Autors: Justīne Veinberga
Avots: BalticTravelnews.com
Vasaras vidus un nogale vienmēr bijis karstākais kāzu laiks. No tām arvien biežāk izriet arī vecmeitu un vecpuišu ballīšu organizēšana pirms lielā notikuma. Šie pasākumi parasti tiek organizēti līdz pēdējam sīkumam, lai viss būtu ideāli. Un ideālā ballītē iederas arī ideāls auto.
Sixt autonomas mārketinga vadītāja Anta Lapa stāsta, ka pēdējā laikā vecmeitu un vecpuišu ballītes gūst arvien lielāku popularitāti, tomēr visbiežāk mašīnas joprojām tiek nomātas kāzu vajadzībām. Vispieprasītākās ir biznesa klases automašīnas kā BMW 5.sērija un 7. sērija, Mercedes Benz S klases auto. Ja rocība ir mazāka, klienti izvēlas BMW 3.sērijas auto, VW Passat vai arī VW Jetta.
Reklāma
Klientu prasības ir dažādas. Nenoliedzami būtiska ir automašīnas krāsa. Lai gan ar kāzām saistām visu balto un gaišo, baltā krāsa ir tikai otra populārākā. Vispieprasītākie tomēr ir melni auto. Klientiem ir svarīgs arī automašīnas stāvoklis - tai jābūt jaunai, koptai, bez vizuāliem defektiem. Sixt automašīnas nav vecākas par 2 gadiem, tādēļ šīs prasības vienmēr arī nodrošinām.
"Esam novērojuši tendenci, ka arvien biežāk kāzu organizētāji izmanto arī šofera pakalpojumus. Tas ir ļoti ērti, jo kāzu rīkotājiem ir iespēja veltīt visu uzmanību citām organizatoriskām lietām," atklāj Anta Lapa. Lielāku kāzu organizēšanai Sixt piedāvā arī autobusus viesu transportēšanai.
Kāzas tomēr ir un paliek jautrības un satraukuma pilns notikums, tāpēc netrūkst dažādu savdabīgu gadījumu. Pēc nomas pat nācies atrast līgavaiņa tikko iegūto laulības apliecinājuma simbolu, proti, gredzenu. Neaprakstāms bijis prieks, kad viņš saņēmis zvanu par atradumu.
Karstākā nomas sezona gan tuvojas noslēgumam, bet salīdzinot ar iepriekšējo, 2011. gadu, apgrozījums ir audzis. Sixt apkopotie dati liecina, ka 2012. gada pirmajos septiņos mēnešos Baltijā auto nomu visaktīvāk izmantojuši Vācijas iedzīvotāji (Latvijā tie ir 42% no visiem auto nomātājiem).
Tomēr nevar noliegt, ka pietiekami populāra autonoma ir arī vietējo iedzīvotāju vidū - 26% no visiem klientiem ir no Latvijas. Turklāt novērots, ka pieprasītākās ir kompaktklases automašīnas.
Vairāk par Sixt autonomas pakalpojumiem interneta vietnē www.sixt.com
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.