Autors: Aivars Mackevics
Avots: BMWauto.lv/Auto-reporter.de
Pasaules autoražotāju vidū BMW zīmols ir atzīts ‘’BrandZ Top 100’’ kā Nr.1 ar 16,5 miljardiem eiro zīmola vērtību. Otrajā vietā ir Toyota, kas iepriekšējā vērtējumā bija pirmaja vietā, bet trešajā vietā ir Honda. Nākošajās vietās ir Mercedes, Porsche, Nissan, Ford, VW, Audi un Renault. Datu iegušanā tiek aptaujātas vairāk nekā 1,5 miljoni personu.
Autoindustrijas vērtīgākie zīmoli:
1. BMW
2. Toyota
3. Honda
4. Mercedes
5. Porsche
6. Nissan
7. Ford
8. VW
9. Audi
10. Renault
Vairāk informācijas: www.millwardbrown.com/Sites/mbOptimor/Ideas/BrandZTop100/BrandZTop100.aspx
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.