Didzis Grāvītis: Daudzi cilvēki nav gatavi pieņemt kritiku

Viesmīlības un apkalpošanas eksperts, uzņēmuma “Centurion Hospitality” dibinātājs Didzis Grāvītis raidījumā “Diena pēc” atklāj, ka apmāca uzņēmumus apkalpošanas jomā, un uz to viņu pamudināja ceļojumos pieredzētā labā pieredze.

Didzis Grāvītis iepriekšējā darba vietā daudz ceļoja pieredzēja daudz veiksmīgu apkalpošanas piemēru. Tad radusies šī doma: kāpēc Latvijā viss ir tik sarežģīti… Tas bija pirms sešiem gadiem, un tad viņš vēlējies savu labo pieredzi “sapakot” kopā un dalīties savā pieredzē, veicot darbinieku apmācību.

Sākotnēji “Centurion Hospitality” klienti bijuši pārsvarā no viesmīlības nozares: viesnīcas, restorāni, bāri un kafejnīcas, bet aizvien vairāk labas klientu apkalpošanas skolu vēlas iziet arī citu nozaru uzņēmumi, piemēram, bankas un autodīleri.

Savā karjerā Didzis Grāvītis saskāries ar problēmu, ka cilvēki nespēj pieņemt kritiku. Kādas kafejnīcas vadītājs viņu uzaicinājis pie sevis, esot ciešā pārliecībā, ka viņš visu dara pareizi, un lūdzis neko neslēpt, atklāti pateikt savas domas. Didzis Grāvītis iedevis A4 lapu ar novērojumiem, un kafejnīcas vadītāja seja pārvērtusies…

Didzis Grāvītis atklāj, ka apmācības nav uz vienu dienu, bet gan ilgstošs process. Viņš iesaka uz katru tikšanos ar klientu doties kā uz randiņu.

Plašāk par klientu apkalpošanas kultūru, veidiem, kā to uzlabot – intervijā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2021 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2021 1st-studio.com

 
Total Timed::0.72277498sec.