Autors: Aleksejs Ignatjevs/Kristīne Indriksone
Avots: BalticTravelnews.com/Taksometrs.lv
21.12.2009 kompānija Smile Taxi atzīmēja savu trešo dzimšanas dienu. Trīs gadus atpakaļ Rīgas iedzīvotāji pirmo reizi ieraudzīja “Smaidīgos” dzeltenos taksometrus. Esot novatoriem taksometru biznesā, kompānija nepārtraukti modernizē un ievieš unikālus pakalpojumus. Trīs gadu laikā, Smile Taxi ir kļuvis par vienu no pazīstamākajiem zīmoliem savā nozarē.
Veidojot Smile Taxi koncepciju, akcents tika likts uz mūsdienīgu un draudzīgu taksometru pakalpojumu sniegšanu. Dzeltenā un saulainā krāsa, kā arī „smaidīgais” nosaukums ar ātri vien ieguva popularitāti. Šajā gadā, Smile Taxi kļuva par pazīstamāko taksometru zīmolu kategorijā transports, pēc „Latvijas tūrisma zīmolu atpazīstamības” pētijuma datiem žurnālā Tūrisms. Kompānijas transporta kvalitatīvo darbu apstiprina „TAXI QUALITY” un „Tourist-friendly” zīmes. Tomēr Smile Taxi vadība uzskata, ka galvenais panākums ir vairāk nekā miljons pasūtījumu un vairāk nekā 100 līgumu ar uzņēmumiem.
„Šo trīs gadu laikā mēs esam attīstījuši veiksmīgu un pazīstamu tirdzniecības marku. Smaids mūsu nosaukumā atspoguļo mūsu filozofiju. Mēs izturamies draudzīgi gan pret klientiem, gan pret citām taksometru kompānijām un nozares organizācijām. Tāpēc vēlamies pateikties draugiem ne tikai par to, ka viņi izvēlējušies taksometrus Smile Taxi, bet arī par rekomendācijām mūsu pakalpojumu uzlabošanai. Neviens nav pilnīgs, mūsu kompānija attīstās, tāpēc mēs novērtējam jūsu atbalstu un sapratni.” komentē Smile Taxi vadītājs Aleksejs Ignatjevs.
Kompānijas īpašais lepnums ir vienīgais un pirmais Rīgā izveidotais bērnu taksometrs Smile Baby Taxi, kurš uzsācis darbu šī gada vasarā. Smile Baby Taxi ir nokomplektēti ar speciāli apmācītiem autovadītājiem, bērnu sēdekļiem, mitrām salvetēm un patīkamām dāvanām mazajiem pasažieriem.
Par kompāniju
Smile Taxi - vienīgie dzeltenie taksometri Rīgā. Smile Taxi autoparks sastāv vairāk nekā no 70 automašīnām. Smile Taxi pazīstama kā novatoriska kompānija starp taksometru uzņēmumiem. Virzoties savā nozarē pa priekšu, kompānija pirmā attīstījā sekojošus jaunievedumus: POS terminālus norēķiniem ar kredītkartēm, apmaksas sistēmu ar SMS-Mobilly palīdzību, GPS sistēmu automašīnas vietas noteikšanas kontrolei (samazina taksometra gaidīšanas laiku un paaugstina pasažieru drošību), izvietoja LCD ekrānus pasažieriem, klientu kartes sistēmu (ļauj pastāvīgiem un korporatīviem klientiem noteikt taksometra izmantošanas limitu, online režīmā redzēt izmantoto braucienu un naudas balansa datus), pievienoja kalkuratoru taksometrs.lv mājaslapā, lai varētu aprēķināt brauciena gala summu, tāpat piedavāja iespēju pasūtīt taksometru internetā un uzziņu dienestā TAXI 8880, kā arī speciāli aprīkotus taksometrus bērniem. Šādas modernizācijas vēl joprojām trūkst 80% taksometru nozares pārstāvjiem.
Kompānija piedāvā plašu pakalpojumu klāstu: „Grupu pārvadājumi”, „Divi Vadītāji”, „Taksometrs-modinātājs”, „Viesu sagaidīšana”, „Korporatīvā apkalpošana”, „SMS apmaksa Mobilly”, „Smile Baby Taxi”. Lai minētie pakalpojumi būtu pieejami visiem, ir speciāli noteikta budžeta cenas politika. Īpaši pieprasīts pakalpojums svētkos ir autovadītāja un viņa automašīnas transportēšana – „Divi vadītāji”, kas no centra uz Purvciemu izmaksās 7Ls, bet parastais taksometrs divas reizes mazāk.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.