Autors: Aivars Mackevičs
Avots: BalticTravelnews.com/Autobild.de
10 lietotas automašīnas, ko iesaka AutoBild.de
Ne jau visi pircēji var iegādāties jaunas automašīnas, tāpēc
daudzi izvēlas lietotu automašīnu. Vācijas auto ziņu portāls Autobild.de ir
iztestējis un noteicis labākos lietotos automobiļus līdz 100000 km
nobraukumam.
Reklāma
1. BMW 1.modelis (115 līdz 136 zirgspēkiem): no
9990 eiro (līdz 75 000 km noskrējienam)
Stiprās puses: laba ritošā daļa, teicama apdare
Vājās puses: tikai autovadītājam līdz 190 cm
2. Mazda2 (68 līdz 100 zs): no 4200 eiro (līdz 90
000 km)
Stiprās puses: liels automobilis arī priekš 4
personām
Vājās puses: defekti motora elektronikā, problēmas ar ūdens
pumpi un ģeneratoru
3. Toyota RAV4 (115 līdz 150 zs): no 7500 eiro
(līdz 90 000 km)
Stiprās puses: gandrīz neviena defekta
Vājās puses: dīzeļa motoriem var būt problēmas
ar sajūgu
4. Subaru Forester (125 līdz 230 zs): no 7900 eiro
(līdz 90 000 km)
Stiprās puses: labs darba zirgs ar piekabi līdz
1960 kg
Vājās puses: aizmugures tilta gultņi un pusašu manžetes
5. Mercedes SLK (136 līdz 364 zs): no 6900 eirp
(līdz 90 000 km)
Stiprās puses: bez defektiem
Vājās puses: rūsa pie durvju malām un bagāžnieka
roktura
6. Honda Jazz (90 zs): no 4500 eiro (līdz 70 000
km)
Stiprās puses: aizmugures sēdeklis aizstumjas,
salokās un ‘’pazūd’’
Vājās puses: jāpievēršas uzmanība bremžu sistēmai, rūsa
uz virsbūves stūriem un problēmas ar centrālo atslēgu
7. Mercedes S-Klasse (197 līdz 500 zs): no 7500 eiro (līdz 150 000 km)
Stiprās puses: teicama mehānika
Vājas puses:
elektronikas problēmas ar dīzeļa motoriem un jāpārbauda bremžu gumijas caurules
8. Golf Plus (75 līdz 170 zs): no 8500 eiro (līdz
80 000 km)
Stiprās puses: bez problēmām
Vājās puses: līdz 2005. Gadam plaisas cilindra galvā,
problēmas ar turbīnu un sajūgu
9. Audi A4 (102 līdz 344 zs): no 10 500 eiro (līdz
90 000 km)
Stiprās puses: laba apdare un mūžīgi moderns
dizains
Vājās puses: problēmas ar 2.0 TDI motoru un jāatsakās
no bezpakāpju Multitronic
10. Ford C-Max (100 līdz 145 zs): no 5900 eiro
(līdz 80 000 km)
Stiprās puses: kompakts vāģis
Vājās puses: defekti ar turbīnu un gaisa padevi
dīzeļiem
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.