Foto: Inchcape BM Auto/WESS Select
Autors: Inchcape BM Auto/WESS Select
Avots: Inchcape BM Auto/WESS Select
Aktīvās koncepcijas BMW tūrisma izbraucienu automobilis BMW Concept Active Tourer Outdoor tiks demonstrēts Fridrihshāfenes izstādē, atklājot jaunu veidu, kā "premium” kompaktklases automobiļu segmentā salona telpu var prasmīgi izmantot saistībā ar sporta un izklaides aktivitātēm. Konceptautomobilis piedāvā risinājumus, kuros ir izmantota jauna pieeja, savienojot sporta estētiku un stilu ar ilgtspējīgu piedziņas tehnoloģiju un saglabājot automobiļa kompaktos izmērus un funkcionalitāti. Apkārtējai videi draudzīga, pieslēdzama hibrīda piedziņas sistēma, kas apvieno iekšdedzes dzinēju ar elektrodzinēju, lai ļoti īpašā veidā nodrošinātu enerģijas piegādi, nodrošina maksimālu efektivitāti.
Kompakti izmēri, sportisks dizains ar piesātinātiem salona telpas līmeņiem. Maināmi bagāžas nodalījumi, kas paredzēti sporta un izklaides piederumu novietošanai.
Reklāma
Šķērseniski uzstādīts 1,5 litru benzīna dzinējs ar priekšējo riteņu piedziņu. Jaunajā pieslēdzamajā hibrīda (PHEV) piedziņas koncepcijā elektrodzinēja priekšrocības ir ļoti efektīvi apvienotas ar parasto iekšdedzes dzinēju atribūtiem.
Ekskluzīvs ārējais krāsojums "Gold Race Orange" krāsā akcentē aktīvās koncepcijas BMW tūrisma izbraucienu automobiļu sportisko izskatu.
Viegli kopjami, izturīgi salona materiāli, piemēram, āda "MoonWhite" un "MoonRock Grey" krāsā, labi saskan ar ārējo aprīkojumu.
Nesošā sistēma diviem velosipēdiem (integrēta salonā) un citas prasmīgi darinātas detaļas padara aktīvās koncepcijas BMW tūrisma izbraucienu automobili par lielisku sabiedroto aktīvā sporta veidu entuziastiem.
BMW Group
BMW Group ar savu BMW, MINI un Rolls-Royce zīmolu ir vadošā “premium” klases automobiļu un motociklu ražotāja pasaulē. BMW Group kā globāla mēroga uzņēmums pārvalda 28 ražošanas un montāžas uzņēmumus 13 valstīs, un tai ir globāls tirdzniecības tīkls vairāk nekā 140 pasaules valstīs.
BMW Group 2012. gadā visā pasaulē pārdeva aptuveni 1,85 miljonus automobiļu un vairāk nekā 117 000 motociklu. No 76,85 miljardu euro ieņēmumiem BMW Group peļņa pirms nodokļu nomaksas 2012. finanšu gadā bija 7,82 miljardi euro. BMW Group uzņēmumos 2012. gada beigās bija nodarbināti 105 876 strādājošie (31. decembra dati).
BMW Group panākumi vienmēr ir bijuši balstīti uz ilgtermiņa domāšanu un atbildīgu rīcību. Tāpēc uzņēmums ir izveidojis ekoloģisku un sociālu ilgtspējīgumu, izmantojot vērtību ķēdes, uzņemoties visaptverošu atbildību par produktiem, kā arī savas stratēģijas ietvaros viennozīmīgi apņemoties taupīt resursus. Pateicoties šiem centieniem, BMW Group, vērtējot Dow Jones ilgtspējas indeksus, pēdējos astoņus gadus ir bijusi līdere savā nozarē.
Vairāk informācijas interneta vietnē www.bmwgroup.com
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.