Autors: Velocita.lv
Avots: Velocita.lv
2024. gada aprīlī Milānā Alfa Romeo pasaulei atklās kompānijas vēsturē pirmo Sport Urban Vehicle, kas būs pieejams arī 100% elektriskā versijā. Jaunā modeļa nosaukums būs Milano – par godu pilsētai, kurā 1910. gada 24. jūnijā viss arī sākās.
Ar Milano uzņēmums atgriežas B segmentā jeb Eiropas lielākajā tirgū ar jaunu piedāvājumu, kas pilnībā iemieso zīmola DNS – cēlu itāļu sportiskumu. Pirmais 100% elektriskais Sport Urban Vehicle ir jauni vārti Alfa Romeo pasaulē – par prieku zīmola cienītājiem un visiem citiem interesentiem, kuri ir gaidījuši zīmola atgriešanos B segmentā.
Reklāma
“Kad 2024. gadā ieradīsies Milano, Alfa Romeo modeļu klāsts spēs apmierināt visu mūsu cienītāju vēlmes un vēl daudz vairāk. Milano ir iecerēts kā “apsveicam ar atgriešanos” simbols visiem mūsu Alfa faniem. Kā Giulietta un Mito īpašnieki viņi ir gaidījuši iespēju atkal apliecināt savu mīlestību pret Alfa Romeo. Tas kalpo arī kā “laipni lūdzam” sveiciens ikvienam, kurš šajā segmentā meklē unikālu sportiskumu un itāļu dizaina īpašo pievilcību. Milano ir pirmais pagrieziena punkts zīmola pārejā uz elektrisko piedziņu, un tam, tāpat kā Tonale, ir svarīgs uzdevums – vēl vairāk nostiprināt Alfa Romeo globālo klātbūtni,” saka Alfa Romeo vadītājs Žans Filips Imparato.
Nosaukumā iekapsulēta vēsture
Kopš 1910. gada Alfa Romeo emblēmā ir iekļauti divi elementi, kas identificē Milānu: krusts, kas ir Lombardijas galvaspilsētas vēsturiskais simbols, un čūska – dižciltīgās Viskonti dzimtas ģerbonis un viena no pilsētas ikoniskākajām emblēmām. Vairāk nekā 60 gadus (1910–1972) logotipa apakšdaļā bija redzams vārds Milano. Līdz 1918. gadam to papildināja akronīms A.L.F.A. (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili), bet no 1919. gada – ALFA ROMEO.
Milāna, kas vienmēr bijusi avangarda simbols, tagad ir starptautisks mūsdienīguma, inovāciju un ilgtspējas manifests. Milānai, kas visā pasaulē tiek uzskatīta par vienu no mākslas un “Made in Italy” ikonām, vienmēr ir bijusi nozīmīga loma modē, dizainā un mūzikā. Tāpēc, lai sāktu jaunu, aizraujošu un drosmīgu nodaļu savā vēsturē, no jauna interpretējot sportiskumu 21. gadsimtā, Alfa Romeo ir izvēlējusies Milano jeb Milānu, savu mājvietu.
Nosaukums Milano ar itālisko būtību saistās vēl ciešāk par ikoniskajiem iepriekšējo modeļu vārdiem un nesen izmantotajiem kalnu pāreju toponīmiem. Milano uzdrīkstēšanās pilnais mērķis ir visā pasaulē nest vērtības, kas Alfa Romeo vienmēr ir padarījušas par unikālu zīmolu.
Komerciālie panākumi
Zīmola komerciālie rādītāji 2023. gadā kalpo kā nepārprotama atzinība visai komandai, kuras stabilitāte un disciplīna ir ļāvusi īstenot ilgtermiņa stratēģijas, par kurām tika nolemts 2021. gadā, kad tika dibināts Stellantis. Viens no svarīgākajiem šajā periodā sasniegtajiem mērķiem bija zīmola rentabilitātes atjaunošana. Šis mērķis tika sasniegts jau 2021. gada otrajā pusē.
Ceļā uz izpildi ir arī ilgtermiņa plāns, ko Alfa Romeo nosaucis par “No 0 līdz 0”. Tas ietver drosmīgu mērķi pāriet no modeļu klāsta, kurā 2021. gadā nebija neviena elektrificēta auto, uz klāstu, kurā 2027. gadā būs tikai bezizmešu auto. 2022. gadā debitēja Tonale Hybrid un Plug-In Hybrid. 2024. gadā debitēs pirmā 100% elektriskā Alfa Romeo (Alfa Romeo Milano). 2025. gadā tiks prezentēts pirmais auto, kas būs pieejams tikai 100% elektriskā versijā. Un 2027. gadā visi Alfa Romeo modeļi būs 100% elektriski.
2022. gada novembrī Alfa Romeo izpelnījās pirmo vietu starp premium klases zīmoliem J.D. Power pārdošanas apmierinātības indeksā. Kompānija tajā pakāpās par deviņām pozīcijām un ieguva par 25 punktiem vairāk nekā 2021. gadā, kas ir straujākais uzlabojums premium segmentā.
Gadu vēlāk saskaņā ar J.D. Power ASV sākotnējās kvalitātes pētījumu (IQS) Alfa Romeo kāpa uz pjedestāla augstākā pakāpiena premium zīmolu kopvērtējumā un izcīnīja trešo vietu visā nozarē. Tā pakāpās par 24 vietām, kas ir lielākais uzlabojums, kāds jebkad reģistrēts IQS nozares pētījumos.
Tas viss kalpo par lielisku pamatu izcilajiem Alfa Romeo komerciālajiem rādītājiem, kas redzami intensīvā un izaicinājumiem bagātā 2023. gada beigās: 34% pieaugums līdz novembrim, salīdzinot ar 2022. gadu, apstiprina stabilu globālās pārdošanas izaugsmi, savukārt Eiropā fiksēts spēcīgs 53% palielinājums.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.