«Citroën» sāk jaunu ēru ar jaunu identitāti un logo

Ievadot jaunu drosmīgu, aizraujošu un dinamisku ēru, 103 gadus senais Citroën zīmols piesaka jaunu identitāti un logotipu. Jaunajā laikmetā tas gatavojas iespējami ātri realizēt savu misiju – padarīt elektrisko mobilitāti pieejamu visiem, kā arī paplašināt sava DNS kodolu – pieejamību, uzdrīkstēšanos un klientu labklājību.

Jaunais logotips ir interpretācija par oriģinālu, ko savulaik radīja zīmola dibinātājs Andrē Sitroens. Iedvesmu tam viņš bija smēlies no sava pirmā metālapstrādes uzņēmuma, kas ražoja pārvadus ar zīmīgiem V formas zobiem. Kopš tā laika atsauce uz šo plaši pazīstamo tehniskās cilmes “deux chevrons” vienmēr bijusi galvenā Citroën identitātes zīme.

Elegantā jaunā emblēma iezīmē zīmola attīstību un pāreju uz jaunu laikmetu. Vertikālajā ovālā ietvertais logo runā jau citādā dizaina valodā – šī vizuāli izteiksmīgā emblēma kļūs par momentānas atpazīstamības zīmi visos Citroën. Jauno logotipu papildina jauna zīmola identitātes programma un jauna zīmola signatūra, kas sola – “Nothing Moves Us Like Citroën” jeb “Nekas mūs neved uz priekšu tā kā Citroën”.

Jaunā logotipa debija paredzēta septembra beigās, kad tiks prezentēts zīmīgs Citroën ģimenes konceptauto. Pēc tam, sākot no 2023. gada vidus, jaunais logo pakāpeniski parādīsies arī pārējos Citroën konceptos un sērijveida modeļos.

“Uzsākot, iespējams, aizraujošāko posmu mūsu izcilajā 103 gadu vēsturē, ir īstais laiks Citroën piešķirt patiesi mūsdienīgu izskatu. Mūsu jaunā identitāte ir elegants progresa simbols. Mēs savus klientus pārsēdinām progresīvās un uzdrīkstēšanās pilnās automašīnās, kas izaicina tradicionālos nozares noteikumus. Savukārt emocionālajā ziņā mēs nodrošinām, ka mobilitāte, īpaši braucot ar elektrību, ir vienkāršāka, ērtāka un patīkamāka, lai kādas būtu klientu vēlmes un vajadzības. No savas vēstures mēs esam mantojuši prasmi radīt drosmīgus un revolucionārus auto, un tas liek mums izvēlēties atšķirīgu, iekļaujošāku pieeju nākotnes ģimenes mobilitātei. Mēs esam pārliecināti, ka gan mūsu bijušie, gan esošie, gan nākotnes klienti piekritīs: nekas mūs neved uz priekšu tā kā Citroën,” saka Citroën vadītājs Vensāns Kobē.

Jauns, bet pazīstams

Jaunās zīmola identitātes centrā ir atjaunots Citroën pasaulslavenais simbols “deux chevrons”. Tā ir desmitā zīmola logotipa atjaunošanas reize kopš uzņēmuma dibināšanas 1919. gadā, un tajā ir izmantoti platāki un izteiksmīgāki ševroni, kas kontrastē ar maigāku vertikālā ovāla ietvaru.

Jauno logotipu papildina jauna un visaptveroša korporatīvās identitātes programma. Tā iemieso elementus, kuri nākuši no nozarēm, kas nav saistītas ar auto, piemēram, no kosmētikas un apģērbu pasaules. Tas zīmola tēlu padara siltāku un patīkamāku, lai kādos apstākļos tas tiktu izmantots. Piemēram, jaunā identitāte apzināti ir veidota ar tīru un vienkāršotu lietotāja saskarni.

Īpaša uzmanība ir pievērsta dizainam, lai Citroën piedāvātās digitālās iespējas pilnībā atbilstu jauno klientu ergonomiskajām un estētiskajām vēlmēm, kā arī tiešsaistes tirdzniecības vajadzībām un prasībām. Piemēram, tagad tiek piedāvāts Dark Mode jeb tumšais režīms.

Papildus tam tiek izstrādāta jauna animācijas valoda, lai jauno identitāti integrētu visos digitālajos saskares punktos – gan automašīnā, izmantojot HMI ekrānus, gan ārpus tās, lietojot My Citroën App. Tas klientiem nodrošinās bagātinātu un saskaņotu Citroën izmantošanu.

Jaunā identitāte sniegsies tālāk par digitālo vidi un jaunu logotipu gan transportlīdzekļos, gan ārpus tiem. Tā aptvers visus uzņēmuma korporatīvās identitātes elementus, sākot no tirdzniecības jomas un dokumentācijas, beidzot ar izkārtnēm pie dīleru centriem un uzņēmuma ēkām. Jaunās izkārtnes būs vieglākas un energotaupīgākas, un, lai tās vēlāk būtu vieglāk pārstrādājamas, tajās netiks izmantots hroms.

Pilnveidots tiks arī ērtais “La Maison Citroën” mazumtirdzniecības interjera koncepts, kas kopš ieviešanas pirms vairākiem gadiem klientu vidū ir iemantojis popularitāti.

Logotipu papildinās svaiga, vienkāršāka krāsu palete un jauni uzraksti, kuros izmantoti Citroën patentēti šrifti.

Atgriežoties pie zīmīgā toņa, ko Citroën lietoja ikoniskākajiem auto uzņēmuma vēsturē, tostarp 2CV un DS, tuvākajā nākotnē atkal varēs redzēt nomierinoši zilo Monte Carlo toni. Tas tiks iekļauts arī zīmola identitātes komponentu paletē korporatīvajām un mazumtirdzniecības vajadzībām. Pašreizējo sarkano krāsu aizstās enerģiskāks un izteiksmīgāks Infra-Red tonis, lai piešķirtu līdzsvaru un dinamisku kontrastu fiziskajiem, drukas un digitālajiem risinājumiem.

Citroën jaunais logotips un korporatīvā identitāte ir apvienota ar signatūru “Nothing Moves Us Like Citroën”. Tā piesaka gaidāmo revolūciju zīmola nākotnes mobilitātes risinājumos un apņemšanos nodrošināt klientiem mierpilnus pakalpojumus. Pirmais fiziskais apliecinājums tam būs zīmīgs ģimenes konceptauto, kas pieteiks jauno identitāti un ko Citroën atklās septembra beigās.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Jaungada Balle Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel
31. decembrī viesnīcā Radisson Blu Latvija Jaungada Ballē ar grupu Dziļi Violets un vakara vadītājiem Māru Sleju un Jāni Kozlovski! | Skatīt vairāk
160 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 23.11.2024 - 25.11.2024 Ziemassvētki Tallinā un Tartu Nikos Travel
Katru gadu Tartu rātslaukumā tiek atklāts Ziemassvētku ciemats, kurā slejas dažādi stikla paviljoni, šūpoles un karuseļi, Ziemassvētku lustra un | Skatīt vairāk
115 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.11.2024 - 29.11.2024 Publikācija “TRAĶU PILIS UN PILSKALNI” Trakai TIC
Publikācija “TRAĶU PILIS UN PILSKALNI” | Skatīt vairāk
MSC Cruises - Melnās piektdienas akcija Estravel Latvia
Atlaide līdz 50% kruīziem 2024. gada nogalei un 2025. gadam, no 4 līdz 22 naktīm | Skatīt vairāk
no 299 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.24306393sec.