Foto: Newseoom.porsche.com
Autors: Tince Egle
Avots: Porsche.lv
Jaunās “Porsche Panamera” vadības koncepts pilnībā atbildīs “Porsche Driver Experience” principam, kas pirmo reizi tika ieviests “Taycan” modelī, vienlaikus akcents būs likts arī uz salonu, kas būs īpaši sportisks un augstas kvalitātes, informē uzņēmumā.
“Porsche Panamera” pasaules pirmizrāde gaidāma jau itin drīz – šā gada 24. novembrī.
Reklāma
“Panamera” vadības koncepts ir inovatīvs un intuitīvs – “Porsche Driver Experience” centrā ir autovadītājs, un tas rada ideālu analogo un digitālo elementu līdzsvaru. Uzlabotais vadības koncepts piedāvā pilnībā digitālu displeju, plašas pielāgošanas iespējas un parocīgu vadību. Tā galvenā iezīme ir braukšanai svarīgo vadības elementu sagrupēšana tiešā stūres tuvumā, lai visas pamata funkcijas autovadītājam būtu ātri un ērti pieejamas. Tas atvieglo jaunās “Panamera” vadīšanu visās situācijās, jo īpaši dinamiskas braukšanas laikā.
Uz autovadītāju koncentrēts dizaina koncepts izpaužas vairākās detaļās. Piemēram, “Porsche” tieši uz stūres izvietojis divus slēdžus – viens paredzēts, lai pārslēgtos starp instrumentu paneļa piedāvātajām iespējām, otrs ir režīmu slēdzis, ar ko izvēlēties braukšanas programmas.
Pārnesumu pārslēgšanas svira atrodas tieši blakus stūrei. Tādējādi viduskonsolē ir vieta klimata kontroles panelim, kas aprīkots ar elegantu, skārienjutīgu virsmu, kā arī ērti izvietotiem slēdžiem.
Viduskonsolē uzstādītas arī jaunas un elektriski regulējamas gaisa ventilācijas atveres bez tā sauktajām “ribām”. Ar vienu pogu var pārslēgties starp vairākiem iepriekš konfigurētiem un personalizētiem klimata kontroles režīmiem. Turklāt viduskonsoles mantu uzglabāšanas nodalījumā tagad ir vairāk vietas nekā iepriekš.
Digitālais, brīvi stāvošais instrumentu panelis veidots autovadītāja lietošanas ērtībai. 12,6 collu displejam ir izliekts un brīvi stāvošs dizains. “Porsche” skaidri strukturē tajā attēloto braukšanai svarīgo informāciju trīs zonās, kurām atkarībā no aprīkojuma un izvēlētā skata iespējamas dažādas konfigurācijas. Papildu komplektācijā pieejamo projekcijas (“head-up”) displeju var vadīt ar pogām, kas izvietotas uz auto sporta stūres.
Jaunās “Panamera” salona izteiksmīgais dizains un izmantotie greznie materiāli vienlaikus rada gan augstas luksusa kvalitātes, gan sportiska auto sajūtu. Sākot no viduskonsoles un vadības paneļa, līdz pat jaunās “Panamera” durvīm, salona konceptā ieturēts vienoti elegants un formāls stils. Kopā ar viduskonsoles stāvo pacēlumu tā ir viena no “Panamera” kabīnes raksturīgākajām iezīmēm.
Pirmo reizi vēsturē “Porsche” modelis aprīkots ar nepārtrauktu noskaņas apgaismojumu, kas izvietots visa paneļa garumā, izceļot automobiļa platumu. Jaunie “Panamera” automobiļi tagad ir vēl ērtāki nekā iepriekš, pateicoties sēdekļos izmantotajiem uzlabotajiem putu materiāliem, kas palielina komfortu ar vēl izteiktāku elastību. “Panamera Executive” modeļiem ir arī pielāgotas formas aizmugurējo sēdekļu sistēma, kas piedāvā optimizētu sēdēšanas pozīciju. Tas nodrošina, ka aizmugurē sēdošie pasažieri pēc ilgā ceļā pavadīta laika nebūs noguruši.
“Porsche” jaunās “Panamera” krāsu un materiālu piedāvājumus balstīts uz īpaši smalkiem materiāliem un plašu divkrāsu dizainu izvēli. Atbilstoša apdare un akcenti vēl vairāk uzlabo automašīnas kopējo dizainu. Daļu no tiem nodrošina “Porsche Exclusive Manufaktur”. Pirmo reizi “Panamera” modelim “Porsche” piedāvā arī aprīkojumu bez ādas, kurā apvienoti īpaši sportiski materiāli, piemēram, “Race-Tex” un “Pepita” audums.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.