Ford Ženēvas autoizstādē prezentējis virkni jaunu modeļu

2015.gada Ženēvas autoizstādē Ford prezentēja Eiropai paredzētu jaunu, aizraujošu augstas veiktspējas auto modeļu kolekciju, tostarp arī pavisam jaunos Ford Focus RS un Ford GT superauto – šos divus spēkratus no 12 jaunajiem augstas veiktspējas auto kompānija līdz 2020.gadam piegādās visā pasaulē.

Viens no debitantiem - tikko dzimušais trešās paaudzes augstas veiktspējas modelis Focus RS piedāvā inovatīvo Ford Performance All-Wheel-Drive pilnpiedziņas sistēmu un ir pirmais RS modelis, kas piedāvā izvēlēties piedziņas režīmus un palaišanas kontroli.

Savukārt pilnīgi jaunais Ford GT superauto, kas pirmo reizi tiek demonstrēts Eiropā, nosaka jaunus standartus Ford inovācijām automobiļu sniegumā ar vieglumu, aerodinamiku un EcoBoost tehnoloģiju. Ford augstas veiktspējas modeļu vidū izceļas arī jaunais Focus ST un Fiesta ST. Tiek demonstrēta arī jaunā Ford Mustang Eiropas versija.

Pilnīgi jauno Focus RS un Ford GT izstrādāja Ford jaunā Performance komanda, kurā apvienojušās Ford SVT, RS un Ford Racing komandas visā pasaulē un kas darbojas kā inovāciju laboratorija un izmēģinājumu bāze, radot unikālus augstas veiktspējas transportlīdzekļus, detaļas, palīgierīces un pieredzi klientiem.

''Ford piedāvā līdz šim spēcīgāko augstas veiktspējas auto kolekciju ar 12 modeļiem, kas tiks izstrādāti līdz 2020.gadam. Līdz ar to mēs faktiski veicinām jaunu, aizraujošu augstas veiktspējas automobiļu paātrinātu piegādi visā pasaulē,'' saka Džims Fārlijs, Ford Motor Company viceprezidenta vietnieks un Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas Ford prezidents. ''Šie modeļi ne tikai iepriecinās entuziastus, bet arī dos labumu visiem mūsu klientiem, apgaismojot ceļu jaunu, inovatīvu tehnoloģiju ieviešanai visā izstrādājumu diapazonā.''

''Ford Performance modeļi ir daļa no mūsu plašākas iniciatīvas, lai izveidotu dinamisku biznesu Eiropā, kas ir vērsts uz visu mūsu klientu vajadzību apmierināšanu no masveida tirgus līdz pat nišas produktiem,'' piebilst Fārlijs. ''Mūsu produktu klāstam šogad pievienosies arī pilnīgi jaunais Ford Edge, kas radīs jaunu dimensiju mūsu augošajam SUV segmentam Eiropā. Tāpat tiks ieviests arī jaunais luksusa klases Vignale izstrādājums un tā īpašnieka pieredze.''

Tāpat pirmo reizi tiek izrādīti arī divi pilnīgi jaunie Ford sacīkšu auto ar EcoBoost dzinējiem, kuru konkurējošās debijas notiks šogad. Ar godalgoto 1,0 litru Ford EcoBoost dzinēju Ford Fiesta R2 rallija automašīna, kas būvēta uz ceļu auto Ford Fiesta bāzes, ir izstrādāta kā pirmais 1,0 litru modelis, kas apstiprināts izmantošanai savā sacīkšu klasē. Speciāli radītais viensēdekļa sacīkšu auto MSA Formula ir izstrādāts uz ļoti veiksmīgā Formula Ford bāzes kā dabisks tā turpinājums.

Pilnīgi jaunais Focus RS

Pilnīgi jaunais Focus RS iepazīstina ar Ford Performance pilnpiedziņu ar dinamiskajiem griezes momenta vektoriem, kas ļauj līdz pat 70 procentiem piedziņas griezes momenta novirzīt uz aizmugurējo asi, piedāvājot vēl labāku kontroli, vilkmi un ātrumu pagriezienos.

Izvēles režīmi – normālais, sporta vai trases un pielāgotais piedziņas režīms – nodrošina optimālu veiktspēju uz ceļa vai braukšanas apstākļos pa apli, ko pastiprina arī palaišanas kontroles funkcija, kas konfigurē automobiļa šasijas un elektropārvades sistēmu, nodrošinot pēc iespējas ātrāku paātrinājumu.

