«Piesprādzējies, lai piedzīvotu» jeb novērtē savas dzīves skaistākos mirkļus! (video)

Lielākais automātisko degvielas uzpildes staciju tīkls "Neste Oil" uzsāk sociālo kampaņu "Piesprādzējies, lai piedzīvotu", ar mērķi uzrunāt gados jaunāku auditoriju par drošības jostas izšķirošo nozīmi un spēju glābt dzīvību auto sadursmes gadījumā. Kampaņa pozitīvā un draudzīgā veidā atgādinās, ka bieži, lai turpinātu piedzīvot skaistas un spilgtas emocijas, pietiek ar pavisam nedaudz – vienu klikšķi drošības jostas stiprinātājā. Kampaņu "Neste Oil" īsteno sadarbībā ar "CSDD", "Rimi Latvija" un "Zelta Zivtiņa".

"Piesprādzējies, lai piedzīvotu" centrālais komunikācijas elements ir video klips, kas atsauc atmiņā brīžus, kuru dēļ mēs dzīvojam – tā ir pirmā iemīlēšanās, jaunības baudīšana, ar nozīmīgākajiem cilvēkiem pavadītais laiks un dzīves lielie notikumi – kāzas, jubilejas, bērnu pirmie soļi. Šos vienreizēji skaistos brīžus bieži vien uztveram kā pašsaprotamus, aizmirstot, cik viegli tos pazaudēt vienā acumirklī. Tādēļ "Neste Oil" atgādina – "piesprādzējies, lai piedzīvotu".

"Gan Latvijā, gan pasaulē nereti šāda veida kampaņas ir tendētas uz zināmu iebiedēšanu, un bieži vien pamatoti – bailes dabiski ir spēcīgs motivācijas instruments. "Neste Oil" mēģinās mainīt sabiedrības, bet jo īpaši jauniešu, uzvedību, uzsverot pozitīvo, aicinot to piedzīvot. Tuvojas pavasaris un vasara, un tiem līdzi nāks neaizmirstami piedzīvojumi un spēcīgas emocijas. Baudīsim šo laiku, atceroties, ka sekundes desmitdaļā izskanējušais klikšķis, ko dzirdam piesprādzējoties, var noteikt, vai arī turpmāk mums šādi mirkļi vēl būs," aicina Ilze Pērkone, Neste Latvija" mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja.

"Pēc CSDD datiem, pēc pagājušajā gadā organizētās vērienīgās kampaņas "Dzīvības josta" par 6% pieauga drošības jostas lietotāju skaits, veidojot nu jau 80%. Tas ir labs rādītājs, taču mums vēl paliek piektā daļa autobraucēju un viņu līdzbraucēju, kas pakļauj sevi briesmām ikreiz, kad braucot neizmanto drošības jostu. Tādēļ mēs turpinām aktualizēt šo problēmu, meklējot arvien jaunus veidus, kā efektīvāk uzrunāt sabiedrību, un šoreiz to darām, uzsverot pozitīvas emocijas. Priecājamies, ka arī privātuzņēmēji atbalsta un turpina risināt satiksmes drošības tēmas," skaidro CSDD direktora vietnieks Ēriks Piternieks.


KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Tukuma teātra izrāde "Trešā iespēja"  Tukuma TIC
12.jūlijā pulksten 19:00 Slampes Kultūras pilī būs skatāma Tukuma teātra izrāde "Pēdējā iespēja". Ieeja brīva. | Skatīt vairāk
Latvija
Aizvadi vasaru "SAULI TVEROT" Cēsu novadā! Cēsu TIC
Jaunajā Cēsu novada vasaras ceļvedī ir apkopotas idejas neaizmirstamiem piedzīvojumiem, jautrām aktivitātēm un daudz kā cita noderīga! | Skatīt vairāk
Tūrisma karte "Iepazīsti kaimiņus Zemgalē" Bauskas TIC
“Iepazīsti kaimiņus Zemgalē!” – tūrisma maršruts un karte ģimenēm ar bērniem! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 29.06.2024 - 07.07.2024  Ceļš uz sakārtotu ķermeni un prātu! Via Vitalité
Via Vitalité ir četru zvaigžņu svara korekcijas un labsajūtas centrs Aizputē. Piedāvājam programmas "Pamata","Exstra",” Vitalite”, "Relax". Zvaniet | Skatīt vairāk
no 145 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::5.34851313sec.