Jaunais Defender: vairāk tehnoloģiju un iespēju:
Pasaules klases meistars gan bezceļā, gan uz ceļa: Visurgājēja īpašības nav apšaubāmas, savukārt komforts uz ceļa ir šī unikālā auto īpašais bonuss.
Drošība skaitļos: Defender 110 ir saņēmis maksimālo piecu zvaigžņu Euro NCAP drošības vērtējumu. To nodrošinājuši 85 procenti par pieaugušo pasažieru un bērnu aizsardzību, kā arī 79 procenti par drošības palīgsistēmām.
Inovatīvas bezceļa tehnoloģijas: Revolucionārā Terrain Response 2 sistēma satur Wade programmu un konfigurējamu Terrain Response, lai optimālu saķeri jebkādos apstākļos panāktu gan eksperti, gan iesācēji.
Piecu vai sešu sēdvietu plug-in hibrīds: Uzlādējamais hibrīds dod nepārspējamas bezceļa spējas, 44 km elektrisko sniedzamību un CO2 emisiju no 72 g/km.
What3words navigācija: Modernā Pivi Pro infoizklaides sistēma ļauj Defender atrast jebkuru 3x3 metru kvadrātu visnomaļākajās planētas vietās un aizbraukt uz turieni pat bez telefona.
Reklāma
Septiņu inovāciju desmitgažu laikā Defender ir izcīnījis īpašu vietu pētnieku, humānās palīdzības organizāciju un piedzīvojumus tīkojošu ģimeņu sirdīs visā pasaulē. Pārbaudīts vissmagākajos apstākļos, jaunākais Defender ir šīs tradīcijas turpinātājs.
Defender virsbūves versijas ietver kompakto 90, praktisko 110, ietilpīgo 130, piecu sēdvietu 130 Outbound, kā arī komercversiju Defender Hard Top. Šim auto piemīt arī plašas transformācijas iespējas un vieta pat astoņiem pasažieriem. Modernākās bezceļa tehnoloģijas pa jaunam liek definēt, kas ir piedzīvojums, un arī jaunajā Defender iedveš inovatora garu, kurš jau vairāk nekā 70 gadus ir viena no spēcīgākajām zīmola iezīmēm.
Emocionāli uzlādēts dizains
Defender ir viegli atpazīstams, vien uzmetot skatienu, – tam ir raksturīgais siluets ar minimālām pārkarēm, kas nodrošina izcilu priekšējo un aizmugurējo pārgājības leņķi. Saglabāti atpazīstamākie oriģinālie elementi, tostarp uz sāniem veramās bagāžnieka durvis un rezerves ritenis uz tām. Dažas vizuālās iezīmes dizaineri ir pārveidojuši, lai 4x4 auto piešķirtu mērķtiecīgumu un staltumu. Pievienoti arī Alpine jumta logi.
Oriģinālais Defender askētiskums iedzīvināts arī salonā, kur vienkāršību un praktiskumu nosaka atsegtie strukturālie elementi un stiprinājumi. Starp jauninājumiem jāmin uz priekšējo paneli pārnesta pārnesumkārbas svira, lai priekšā varētu uzstādīt centrālo papildu sēdekli.
Rezultātā Defender 110 piedāvā piecu, sešu vai 5+2 sēdvietu konfigurāciju ar 1075 litru bagāžas nodalījumu aiz otrās sēdekļu rindas vai arī 2380 litru kravas telpu ar nolocītām otrās rindas atzveltnēm. Savukārt Defender 90, kura garums ir kā kompaktam ģimenes hečbekam, izceļas ar to, ka spēj pārvadāt sešus pasažierus.
Defender 130, kura bagāžas nodalījuma maksimālais tilpums ir 2516 litri, trīs sēdekļu rindās piedzīvojumu braucienā ļauj doties pat astoņiem pieaugušajiem (2+3+3 sēdvietas) vai arī otrajai rindai izvēlēties īpaši greznus un ērtus kapteiņa sēdekļus. Savukārt Defender 130 Outbound ir pieejams tikai piecu sēdvietu versijā, bet ar milzīgu bagāžas nodalījumu neaizmirstamiem piedzīvojumiem.
