Autors: Ģirts Avotiņš
Avots: Karlo Motors SIA
Škoda turpina savu modeļu ofensīvu, uzlabojot savus flagmaņus Superb un Superb Combi. Superb pārbūvē saņēmis Škoda jaunākajai dizaina valodai atbilstošus virsbūves elementus, jaunu interjeru un paplašinātu tehnoloģiju klāstu. Abu modeļu feislifts debitēs 2013. gada 19. aprīlī Šanhajas motoršovā, savukārt Latvijā jaunais Superb būs pieejams šī gada jūnijā.
Uzlabotā Škoda Superb dizainā ir skaidri pamanāmas jaunās dizaina valodas līnijas, elementi un proporcijas. Automašīnas priekšpuse, kas ir pilnībā pārstrādāta līdz pat A balstam, ir daudz izsmalcinātāka. Priekšgals ieguvis pilnīgi jaunus starmešus, daudz platāku radiatora resti, sportiskākas formas bamperi un motora pārsegu ar jauno Škoda logo. Bez tam Superb pirmo reizi ir pieejams ar biksenona lukturiem, kuros iestrādātas LED dienas braukšanas gaismas.
Reklāma
Pārmaiņas skārušas gan hečbeka, gan universāla aizmuguri – kopā ar daudz tīrākām un izsmalcinātākām formām, abi auto saņēmuši aizmugurējos lukturus ar LED diožu līnijām, kas izliektas Škoda raksturīgajā "C" formā.
Nozīmīgas izmaiņas skārušas arī savā klasē ietilpīgākās un plašākās automašīnas salonu – papildus dažādām dizaina niansēm, pārmaiņas ir skārušas arī apdares materiālu izvēli, kā arī stūres ratu. Jau šobrīd tirdzniecībā esošais Superb, neskatoties uz klasē lielāko bagāžnieku, piedāvā klasē plašāko vietu aizmugurē sēdošo pasažieru kājām. Taču, lai vēl vairāk uzlabotu aizmugurē sēdošo komfortu, Škoda pirmo reizi ir ieviesusi funkciju, kas aizmugurē sēdošajam pasažierim ļauj elektriski pabīdīt priekšējā pasažiera sēdekli. Tas, protams, nav vienīgais "Simply Clever" risinājums, ko saņēmis Superb – smalkākajās komplektācijās tie tiks aprīkoti ar lietussargiem, kas paslēpti vadītāja un blakussēdētāja durvīs.
Uzlabotā Superb dzinēju palete, salīdzinot ar šobrīd tirdzniecībā esošo modeli, ir ekonomiskāka vairāk kā par 19%. Visi Superb ar dīzeļdzinējiem, kā arī 1,4 TSI (92kW/125Zs) benzīna dzinējiem, standartā tiks aprīkoti ar start-stop funkciju un kinētiskās enerģijas rekuperācijas sistēmu. Tādējādi Superb GreenLine patērēs tikai 4,2 litrus dīzeļdegvielas uz 100 km. Izmaiņas pārnesumkārbu izvēlē ir skārušas tikai Superb pilnpiedziņas modifikācijas – turpmāk 2,0 TDI (103kW/140Zs) dīzeļdzinējs 4x4 versijā būs pieejams ar manuālo pārnesumkārbu, bet jaudīgākais dīzeļdzinējs pilnpiedziņai – 2,0 TDI (125kW/170Zs) – tiks komplektēts ar sešpakāpju, divsajūgu DSG automātisko pārnesumkārbu.
Nozīmīgākais uzlabojums elektronisko palīgiekārtu jomā Superb, un tagad arī Superb Combi, ir jaunākās paaudzes automātiskais parkošanās asistents, kas ļauj automātiski iebraukt un izbraukt no stāvvietām gan paralēli, gan perpendikulāri brauktuvei. Uzlabota arī Škoda patentētā, divdaļīgā hečbeka bagāžnieka vāka atvēršanas vadība – katram atvēršanas režīmam turpmāk būs atsevišķs taustiņš.
Vairāk informācijas interneta vietnē www.skoda.lv
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.