«airBaltic» ievieš aizkavētās bagāžas tiešsaistes servisu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paziņo, ka nesen pilnveidojusi uzņēmuma pakalpojumus darbā ar aizkavēto vai bojāto bagāžu, ieviešot tiešsaistes pašapkalpošanās platformu komunikācijai starp pasažieri un lidsabiedrību.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: „Neskatoties uz to, ka mēs īpaši rūpīgi attiecamies pret pasažieru bagāžu un vairāk nekā 98% gadījumu tā droši un savlaicīgi sasniedz savu galamērķi, dažreiz bagāža var aizkavēties vai tikt sabojāta. Šādos gadījumos mūsu klientu serviss sniedz profesionālu aprūpi un dara visu nepieciešamo, lai bagāžu atrastu un piegādātu, kā arī atlīdzinātu pasažiera izdevumus.”

Pateicoties jaunajam servisam, pasažieri tagad var izveidot vai pārvaldīt pieteikumus un izsekot savu aizkavēto bagāžu pašapkalpošanās mājaslapā, kas atrodama https://mybag.aero/baggage/#/airbaltic/lv-lv/main-menu.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Padastes muiža - romantiska atpūta Estravel Latvia
2 naktis 2 personām, brokastis un 1 vakariņas, kā arī atpūtas piedāvājums - atpūta vienā no labākajām Igaunijas viesnīcām | Skatīt vairāk
no 335 EUR
Svinam Vācijas futbola vasaru Europcar
Apvieno savu futbola braucienu ar apskates ekskursiju pa Vāciju! Mēs piedāvājam ekskluzīvu atlaidi visiem faniem, kas ceļo uz Vāciju, lai atbalstītu | Skatīt vairāk
GeLux - Āzijas piedzīvojumu ceļojums Estravel Latvia
Jauna izpratne par Luksu - piedzīvojumu ceļojumā Taizemē un Kambodžā // Unikāla pieredze, vairāk iekļautu pakalpojumu // 10% atlaide, rezervējot | Skatīt vairāk
no 2519 EUR
3 dienas Romā un Vidusjūras kruīzs Estravel Latvia
9 naktis - 2 naktis Romā un 7 nakšu kruīzs ar MSC Vidusjūrā // Īpašais piedāvājums | Skatīt vairāk
no 1058 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.11384702sec.