Auto īpašnieki kļūst drosmīgāki un darbīgāki - auto rezerves daļas pērk arī internetā

Ne tikai riepas, paklājiņi un logu slotiņas, bet arī amortizatori, sajūgi un balstiekārtas daļas – patlaban internetā cilvēki iegādājas arī tehniski sarežģītākas un specifiskākas rezerves daļas automašīnām, motocikliem un citiem spēkratiem, stāsta Inter Cars Latvija interneta veikala IC24.lv vadītājs Ivars Klints.

“Varētu teikt, ka pēdējos gados iepirkšanās internetā kļūst un jau ir kļuvusi arvien populārāka arī mazliet konservatīvākajā auto-moto nozarē. Patlaban diezgan izplatīti ir tas, ka arī sarežģītākas auto detaļas klienti iegādājas internetā, un e-komercijas uzvaras gājiens nepavisam neattiecas tikai uz tādām precēm kā logu slotiņas vai paklājiņi,” stāsta I. Klints, nupat kā atjaunotā rezerves daļu veikala IC24.lv vadītājs.

Tendences – ātrums, dizains, pārskatāmība

Patlaban arī izvēloties piemērotākās riepas vai meklējot atbilstošu balstiekārtu, klienti vēlas, lai tas notiek tikpat raiti, kā internetā pasūtot vakariņas vai meklējot apavus, atzīst I. Klints. Līdz ar to, runājot par tendencēm, viņš pauž, ka tās auto rezerves daļu tirdzniecībā, visticamāk, ir ļoti līdzīgas kā citās nozarēs.

“Lai ietu līdzi laikam, arī mūsu nozarē nepieciešami atjauninājumi – piemēram, pat tirgojot auto rezerves daļas, dizains e-komercijas lapai nedrīkst būt nedz morāli, nedz fiziski novecojis… Tāpat svarīgas ir arī tādas lietas, kā lapas darbības ātrums, dažādas jaunas funkcionalitātes,” skaidro I. Klints. Nemitīgi klientiem ir jāpiedāvā dažādi uzlabojumi un “knifiņi”, kas atvieglotu dzīvi - piemēram, tagad interneta veikalā var izvēlēties riepas un/vai akumulatoru un uzreiz iespēju tās nogādāt uz pircēja izvēlēto servisu (no piedāvāto servisu saraksta). Pircējam vairs nebūs jādomā, kad aizbraukt pakaļ riepām vai cikos atbrauks kurjers, tas jau būs atrisināts.

Viņš piebilst, ka, iepērkoties internetā, arī auto un moto rezerves daļu pircēji labprāt aplūko tādas sadaļas kā “Izpārdošana” vai dažādas akcijas, nerunājot nemaz par to, lai ātri un raiti varētu atrast tieši tās rezerves daļas, kuras nāca meklēt.

Uzticamība pieaug, cilvēki gatavi vairāk darīt paši

“Viennozīmīgi, ka arvien vairāk cilvēku ir gatavi internetā iegādāties arī auto un moto rezerves daļas, nevis tikai aksesuārus. Ja agrāk bija normāli internetā iegādāties riepas, paklājiņus vai logu slotiņas, tad tagad nav nekādu problēmu nopirkt amortizatorus, sajūgus un balstiekārtas detaļas, nemaz nerunājot par filtriem un bremžu klučiem, pauž I. Klints, IC24.lv vadītājs

Viņš spriež, ka cilvēku uzticība interneta veikaliem ir augusi, un, kopā ar dažādos resursos pieejamām pamācībām un instrukcijām, arvien vairāk transportlīdzekļu īpašnieku ir gatavi mēģināt kaut ko savam transportlīdzeklim uzlabot paši. Šādi novērojumi tapuši sešu gadu laikā, kopš izveidots IC24.lv interneta veikals. “Bez digitalizācijas mūsdienās neiztiek arī auto nozare,” piebilst I Klints.

Visvairāk pirktās preces auto-moto rezerves daļu interneta veikalā ir tās, kuras atrast ir visvienkāršāk – riepas un akumulatori. “Ja transportlīdzeklis visu laiku ir bijis atbildīgās rokās, tad apskatoties informāciju uz riepām un akumulatora, ir ļoti vienkārši iegādāties pareizās riepas un akumulatoru. Atliek izvēlēties no dažādajiem ražotājiem,” stāsta I. Klints. Kā otrā visvairāk pirktā kategorija ir standarta apkopēs nepieciešamās rezerves daļas ar salīdzinoši īsāku kalpošanas laiku – piemēram, motoreļļa, filtri (degvielas, eļļas, gaisa un salona), bremžu diski un kluči. “Detaļas, kuru kalpošanas laiks mērāms vairākos gados, piemēram, amortizatori vai sajūgi, nolietojas retāk, līdz ar to arī nav pirktāko preču topā. Visas pozīcijas pieaug proporcionāli ar sezonāliem izņēmumiem, piemēram, ziemas salā tiek izpirkti visi akumulatori. Tuvojoties rudenim noteikti liels pieprasījums bez ziemas riepām būs arī jaunām logu slotiņām, gumijas paklājiņiem un spuldzēm,” pauž IC24.lv vadītājs.

Pandēmija - katalizators arī auto nozarē

Iepirkšanos internetā arī auto un moto rezerves daļu tirdzniecībā veicinājusi pandēmija, tāpat šajā posmā pieauga arī to šoferu īpatsvars, kuri nelielākus darbus izlēma veikt pašu spēkiem. “Lai tiktu pie precēm, cilvēki bija gatavi mainīt savus paradumus un iegādājās auto rezerves daļas internetā. Pēc tam jau sekoja normāla ķēdes reakcija – cilvēki iepazina interneta veikalu vidi, uzzināja par jauniem veikaliem, noskaidroja, kuri ir uzticami un pierada pie ērtuma. Kad pandēmija beidzās, bija izveidojies jauns ieradums - iegādāties preces tiešsaistē,” skaidro I. Klints, IC24.lv vadītājs.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Latvijas izaicinājums'25 sākas Veclaicenē Alūksnes TIC
Iesāc jauno 2025. gadu ar aktīvu atpūtu un ļaujies aizraujošu ainavu, cienījamu kilometru un izklaidējošu uzdevumu pilnā piedzīvojumā pašā ziemas | Skatīt vairāk
Latvija
Alūksnes pilsētas Ziemassvētku tirdziņš Alūksnes TIC
Ziemassvētku tirdziņš Alūksnē ik gadu pulcē daudz alūksniešu, pilsētas viesu, lai satiktos, baudītu Ziemassvētku noskaņu mūziku, iegādātu | Skatīt vairāk
Ziemassvētku koncerts Skaistkalnes baznīcā Bauskas TIC
Uz Ziemassvētku noskaņu koncertu Skaistkalnes katoļu baznīcā aicina dziedātāja Aleksandra ŠPICBERGA! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 20.11.2024 - 28.11.2024 Sākas Ziemsvētku gaidīšanas laiks Madonā Madonas TIC
30. novembrī ar oriģinālu un košu Boho stila adventes vainagu veidošanu LVM Kalsnavas arborētumā sāksies skaistais saulgriežu gaidīšanas laiks. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::3.24448609sec.