Ford 2,3 litru EcoBoost dzinējs nodrošina vairāk nekā 320 ZS, tāpēc Focus RS ir aprīkots ar jaudīgajiem Brembo četru virzuļu bremžu suportiem, 350 mm priekšējiem diskiem un eksterjera dizainu, kas novērš pacēluma spēku optimālai ātrgaitas kontrolei un stabilitātei.

Pilnīgi jaunais Focus RS ir 30. automobilis, kam piešķirts gods nēsāt leģendāro RS Rallye Sport nozīmīti. Tā tiek piešķirta tikai tiem Ford modeļiem, kas ieviesuši augstas veiktspējas tehnoloģijas. Focus RS iet tādu Ford modeļu pēdās kā 16-vārstu 1970 Escort RS1600, Sierra RS Cosworth of 1985 ar turbokompresoru un 1992 Escort RS Cosworth ar četru riteņu piedziņu.

Ford GT

Ford Performance izstrādājumu klāsta lepnums – pilnīgi jaunais Ford GT izmanto aerodinamisku oglekļa šķiedras korpusu un degvielu taupošu dubultā kompresora V6 EcoBoost dzinēju, nodrošinot vienu no labākajām jaudas un svara attiecībām, kas pieejama sērijveida modeļiem, un inovācijas, kas nākotnē uzlabos visus Ford automašīnu modeļus.

Ford GT ir ultra augstas veiktspējas superauto, kas ir tehnoloģiju paraugs attiecībā uz EcoBoost sniegumu, aerodinamiku un vieglo oglekļa šķiedras konstrukciju.

Modelis izmanto visspēcīgāko EcoBoost dzinēju līdz šim, kas spēj saražot vairāk nekā 600 zirgspēku jaudu un demonstrē ievērojamu efektivitāti kopā ar septiņu pakāpju dubultā sajūga pārnesumkārbu. GT paātrinājums, kontrole, bremzēšana, drošība un efektivitāte ir optimizēta, izmantojot modernus, vieglus kompozītmateriālus, piemēram, oglekļa šķiedras pasažieru salona un virsbūves paneļus, un alumīnija priekšējos un apakšējos balstrāmjus.

Bremzēšanās ir samazināta līdz minimumam, un piespiedējspēks ir palielināts ar pilienveida korpusu un aktīvo aerodinamiku. Revolucionārā Ford GT šasija piedāvā aktīvu sacīkšu stila vērpstieni un grūdiena veida suspensiju ar regulējamu braukšanas augstumu un oglekļa-keramikas bremžu diskiem. Jaunais GT būs viena no līdz šim visekskluzīvākajām Ford automašīnām, kas pasaulē tiks pārdota ierobežotā skaitā.

Jaunais Focus ST

Vismodernāko Ford Focus ST versiju ir iespējams pasūtīt visā Eiropā. Tai ir iespējams izvēlēties piecu durvju vai furgona veida korpusu, kas piedāvā vēl atsaucīgāku, līdzsvarotāku un izsmalcinātāku braukšanas pieredzi un pirmo reizi – arī izvēli starp diviem spēcīgiem dzinējiem – benzīna vai dīzeļa.

Braukšanas dinamika ir optimizēta ar uzlabotu virsbūves priekšdaļas stīvumu, pilnīgi jaunām priekšējām atsperēm, sportiskāku jaunu amortizatoru ieregulēšanu un pārstrādātu elektroniskā stūres pastiprinātāja kalibrēšanu.

Iepazīstinot ar jauno 185 ZS 2,0 litru dīzeļa dzinēju, kas nodrošina 400 Nm griezes momentu no 2000-2750 rpm, kopā ar pierādīto 250 ZS 2,0 litru EcoBoost benzīna dzinēju jaunajam Ford Focus ST ir izdevies pacelt ikdienas lietojamību jaunā līmenī.

Šis modelis piedāvā arī sportiskāku un agresīvāku stilu, vadītāja atbalstu, ērtības un savienojamības tehnoloģijas, tostarp SYNC 2 savienojamības sistēmu. Pirmo reizi tiek piedāvāts adaptīvs priekšējais apgaismojums un satiksmes šķērsošanas signāls.

Fiesta ST

Modelis ieviests 2013.gada sākumā un ātri vien nodrošinājis sev līderpozīcijas mazās veiktspējas hečbeku klasē Eiropā un visā pasaulē, jau pirmajā pārdošanas gadā iegūstot vairāk nekā 20 apbalvojumu un atzinību.

