Autors: Velocita.lv
Avots: Velocita.lv
Range Rover ir īpašs luksusa SUV, kas meistarīgi apvieno neticamu komfortu ar bezceļa spējām un kalpo par piemēru citiem jau vairāk nekā 50 gadus. Savukārt tagad, lai klientiem piedāvātu arī nebijušas auto personalizācijas un pilnveidošanas iespējas, Land Rover sāk īstenot speciālo pasūtījumu programmu SV Bespoke. Tā pieejama Autobiography un SV modeļiem un kopā ar jauninājumiem pārējās sistēmās paceļ Range Rover luksusa SUV segmenta zenītā.
Range Rover modernizācija ietver arī Pivi Pro informācijas un izklaides sistēmas jauno versiju, kā arī jaudīgākus uzlādējamos hibrīdus. Modelim Range Rover LWB SV ar garāku riteņu bāzi pirmo reizi ir pieejams V8 dzinējs ar vieglā hibrīda tehnoloģiju, kas uzlabo efektivitāti, savukārt ekskluzīvajam Range Rover SV ir jauns V8 motora variants ar 615 ZS.
Reklāma
Range Rover rīkotājdirektore Džeraldīne Ingema saka: "Range Rover ir sinonīms ekskluzivitātei un greznībai. Ar jauno SV Bespoke speciālo pasūtījumu programmu mēs aicinām klientus izvēlēties sev tīkamāko apdari un kopā ar mūsu dizaina komandu kļūt par patiesi unikālu auto radītājiem. Apvienojot īpaši plašas personalizācijas iespējas ar nepārspējamu izsmalcinātību, Range Rover turpina demonstrēt izcilību modernā luksusa segmentā."
SV Bespoke
SV Bespoke speciālo pasūtījumu programma ir personalizācijas virsotne. Tā ļauj piekļūt plašam materiālu klāstam, kā arī neskaitāmiem iekšējās un ārējās apdares variantiem.
Interjeram tiek piedāvāts 391 tonis, savukārt virsbūves krāsojuma paletē var izvēlēties no vairāk nekā 230 toņiem – gan matētiem, gan glancētiem. Kā alternatīva ir pieejams SV Bespoke Match to Sample pakalpojums – iespēja radīt jebkuru citu krāsu atbilstoši klienta vēlmēm, kas individualizāciju padara faktiski neierobežotu.
SV Bespoke radītāju meistarību ilustrē izsmalcinātas detaļas, piemēram, uzraksti uz motora pārsega un bagāžnieka durvīm ar dažādu dārgmetālu apdari, tostarp 24 karātu zeltu.
Auto radīšana ir septiņu soļu process, kurā klients izvēlas vispārējo dizaina virzienu, materiālus, krāsas, tikai SV modeļiem pieejamo aprīkojumu, apdares detaļas un to noformējumu, kā arī citas vēlmes. Rezultātā katrs gatavais auto ir tikpat unikāls kā tā radītājs. Plus tam Range Rover dizaineru komanda ir izstrādājusi arī jau gatavas dizaina kombinācijas.
Lai uzbūvētu savu perfekto auto, pircējiem ir vairākas iespējas. Viņi var doties uz Range Rover SV Bespoke Commissioning Suite Apvienotajā Karalistē, apmeklēt kādu zīmola pārstāvniecību, kas pieņem speciālos pasūtījumus, vai veikt pasūtījumu tiešsaistē.
Uzlaboti dzinēji
Jaudīgajiem un efektīvajiem plug-in hibrīdiem ir izstrādāts jauns 160 kW elektromotors, kas apvienojumā ar 3,0 litru sešcilindru Ingenium benzīndzinējiem P550e un P460e nodrošina 550 ZS un 460 ZS jaudu. Iepriekš tie bija attiecīgi 510 ZS un 440 ZS. Jaudas pieaugums vislabāk atspoguļojas dinamikā. Abu spēka agregātu kombinēto jaudu modelis P550e no 0 līdz 100 km/h spēj paātrināties precīzi 5,0 sekundēs. Iepriekš tam bija nepieciešamas 5,5 sekundes.
