Autors: Jeļena Safronova
Avots: Kempinski.com
Francijas nišas smaržu zīmols HFC Paris pagājušajā piektdienā privātā pasākumā viesnīcā Grand Hotel Kempinski Riga prezentēja savu jauno aromātu Nirvanesque. Talantīgajam franču parfimēram Vincentam Ricoeuram šī bija jau 18. sadarbība ar zīmolu, un šoreiz Rīga bija pirmā Eiropas galvaspilsēta, kurā smaržu cienītāji varēja iepazīt jauno aromātu.
Izsmalcinātajā Grand Hotel Kempinski Riga atmosfērā pasākuma viesi ne tikai iepazinās ar zīmola filozofiju, bet arī dzirdēja tiešraidi no Francijas, kuras laikā Vincents Rikors stāstīja par aromāta koncepciju un dalījās ar savu iedvesma. Pasākuma ietvaros notika arī slavenās latviešu stilistes Kristīnes Rudzinskas lekcija, meistarklase ar mandalu speciālisti un individuālas tikšanās ar tarologu un numerologu.
Reklāma
"Nirvanesque" ir valdzinošs austrumnieciski harmonisks aromāts vīriešiem un sievietēm, kas sniedz eiforijas sajūtu. Tas ir baudījums ikvienā siltas saulainas dienas mirklī, kas piepildīts ar svētlaimi un jutekliskumu. Tas ir cildens un viegls, un tajā pašā laikā pazīstama sajūta, kas liek iemīlēties visā skaistumā," stāsta Vinsents Rikjērs.
Franču augstās smaržas zīmols HFC Paris tika dibināts 2017.gadā, un šobrīd tas piedāvā 28 aromātus. Katra no zīmola kolekcijām ir atšķirīga pēc "noskaņas" un dizaina, taču tās visas vieno unikāls un atpazīstams "olafaktūras" rokraksts. Gandrīz katrā HFC Paris aromātā ir afrodiziaka sastāvdaļas, piemēram, kā dzintars, muskuss un Madagaskaras vaniļa, kurai piemīt eiforiskas īpašības.
HFC Paris smaržu radīšanas pieeja balstās uz izcilas kvalitātes sastāvdaļu izvēli un apvieno pilnu, bagātīgu skanējumu ar neparastu koncepciju. HFC Paris rada ne tikai smaržas, bet arī īstus mākslas objektus, kurus pēc tiesībām var uzskatīt par kolekcionējamiem. Zīmola ideja ir apvienot vizuālo dizainu un radīt unikālu olafaktūras pieredzi. Katrs aromāts "piedzimst" parfimērijas meistaru un starptautiski atzītu ilustratoru sinerģijā, kuri kopīgi strādā pie tēla, pēc tam iemūžinot to smaržu mākslas darbā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.