«Hesburger» pārdošanas apjomi Latvijā pērn sasnieguši 30 miljonus eiro

«Hesburger» pārdošanas apjomi Latvijā pērn sasnieguši 30 miljonus eiro

Somijas un Baltijas lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" pārdošanas apjomi Latvijā 2020. gadā pieauguši par 5,82%, sasniedzot 30,54 miljonus eiro, liecina uzņēmuma apkopotā informācija par finanšu rezultātiem 2020. gadā. Neskatoties uz  Covid-19 radītajiem izaicinājumiem tīkla darbībā, uzņēmums ir spējis saglabāt tā pārdošanas apjomus līdzvērtīgi pērnā gada rezultātiem visās Baltijas valstīs.

“Hesburger” Attīstības direktore Ieva Salmela norāda, ka pērnais gads ir bijis izaicinošs visās deviņās valstīs, kur atrodas tīkla restorāni, taču uz citu valstu fona Baltijas valstis bijušas izdevīgākās pozīcijās atšķirīgu Covid-19 noteikto ierobežojumu dēļ: “Ir valstis, kur  restorāni uz noteiktu laika periodu tika slēgti, kamēr citur, tostarp Baltijas valstīs, esam varējuši saglabāt tirdzniecību mobilajiem pasūtījumiem mūsu mobilajā lietotnē, produkti restorānos un auto kasēs tiek izsniegti līdzņemšanai, kā arī tiek piegādāti uz mājām ar mūsu piegādes partneru starpniecību.”

Viņa norāda, ka pateicoties darbinieku spējai elastīgi un sekmīgi pielāgoties ārkārtas situācijas darba apstākļiem, tas ir ļāvis samērā veiksmīgi tikt galā ar tīkla darbību šajā sarežģītajā laikā. Kopumā pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedzis 89,2 miljonus eiro, no tiem neliela pārdošanas apjoma izaugsme bijusi Latvijā, sasniedzot 30,54 miljonus eiro, savukārt Lietuvā un Igaunijā pārdošanas apjoms krities.  Salīdzinot ar 2019.gadu, Lietuvā pārdošanas apjoms samazinājies par 2,09% un sasniedzis 31,68 miljonus  eiro, savukārt Igaunijā par 4,68%, sasniedzot 27 miljonus eiro.  

I.Salmela norāda, ka neskatoties uz uzņēmuma attīstības tempa samazināšanu 2020.gadā, “Hesburger” ir spējis paplašināt savu sortimentu: “Pērnā gada pavasarī atklājām veģetāro produktu līniju - VEKETM, kas Baltijas iedzīvotāju vidū guvusi lielu atzinību. Tas ļauj mums secināt, ka klienti arvien vairāk ir gatavi eksperimentēt ar dažādu veģetāro ēdienu iekļaušanu savā ēdienkartē.”

Vērtējot konkurenci tirgū, I.Salmela uzsver, ka ārkārtas situācijas apstākļos nozares spēlētāji atrodas līdzvērtīgās pozīcijās, cenšoties saglabāt savu darbību un noturēt klientu interesi, taču galvenais uzdevums un prioritāte ir nemainīga - klientu un darbinieku drošība un veselība.

Investēs jaunos restorānos un tehnoloģiskajos risinājumos.

Cerot, ka situācija pasaulē uzlabosies un uzņēmums savu darbību varēs turpināt plānotajā attīstības virzienā, šogad visā Baltijā paredzēta restorānu ķēdes paplašināšana, kā arī veikta esošo restorānu renovācija. Plānots, ka Latvijā un Lietuvā tiks uzsākta būvniecība 1 līdz 2 jauniem restorāniem, savukārt Igaunijā plānota viena restorāna atklāšana Narvas pilsētā.

Būtisku pagrieziena punktu šogad iezīmēs jaunu risinājumu ieviešana pašapkalpošanas tehnoloģiju segmentā. Šogad uzņēmums plāno uzsākt digitālo pašapkalpošanās kasu ierīkošanu Baltijā, kas ļaus “Hesburger” klientiem izbaudīt līdz šim nebijušu inovatīvu pieredzi pasūtījumu veikšanai ātrās ēdināšanas restorānos.

Pirmā valsts Baltijā, kurā digitālās pašapkalpošanās kases tiks ieviestas, būs Igaunija, kam sekos Latvija un Lietuva. Pašapkalpošanās kasu ierīkošana tīklā pērn tika uzsākta Somijā, to īstenojot vairāk nekā 100 restorānos.

Šobrīd Baltijā darbojas 155 “Hesburger” restorāni, no kuriem 57 atrodas Lietuvā, 50 - Latvijā un 48 - Igaunijā.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2021 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2021 1st-studio.com

 
Total Timed::0.4468441sec.