«airBaltic» ievieš aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nesen pilnveidojusi uzņēmuma pakalpojumus darbā ar aizkavēto vai bojāto bagāžu, ieviešot tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri un lidsabiedrību.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: „Neskatoties uz to, ka mēs īpaši rūpīgi attiecamies pret pasažieru bagāžu un vairāk nekā 98% gadījumu tā droši un savlaicīgi sasniedz savu galamērķi, dažreiz bagāža var aizkavēties vai tikt sabojāta. Šādos gadījumos mūsu klientu serviss sniedz profesionālu aprūpi un dara visu nepieciešamo, lai bagāžu atrastu un piegādātu, kā arī atlīdzinātu pasažiera izdevumus.”

Pateicoties jaunajam servisam, pasažieri tagad var izveidot vai pārvaldīt pieteikumus un izsekot savu aizkavēto bagāžu pašapkalpošanās mājaslapā, kas atrodama https://mybag.aero/baggage/#/airbaltic/lv-lv/main-menu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Edītes Pauls-Vīgneres izstāde  Valmieras novada Tūrisma pārvalde
No 8. jūlija līdz 3. septembrim Valmieras muzeja Izstāžu namā būs skatāma izcilās tekstilmākslinieces Edītes Pauls-Vīgneres (1939–2025) darbu | Skatīt vairāk
Kopā pie galda un garda ēdiena baudīšanā! Burzma
Krāsnī ceptas picas, tradicionālas latviešu karbonādes, Meksikas, Gruzijas, Āzijas virtuves, suši un labākie kokteiļi pilsētā. | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.07.2025 - 20.07.2025 Velo ekskursija “Cesvaine un apkārtne” Madonas TIC
Šis būs nesteidzīgs un izzinošs velo brauciens pa vēstures liecībām un ainavu mozaīkām bagāto Cesvaini un tās pauguraino apkārtni. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2025 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2025 1st-studio.com

 
Total Timed::3.41036797sec.