Autors: ptac.gov.lv
Avots: ptac.gov.lv
Ņemot vērā atcelto lidojumu skaitu
saistībā arī korona vīrusa Covid-19 izplatību un ierobežojumiem visā
pasaulē, Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (turpmāk – PTAC) turpina
pieaugt saņemto konsultāciju un iesniegumu skaits par avio
pakalpojumiem.
Patērētāji vēršas PTAC ar jautājumiem
kā rīkoties situācijās, ja atcelts reiss, cik ilgā laikā aviokompānijai
jāatmaksā samaksātā nauda, kā rīkoties, ja reiss vēl nav atcelts.
Reklāma
PTAC
atgādina - ja Covid-19 izraisītās pandēmijas dēļ aviokompānija ir
atcēlusi lidojumu, tā izsūta patērētājam informāciju par iespējamiem
situācijas risinājumiem:
PTAC
aicina patērētājus būt saprotošiem un ņemt vērā, ka pie aviokompānijām
griežas ļoti liels skaits patērētāju līdz ar to pieprasījumu apstrādes
laiks var ieilgt.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.