Abas modernizētās uzlādējamā hibrīda versijas nodrošina patiesi niecīgus CO2 izmešus – tikai 16 g/km, bet maksimālais elektriski nobraucamais attālums ar vienu uzlādi ir līdz 121 km (iepriekš 113 km), kas realitātē nozīmē līdz 94 km (atbilstoši WLTP). Bez plug-in hibrīda ir pieejams arī esošais sešcilindru vieglais hibrīds jeb MHEV Ingenium ar benzīna un dīzeļa dzinēju.
Hibrīda versija pirmoreiz pieejama arī modelim Range Rover LWB SV ar pagarināto riteņu bāzi. Tādējādi hibrīda priekšrocības var izmantot arī tie klienti, kas izvēlas LWB virsbūvi ar četrām sēdvietām un SV Signature Suite.
Nenogurdināmajā V8 dzinējā pirmo reizi tiek izmantota MHEV tehnoloģija. Tā paaugstina dzinēja efektivitāti, jo bremzēšanas laikā uzkrāj enerģiju, kā arī uzlabo auto dinamiku, šo enerģiju paātrinājuma brīdī atdodot piedziņai. Apvienojumā ar citām sistēmas priekšrocībām, tostarp līganāku Start/Stop darbību, MHEV mazina arī CO2 emisiju.
Range Rover SV motoru paletē ir ieviests arī V8 Twin-Turbo MHEV benzīna dzinējs ar 615 ZS jaudu un 750 Nm griezes momentu.
Integrētās tehnoloģijas
Jaunākās paaudzes Pivi Pro informācijas un izklaides sistēmai ir izteiksmīga saskarne, kas elegantajā no stikla veidotajā 13,1 collu lielajā virspaneļa skārienekrānā ļauj vadītājam intuitīvi pārvaldīt galvenās funkcijas. Jaunas sānu slīdjoslas ļauj ērti kontrolēt skaļumu un klimatu neatkarīgi no ekrānā atvērtās izvēlnes. Aptuveni 80 procentiem Pivi Pro funkciju no sākumizvēlnes var piekļūt ar diviem pieskārieniem, savukārt ekrāns uz tiem reaģē ar vieglu kustību, ko var sajust ar pirkstiem un kas tādējādi veido atgriezenisko saiti starp lietotāju un sistēmu.
Programmatūras atjauninājumus nodrošina uzlabotais Over The Air, tāpēc laika gaitā Range Rover funkcijas un līdz ar to arī pats auto kļūs arvien labāks.
Range Rover var lepoties arī ar kādu jaunu tehnoloģiju – Country Road Assist, kas ar adaptīvo kruīza kontroli uzlabo pasažieru komfortu un samazina vadītāja slodzi. Inteliģentā sistēma laideni paātrina un palēnina auto, izmantojot navigācijas datus par gaidāmajiem pagriezieniem un ātruma ierobežojumiem.
Range Rover gaitu jaunos augstumos paceļ Dynamic Response Pro sistēma, kas debitēja jaunākās paaudzes Range Rover Sport. Relaksējošāku un vienlaikus arī iesaistošāku braukšanu nodrošina jaudīgi aktīvie stabilizatori, kuru elektriskie aktuatori katrai asij spēj pievadīt līdz pat 1400 Nm griezes momentu. Savukārt Range Rover visurgājēja spējas jaunā līmenī paceļ Terrain Response 2 sistēma, kurā tagad ir iekļauta adaptīvā kruīza kontrole braukšanai bezceļa apstākļos. Tā regulē kustības ātrumu atkarībā no zemes un reljefa īpatnībām un sevišķi sarežģītā apvidū ļauj vadītājam koncentrēties tikai uz stūrēšanu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.