Izturības definīcija
Ekstrēmiem apstākļiem paredzētā Defender D7x arhitektūra veidota kā viegla monolīta alumīnija konstrukcija, kas virsbūvi padara sevišķi stingru. Tā ir trīs reizes stingrāka par tradicionālo rāmja konstrukciju un tai pašā laikā veido perfektu bāzi pilnībā neatkarīgai atsperu vai pneimatiskajai balstiekārtai un elektrificētajiem spēka agregātiem.
Lai inženieri būtu pilnībā apmierinātu ar rezultātu, izstrādes gaitā Defender nācās izturēt vairāk nekā 62 000 testu. Savukārt šasija un virsbūve sekmīgi ir izgājusi Jaguar Land Rover Extreme Event Test procedūru – izturējusi atkārtotus un ilgstošus triecienus, intensīvākus nekā SUV un vieglo auto standarta testos.
Modeļa prototipi izstrādes laikā nobrauca miljoniem kilometru sevišķi smagos apstākļos dažādos planētas nostūros – gan 50 grādu svelmē tuksnesī, gan 40 grādu salā Arktikā, gan vairāk nekā 3 kilometru augstumā Klinšu kalnos Kolorādo štatā.
Land Rover Defender leģendāro izturību pierāda piecas zvaigznes Euro NCAP drošības testos, kas piešķirts modelim 110. Augstāko vērtējumu šajos salīdzinošajos testos palīdzēja iegūt 85 procenti par pieaugušo pasažieru un bērnu aizsardzību, kā arī 79 procenti par drošības palīgsistēmām.
Pasaules klases eksperts gan bezceļā, gan uz ceļa
Inteliģentā pilnpiedziņa, automātiskā pārnesumkārba ar divpakāpju sadales kārbu, centrālais diferenciālis un pēc izvēles uzstādāmais aktīvais aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs – tas viss ir nepieciešams, lai auto bez problēmām izbrauktu gan irdenas smiltis tuksnesī, gan arktisko tundru, gan citus komplicētus maršrutus.
Defender V8 ir būvēts uz vairāk nekā 40 gadus senām V8 modeļu tradīcijām un piedāvā unikālu specifikāciju, kā arī īpašu šasijas konfigurāciju. Tā aktīvais aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs satur griezes momenta regulatoru, kas palielina auto izveicību un vadītāju atalgo ar fascinējušu iesaistīšanos braukšanā.
Konfigurējamā Terrain Response sistēma pieredzējušiem bezceļa braucējiem ļauj precīzi noregulēt un individuāli pielāgot automašīnas iestatījumus, lai tie perfekti atbilstu konkrētajiem apstākļiem. Savukārt mazāk pieredzējuši vadītāji var pilnībā paļauties uz sistēmas Auto funkciju.
Virsbūves arhitektūra Defender nodrošina 291 mm klīrensu un pasaules klases bezceļa ģeometriju – Defender 110 priekšējais un aizmugurējais pārgājības, kā arī slīpuma leņķis ir attiecīgi ir 38, 40 un 28 grādi (bezceļa augstumā). Pateicoties Terrain Response 2 sistēmas Wade programmai, kas šim auto ļauj droši forsēt dziļus ūdens šķēršļus, visi virsbūves varianti spēj pārvarēt pat 900 mm dziļas bedres.
Uz sauszemes vadītājiem paņemt no Defender maksimumu ļauj pēc izvēles pieejamā ClearSight Ground View tehnoloģija, kura centrālajā skārienekrānā parāda zonu tieši pirms priekšējiem riteņiem, kas parasti ir paslēpta zem motora pārsega.
Spēks un efektivitāte
Moderni četru, sešu un astoņu cilindru dzinēji nodrošina Defender jaudu, kontroli un efektivitāti jebkurā vietā, savukārt plug-in elektriskā hibrīda piedziņa dod iespēju klusumā un bez izmešiem nobraukt līdz 44 km.
Benzīna dzinēju klāstā ietilpst P300 un izsmalcinātais P425 ar efektīvu vieglā hibrīda jeb MHEV tehnoloģiju. Spēcīgie Defender V8 ir aprīkoti ar 5,0 litru V8 kompresordzinēju un ir ātrākie, jaudīgākie un dinamiskākie sērijveida Defender, kādi jebkad radīti. Defender 90 V8 un 110 V8 modeļu jauda ir 525 ZS, savukārt Defender 130 V8 – 500 ZS.
