Autors: Aivars Mackevičs
Avots: BalticTravelnews.com/Auto-reporter.net
Vācijas lielākais autoražotājs
Volkswagen kopš 2012. gada jau vairākās automobiļu klasēs ir veicis veiksmīgus eksperimentus ar automobiļu modulēšanu jeb konstrukcijas uz MQB moduļu platformas. Proti, uz platformas pēc «lego principa» tiek būvētas dažādas automašīnu modifikācijas. Daudzi automašīnas virsbūves mezgli ir identiski vairākos modeļos, kas ļauj samazināt ne tikai izmaksas, bet arī automašīnas svaru. Ar automašīnas modelēšanas principu autoražotājs spēj, piemēram, palielināt attālumu starp automašīnas priekšējo un aizmugurējo asi, lai uzlabotu braukšanas komfortu atsevišķos modeļos. Vispirms tas tika izmēģināts uz
Audi A3 un
VW Golf VII modeļiem, bet tagad kārta ir pienākusi piektās paaudzes mikroautobusam
VW Transporter. Volkswagen uz jaunā
Transporter bāzes ir sagatavojis 29 piedāvājumus ar priekšas, aizmugures un visu četru riteņu piedziņu. Piemēram,
VW Transporter ar priekšas piedziņu ir par 100 kg vieglāks, ekonomiskāks, ekoloģiskāks un arī lētāks.
Video par VW Golf VII MQB moduļu platformu:
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.