Autors: Laima Tarasova
Avots: Repute.lv
Auto dīleru tīkls “Moller Auto” izstrādājis Baltijā vienīgo un arī pasaules auto tirgū unikālu mobilo lietotni “Moller Club”, kurā integrēta klientu lojalitātes programma, kurā iekļauto priekšrocību vērtība sasniedz teju 500 000 eiro. No 22. oktobra jaunā lietotne ir pieejama jaunu un lietotu auto klientiem, kā arī auto entuziastiem visā Baltijā. Kā stāsta Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, šai lietotnei ir svarīga loma augošo klientu prasību risināšanā, tā vienlaikus kāpinot arī uzņēmuma konkurētspēju. Kopumā “Moller Club” tika veidota gadu, sadarbojoties ar Nīderlandes tehnoloģiju uzņēmumu “M-Wise”, kas specializējas pasaules līmeņa lojalitātes programmatūru izstrādē.
Lojalitātes programma mobilajā lietotnē “Moller Club” būs pieejama klientiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, sākot no šī gada 22. oktobra. Tā darbosies viedierīcēs ar “Android” un “iOS” operētājsistēmām četrās valodās – latviešu, igauņu, lietuviešu un angļu.
Reklāma
Izīda Gerkena, “Moller Auto” uzņēmumu grupas izpilddirektore Baltijā, stāsta: “Mūsu klientu prasības nemitīgi attīstās un aug – citiem vārdiem sakot, klienti vēlas iegūt arvien jaunas pieredzes un priekšrocības. Patiesībā, tieši priekšrocības, ko nodrošinām klientiem, ir mūsu biznesa veiksmes atslēga, kā arī būtisks “Moller Auto” konkurētspējas elements. “Moller Club” ir lojalitātes programma mobilās lietotnes veidolā, un tās nozīmīgākā atšķirība ir iespēja iegūt dažādas balvas un priekšrocības teju uzreiz, izpildot kādu no mobilajā lietotnē norādītajām darbībām. Līdz šim auto nozarē nav radīta līdzvērtīga lietotne, tāpēc man ir liels gandarījums, ka esam izveidojuši tik aizraujošu projektu, soli pa solim attīstot gan tās funkcionalitāti, gan vizuālo izpildījumu.”
Viņa papildina, ka klienti Latvijā, izmantojot “Moller Club”, kā programmas biedri, varēs saņemt virkni priekšrocību no “Moller Auto”, gan auto iegādes procesā, gan izmantojot auto servisa pakalpojumus, abonējot “Moller Go” un izmantojot citus “Moller Auto” sniegtos pakalpojumus. Tāpat līdzās “Moller Auto” sniegtajām privilēģijām klienti varēs izmantot pazīstamāko starptautisko un vietējo uzņēmumu, piemēram, “Circle K”, “Pure Chocolate”, “Jūrmala Golf & Hotel”, Rimi Olimpiskā centra u.c. sniegtās priekšrocības. Tikmēr pasaules līmeņa priekšrocības jau no pirmās “Moller Club” darbības dienas nodrošinās “Radisson Hotel Group” viesnīcu tīkls. Katrā Baltijas valstī priekšrocības tiks nodrošinātas, sadarbojoties ar starptautiskiem un lokāliem partneriem, nemitīgi papildinot programmas partneru klāstu, sasniedzot līdz pat 500 partneriem Baltijā un starptautiski, nodrošinot klientiem atraktīvu daudzpartneru lojalitātes programmu.
Lojalitātes programmas pamatā ietverta personalizācija un spēles elementi
Kā akcentē I. Gerkena, “Moller Club” ir paredzēta ne vien papildus bonusu piešķiršanai un dažādu priekšrocību iegūšanai, bet arī, lai efektīvāk un ātrāk nodotu klientiem informāciju par dažādām privilēģijām, bet arī nozares jaunumiem, kas sniedz iespēju ne vien informēt, bet arī izglītot autovadītājus par dažādām aktuālām tēmām.
“Aplikācija ir personalizēta katram lietotājam, ne automašīnai, tādā veidā paredzot pievienoto vērtību tieši cilvēka vajadzībām un interesēm, kas tiks noteiktas, balstoties uz viņa sniegto informāciju. Līdz ar to “Moller Club” ir stāsts ne tikai par klientu bonusiem, tā ir individualizēta pieeja katra autovadītāja dzīvesstilam un interesēm. Savukārt autovadītājiem, kuri tikko iegādājušies spēkratu, lietotne palīdzēs vieglāk orientēties informācijā par sava auto tehnisko stāvokli, pieejamajiem pakalpojumiem un priekšrocībām, servisa apmeklējumu, sezonālajām apkopēm u.tml. Jaunā lietotne ir izstrādāta ar “instant rewards” jeb “tūlītēju ieguvumu” programmas elementiem. Proti, klientiem izpildot dažādas “misijas”, piemēram, izmantojot “Moller Auto” servisa pakalpojumus, viņi saņem tūlītējas priekšrocības. Kopumā šī aplikācija ir veidota kā noderīgs rīks un ikdienas palīgs ikvienam autobraucējam,” skaidro I. Gerkena.
“Moller Club” ir pieejama visiem “Moller Auto” klientiem – gan jaunu, gan lietotu auto īpašniekiem, kā arī potenciālajiem “Moller Auto” klientiem. Līdzās virknei citu priekšrocību, tā piedāvās arī tādus bonusus kā degvielas uzpildes atlaižu kuponus, atlaides auto apdrošināšanai, pagarinātu garantiju auto iegādes gadījumā, dāvanu kartes un biļetes uz dažādiem pasākumiem, auto mazgāšanu un apkopi, “Moller Go” abonamentu, riepu maiņu un citus ieguvumus.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.