Autors: Ingrid KARELL
Avots: Auto-bon.ee
Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā.
Pilnīgi jaunais C3 Aircross ir piedzīvojis radikālas pārmaiņas, kas izpaužas pārliecinošākā raksturā, ietilpīgākā salonā ar līdz pat 7 sēdvietām un paplašinātā dzinēju gammā, modelim vienlaikus saglabājot augsto komforta līmeni salonā. Ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām šī pārliecinošā un izteiksmīgākā automobiļa versija pilnībā atbilst tirgus gaidām.
Reklāma
Pilnīgi jaunajā C3 Aircross ir iestrādāti Citroën jaunā stila elementi. To pirmais manifests bija konceptauto Oli, bet pirmais praktiskais modelis, kā dizainā tika integrēta jaunā zīmola identitāte, bija – C3. Uzsvērti vertikālajā automobiļa priekšdaļā lepni izvietots jaunais Citroën logotips un ir izmantots raksturīgais lukturu gaismas paraksts, kas veidots 3 gaismas segmentos. Modeļa stils ir moderns, turklāt tas izceļ kvalitāti un uzmanību pret detaļām, kas izpaužas arī kā ševrona raksta izmantošana atsevišķos elementos. Papildu šiem grafiskajiem elementiem Citroën spēlējas ar silueta uztveri un personalizēšanu, laužot modeļa profila vertikālo asi ar divu toņu jumta krāsojumu. Katrs pats var personalizēt C3 Aircross ar dekoratīviem elementiem – krāsainiem klipšiem, kas izvietoti vairākās skatienu piesaistošās vietās un to krāsas ir maināmas pēc auto īpašnieka ieskatiem vai noskaņojuma.
Pilnīgi jaunais C3 Aircross piedzīvo radikālu tēla maiņu un no modeļa, ko iepriekš raksturoja apaļi apveidi un laipnība, ir pārvērties par automobili ar asāku, muskuļotāku un pārliecinošāku stilu, vienlaikus nekļūdams pārāk agresīvs. Spēcīgs un robustumu izstarojošais C3 Aircross pieņem krosovera statusu ar augstu un horizontālu dzinēja pārsegu, paplašinātiem spārniem un riteņu garenbāzi, pamatīgām riteņu arkām, kam izveidota papildu aizsardzība, un iespaidīgo izskatu vainago lielie riteņi ar diametru 690 mm. Katra līnija piešķir stilu un enerģiju modelim, kas tagad izstaro izteiktu pašpārliecību. Zīmīgais siluets izskatās ļoti līdzsvarots un izstaro patiesu spēku.
Kompakts krosovers ar līdz pat 7 sēdvietām
Pilnīgi jaunais C3 Aircross piedāvā citādus izmērus – tā garums sasniedz 4,39 metrus, nodrošinot lielāku iekšējo telpu. Silueta līdzsvarotās proporcijas norāda uz garu riteņu bāzi, kas ir lielākā savā kategorijā. Tas nodrošina vairāk vietas aizmugurējo pasažieru kājām. Vēl viens elements, ko C3 Aircross nodrošina izmērs un atklāj tā stils: aizmugurējais spārns veido dinamisku un vertikālu aizmugurējo daļu, kas sniedz pietiekamu lielu telpu trešās rindas pasažieriem. Tas ir būtisks jaunievedums segmentā, piedāvājot iespēju ērti uzņemt līdz pat 7 cilvēkiem, izmantojot divus nolokāmus sēdekļus bagāžas nodalījumā. C3 Aircross ir pilns triku, kas atvieglo ģimenes ikdienas braucienus, piedāvājot lielu elastību automobiļa izmantošanā. Taču C3 Aircross joprojām ir pietiekami kompakts, lai ar to būtu viegli manevrēt un varētu novietot stāvvietā bez stresa. Būdams racionāls, daudzpusīgs un pārliecinošs, C3 Aircross ir viegli lietojams krosovers.
Šī jaunā B segmenta SUV pamatā ir Smart Car platforma, kas tam ir kopīga ar C3 hečbeku un kas jau no paša sākuma tika izstrādāta tā, lai būtu optimāli pielāgojama arī elektriskai piedziņai.
Tādējādi C3 Aircross ir lieliski sagatavojies izaicinājumiem, kas saistīti ar pāreju uz jaunu enerģijas veidu, un pirmo reizi paralēli iekšdedzes dzinējam piedāvā arī hibrīddzinēju, kas nodrošina elektrifikāciju un ir lieliski piemērots automobilim ar šā tipa siluetu. Turklāt, turpinot izvērst dzinēju klāstu, vēlāk C3 Aircross būs pieejams arī ar izdevīgu, Eiropā ražotu elektrisko dzinēju.
C3 Aircross krosovera siluets sola palielinātu klīrensu, kas dod vairāk pārliecības braukšanas laikā, atvieglo iekāpšanu un nodrošina augstāku sēdvietas pozīciju, kas sniegs labāku ceļa pārredzamību. Visi šie elementi veicina labsajūtu salonā, kas ir vēl viena C3 Aircross raksturīga iezīme. Tāpat kā C3 hečbeks, arī jaunais C3 Aircross ir orientēts uz komfortu, un tam būs viss nepieciešamais aprīkojums un tehnoloģijas, ko klienti sagaida šajā tirgus segmentā.
Pilnīgi jaunais C3 Aircross, ko paredzēts laist pārdošanā līdz vasarai, piedāvā jaunu skatījumu uz kompaktu Eiropas krosoveru ārkārtīgi nozīmīgā tirgus sektorā. Kopš 2020. gada B-SUV pārdošanas apjomi Eiropā ir pārsnieguši B segmenta hečbeku noietu. Tirgū, kur tupina pieaugt konkurence, pārdoto automobiļu skaits katru gadu pārsniedz 2 miljonus vienību.
Citroën šajā tirgus segmentā ienāca 2008. gadā ar Citroën C3 Picasso modeli. B-SUV kategorija tolaik vēl nepastāvēja, taču Citroën jau piedāvāja funkcionālu automobili ar paaugstinātu vadītāja sēdvietu un salonu, kam piemita unikālas “burvju kastes” spējas. Aircross vārds parādījās 2017. gadā ar C3 Aircross, kas bija praktiskuma etalons, taču arī ar piedzīvojumu meklētāja iezīmēm. 2024. gada vidū Citroën prezentēs jauno C3 Aircross, kas ir radīts pilnībā no jauna, lai atbilstu ģimeņu vēlmēm. Tam ir pavisam jauns veidols ar spēcīgu, pārliecinātu stilu, plašāku vietu salonā, modularitāti un spēju uzņemt līdz pat 7 braucējiem, komfortu un modernu savienojamību, kā arī elektrifikāciju no hibrīda līdz 100% elektriskai piedziņai.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.