Kā alternatīvu jaunie īpašnieki var izvēlēties rindas sešu cilindru dīzeļdzinēju D350, kas rada iespaidīgu 700 Nm griezes momentu, vai šī dzinēja variantus D200 un D250. Tie visi ir papildināti ar MHEV tehnoloģiju un nodrošina gan izcilu reakciju, gan pārliecinošu degvielas patēriņa ekonomiju.
Defender aprīkojumā ietilpst inteliģentā visu riteņu piedziņa, kas ir gadiem ilgas izstrādes rezultāts. Uzlabotā sistēma nodrošina vēl labāku veiktspēju un stabilitāti uz ceļa, kā arī lielisku reakciju un bezkompromisa braucienu bezceļā. Inteliģentā griezes momenta sadales sistēma optimizē piedziņu, lai panāktu labāko saķeri, dinamiku un efektivitāti, tādējādi samazinot gan degvielas patēriņu, gan CO2 emisiju.
Precīzi noregulēt Defender gaitas parametrus ļauj Adaptive Dynamics sistēma, kas pieejama kombinācijā ar elektronisko pneimopiekari. Tās adaptīvie amortizatori līdz pat 500 reizēm sekundē monitorē virsbūves kustības un reaģē praktiski momentā, optimizējot vadāmību un komfortu.
Inovatīvas tehnoloģijas
Defender digitālo iespēju pamatā ir jaunākā elektroniskā transportlīdzekļa arhitektūra EVA 2.0. Lai auto kļūtu aizvien labāks un labāks, tā piedāvā programmatūras atjauninājumus bezvadu režīmā (SOTA), kā arī ļauj izmantot ātro un intuitīvo Pivi Pro infoizklaides sistēmu, kas pieejama ar 10 un 11,4 collu skārienekrānu.
Intuitīvajā sistēmā ar dažiem soļiem var piekļūt biežāk izmantotajām funkcijām, savukārt tūlītēju reakciju uz pieprasījumu garantē always-on dizains. Pateicoties Bluetooth, vienlaikus var pievienot divus viedtālruņus, savukārt tādas funkcijas kā viedierīču bezvadu uzlāde un signāla pastiprinātājs palielina ērtības un uzlabo dzirdamību.
Defender aprīkojumā ietilpst arī britu uzņēmuma what3words globālā navigācija, kas precīzi nosaka atrašanās vietu pat visnomaļākajos reģionos. Nepārspējamu precizitāti garantē tas, ka zemeslode šajā sistēmā ir sadalīta 57 triljonos kvadrātu (3x3 metri) un katram no tiem piešķirta unikāla, viegli iegaumējama trīs vārdu adrese.
EVA 2.0 atbalsta nākamās paaudzes vadītāja palīdzības un komforta sistēmas. Tajā perfekti sadarbojas 85 individuālas elektroniskās vadības ierīces, un tas Defender pārvērš par superdatoru ar visurgājēja spējām, kas vienlaikus var apstrādāt 21 000 tīkla ziņojumu (līdz šim 13 000).
Pielāgots īpašnieka pasaulei
Defender klāstā ietilpst Defender S, Defender X-Dynamic SE, Defender X-Dynamic HSE un Defender X, savukārt veiktspējas virsotne ir Defender V8. Neatkarīgi no tā, kura versija tā ir, salonu iespējams personalizēt ar dažādām krāsu shēmām, ko var kombinēt ar virkni apdares elementu.
Auto individualizēšanas nolūkā īpašnieks var izvēlēties arī kādu no četriem piederumu komplektiem – Explorer, Adventure, Country un Urban. Tie katram Defender piešķir patiesi unikālu stilu, turklāt Explorer un Adventure gadījumā var iegūt Black Pack elementus.
Visbeidzot Defender tiek piedāvāts plašākais individuālo aksesuāru klāsts, kāds jebkad radīts Land Rover transportlīdzeklim, – elektriska vinča ar tālvadību, jumta telts, piepūšamas ūdensnecaurlaidīgas markīzes un, protams, arī tradicionālāks aprīkojums, piemēram, piekabes āķis un jumta bagāžnieks.