Populārie BMW Motorrad modeļi F 700 GS un F 800 GS vairāku gadu garumā ir demonstrējuši savu spēju daudzpusību: bezrūpīgu braukšanas prieku, pateicoties drošai kontrolei uz visiem segumiem, sparīgu jaudu un piemērotību gan ikdienas braucieniem, gan ceļošanai – arī tad, ja maršrutā ir tikai grants ceļi. Tieši šis koncepts divos izpildījumos ir tas, ko fani vairāku gadu garumā uzņēmuši ar milzu entuziasmu un kas tagad ir vizuāli pilnveidots BMW Motorrad 2016. gada modeļos.
Ar jauniem degvielas tvertnes ārējiem paneļiem un jauna noformējuma aizdedzes atslēgas ligzdu abi modeļi ieguvuši vēl svaigāku un dinamiskāku izskatu. Vēl vairāk – ar smalki galvanizētiem elementiem, kas pievienoti ceļu aizsargpaneļiem (F 700 GS) un radiatora uzlikām (F 800 GS), kā arī ar daļēji iegravētiem un citādi novietotiem modeļu vārdiem ir pastiprināts augstākās kvalitātes iespaids un panākts fascinējošs kontrasts ar krāsotajām virsmām. Jauna dizaina divkrāsu sēdekļi noslēdz pārveidojumus, kuru mērķis ir abu modeļu ārieni padarīt aizraujošāku.
Reklāma
Lai nodrošinātu optimālu braukšanas prieku ar F 700 GS un F 800 GS un tie būtu piemēroti visiem braucējiem, BMW Motorrad piedāvā piecus sēdekļa augstumus, kas panākti ar četriem sēdekļiem un pazeminātu piekari (papildu aprīkojums pasūtot konkrēto motociklu ražošanā). Tas nodrošina plašu augstuma diapazonu: 765–860 mm F 700 GS un 820–920 mm F 800 GS.
Jaunumu pārskats modeļos F 700 GS un F 800 GS:
• jauns, emocionāls dizains ar galvanizētiem apdares elementiem;
• jauni F 700 GS krāsojuma un stila varianti:
nemetāliskā krāsa Light white, metāliskā krāsa Sakhir orange, metāliskā krāsa Mineral grey;
• jauni F 800 GS krāsojuma un stila varianti: nemetāliskā krāsa Light white, metāliskā krāsa Black storm, matēta metāliskā krāsa Racing blue;
• pieci sēdekļa augstumi katram modelim – ar četriem sēdekļiem un pazeminātu piekari (papildu aprīkojums).
Jauns, noslīpēts raksturs katrā modelī, balstoties uz dinamiskiem krāsu konceptiem
Trīs krāsojuma un virsmu varianti jaunajiem F 700 GS un F 800 GS ļauj piešķirt līdzīgi spēcīgu un reizē individuālu raksturu.
F 700 GS
Variants Style 1 ar nemetālisko krāsu Light white uzsver F 700 GS atlētisko pusi:
• nemetāliskā pamatkrāsa Light white;
• rāmis nemetāliskā krāsā Racing red;
• aizmugurējās piekares atspere sarkanā krāsā;
• pelēks/melns sēdeklis;
• lieli roku sargi ar lielu augšējo spoileru.
Pamatvariantā ar metālisko krāsu Sakhir orange jaunajam F 700 GS piemīt pārsteidzoši progresīva āriene:
• metāliskā pamatkrāsa Sakhir orange;
• rāmis metāliskā krāsā Agate grey;
• aizmugurējās piekares atspere baltā krāsā;
• pelēks/melns sēdeklis.
Pamatvariantā ar metālisko krāsu Mineral grey jaunais F 700 GS izstaro vīrišķīgu, nobriedušu stilu:
• metāliskā pamatkrāsa Mineral grey;
• rāmis metāliskā krāsā Agate grey;
• aizmugurējās piekares atspere baltā krāsā;
• pelēks/melns sēdeklis.
F 800 GS
Variants Style 1 ar nemetālisko krāsu Light white specifiski akcentē F 800 GS sportiskumu:
• nemetāliskā pamatkrāsa Light white;
• rāmis nemetāliskā krāsā Racing red;
• aizmugurējās piekares atspere sarkanā krāsā;
• pelēks/melns sēdeklis;
• lieli roku aizsargi ar lielu augšējo spoileru.
Variants Style 2 nemetāliskā krāsā Black storm izceļ jaunā F 800 GS spēcīgo, vīrišķīgo raksturu:
• metāliskā pamatkrāsa Black storm;
• rāmis metāliskā krāsā Agate grey;
• aizmugurējās piekares atspere baltā krāsā;
• pelēks/melns sēdeklis;
• lieli roku aizsargi ar lielu augšējo spoileru, tonēts vējstikls, pagriezienu rādītāji ar diodēm.
Pamatvariantā ar metālisko krāsu Racing blue jaunais F 800 GS pasvītro savu svaigo, dinamisko stilu:
• matēta metāliskā pamatkrāsa Racing Blue;
• rāmis matētā metāliskā krāsā Agate Grey;
• aizmugurējās piekares atspere baltā krāsā;
• pelēks/melns sēdeklis.
Abos modeļos spēcīgu dinamiku nodrošina labi pazīstamais, ar izteiksmīgu raksturu apveltītais 4 vārstu divcilindru dzinējs ar šķidrumdzesi, 798 cm3 darba tilpumu, degvielas iesmidzināšanu un 6 pārnesumu kārbu. Tas nodrošina iespaidīgi spontānu reakciju, nopietnu jaudu un zemu degvielas patēriņu.
F 700 GS gadījumā dzinēja jauda ir 55 kW (75 ZS) pie 7300 apgr./min, bet maksimālais griezes moments 77 Nm pie 5300 apgr./min. F 800 GS versijā dzinējs attīsta 63 kW (85 ZS) pie 7500 apgr./min un 83 Nm griezes momentu pie 5750 apgriezieniem minūtē.
Saskaņā ar principu Safety 360° jaunie F 700 GS un F 800 GS jau standartā ir aprīkoti ar augstas veiktspējas BMW Motorrad ABS sistēmu. Citi ar drošību saistītie risinājumi ir papildu aprīkojuma sarakstā atrodamā automātiskā stabilitātes kontrole (ASC) un elektroniski regulējamā piekare (ESA).
Tāpat kā līdz šim, jaunais F 800 GS kombinē piemērotību parastiem ceļiem un ceļošanai ar izteiktām spējām bezceļā, kamēr jaunais F 700 GS vairāk orientēts uz braucējiem, kam nav tik augstas pasības pret motocikla iespējām bezceļa apstākļos.