Kā Eiropā visvairāk pārdotā mazauto visjaudīgākā sērijveida versija, Fiesta ST nodrošina 182 ZS ar 1,6 litru EcoBoost benzīna dzinēju un iekļauj uzlabotu balstiekārtu un bremžu sistēmu uzlabotai kontrolei un braukšanas dinamikai. Fiesta ST šasija ir arī elektroniski optimizēta ar tādām funkcijām kā uzlabota griezes momenta vektoru kontrole un trīs režīmu elektroniskā stabilitātes kontrole.

Pilnīgi jaunie Ford sacīkšu modeļi

Fiesta R2 būs pirmais 1,0 litru rallija auto, ko apstiprinājusi autosporta pārvaldes institūcija FIA, pamatojoties uz jaunajiem noteikumiem, kas atļauj 1,0 litru automašīnu dalību sacensībās R2 rallija klasē. Modeli ar Ford palīdzību izstrādāja M-Sport, pamatīgi pārstrādājot transmisijas, bremžu un balstiekārtas sistēmu, un tas ir paredzēts, lai nodrošinātu ideāli piemērotu platformu jaunajiem autovadītājiem rallija karjeras uzsākšanai uz pasaules skatuves.

Vēstot par jaunu posmu Ford junioru viensēdekļa auto sacensībās, pilnīgi jaunais MSA sacīkšu auto ir aprīkots ar 160 ZS 1,6 litru Ford EcoBoost dzinēju un FIA Formula 4 šasiju. Uzlabotai drošībai tā izmanto jaunāko oglekļa šķiedras tehnoloģiju. MSA Formula – FIA akreditēts Formula 4 čempionāta auto, kas paredzēts, lai sagatavotu jaunos autovadītajus starptautiskai sacīkšu karjerai. Tas izstrādāts uz ļoti veiksmīgā Formula Ford Championship of Great Britain bāzes kā dabisks tā turpinājums.

Pilnīgi jaunais Ford Mustang

Pirmo reizi pieejams pasūtījumiem visā Eiropā pēc vairāk nekā 50 gadu ražošanas vēstures. Pilnīgi jaunais Ford Mustang nodrošina pasaules līmeņa veiktspēju un izsmalcinātību. Plūstošais profils un īpaši šim modelim raksturīgais trapecveida režģis ar haizivs kodienam līdzīgo priekšējo paneli ir Mustang klasika. Jauno trīsdimensiju, triju stieņu LED aizmugurējo lukturu un sānu spoguļu dizains ir īpaši izstrādāts Eiropai.

Pieejama ar Ford godalgoto 5,0 litru V8 dzinēju ar 418 ZS un 524 Nm griezes momentu un 2,3 litru EcoBoost dzinēju, kas nodrošina 314 ZS un 434 Nm, jaunā Ford Mustang Eiropas versija piedāvā arī sešpakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu un standarta Performance Pack šasijas ieregulēšanu pilnīgi jaunajām priekšējām un aizmugurējām balstiekārtām.

Standarta aprīkojumā ietilpst: 19 collu riteņi, augstas veiktspējas bremžu komplekts un SYNC 2 balss vadības savienojums ar 8 collu krāsu skārienekrānu. Desmit eksterjera krāsu toņu izvēle iekļauj ekskluzīvo sacensību oranžo un trīskāršā pārklājuma dzelteno.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
CUPRA Terramar Pilna Servisa Līzings Europcar
Atklāj CUPRA Terramar – Mild-Hybrid SUV modeli, kas ir gan sportisks, gan emocionāls. | Skatīt vairāk
Jaungada ballīte Skyline Bar
Labākā Jaungada ballīte Rīgā! Viesnīcas Radisson Blu Latvija 26. stāvā - rezervē galdiņu un izbaudi izcilu skatu,dzīvo mūziku,īpašu welcome drink | Skatīt vairāk
no 340 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 16.11.2024 - 26.11.2024 Baibas Sipenieces - Gavares stāvizrāde Tukuma TIC
Jauna, pozitīva, izklaidējoša un humora pilna izrāde "Ir Vēl!" | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 24.11.2024 - 27.11.2024 Pēdējās vietas uz delfināriju Nikos Travel
Turpinām sezonas populārāko braucienu- Delfinārijs un Jūras muzejs. Priecāsies gan bērni, gan pieaugušie. Smaidiem piepildīta diena! | Skatīt vairāk
35 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.03235102sec.