Latvijas teritoriju šķērsos kilometru garš kravas vilciena sastāvs no Ķīnas

Šajā nedēļā pa VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) uzturēto dzelzceļa infrastruktūru tiek plānots īpaši gara kravas vilciena pārvadājums, kas, turpinot attīstīt sadarbību ar Krievijas dzelzceļu un pamatojoties uz februāra beigās noslēgto vienošanos starp abiem uzņēmumiem par īpaši garu kravas vilcienu pārvadājumu organizēšanu, tiek nosūtīts no Ķīnas uz Kaļiņingradas apgabalu.

Kravas vilciens, kura sastāvā ir simts 20 pēdu konteineri, ir vienu kilometru garš. Maršrutā no Ķīnas uz Kaļiningradu tiek nogādāti izejvielu materiāli.

Vilciens 2020. gada 2. aprīlī, sāka ceļu maršrutā Ķīna - Krievija – Latvija - Kaļiņingradas apgabals. Kravas vilciens galamērķi Kaļiņingradā sasniegs aptuveni deviņās diennaktīs, bet Latvijas teritoriju tas šķērsos desmit stundās, ieskaitot muitas un robežšķērsošanas procedūrām nepieciešamo laiku.

Neskatoties uz pašreizējo ekonomisko situāciju pasaulē, ko ietekmē COVID-19, un kā rezultātā vairums uzņēmumu ir apturējuši ražošanu, vai būtiski samazinājuši ražošanas tempus, šis būs jau piektais konteinervilcienu sastāvs dažu nedēļu laikā, kas maršrutā Ķīna-Zabaikaļska (Krievija) - Kaliņingrada dodas, šķērsojot Latvijas teritoriju. Šādu regulāru pārvadājumu organizēšana apliecina, ka arī izaicinājumiem bagātajā periodā LDz meklē un atrod iespējas kravu apjoma palielināšanai un jaunu sadarbības virzienu attīstīšanai.

Gan šis īpaši garais kravas vilciena sastāvs, gan arī iepriekšējie četri tiek formēti, sadarbojoties LDz, Krievijas dzelzceļam, kā arī Krievijas uzņēmumam "Transcontainer" un LDz meitas sabiedrībām SIA "LDZ CARGO" un SIA "LDz Loģistika", kas ir atbildīgas par vilciena pārvadāšanu Latvijas teritorijā, loģistikas un muitas pakalpojumu organizēšanu.

LDz jau ir pieredze šādu garu kravas vilcienu sastāvu pārvadājumu organizēšanā cauri Latvijai, kas apliecina LDz uzturētās infrastruktūras kvalitāti un kapacitāti nestandarta kravas vilcienu sastāvu uzņemšanai. Līdz šim garākais vilciena sastāvs, kas tranzītā šķērsojis Latvijas teritoriju no Krievijas uz Kaļiņingradu, bija ar 75 ritošā sastāva vienībām un tas svēra 7460 tonnu.

Latvijā, salīdzinājumā ar vairākām citām Eiropas Savienības valstīm, ir iespēja pārvadāt garākus un smagākus kravas vilcienu sastāvus. Saskaņā ar auditorkompānijas "Ernst & Young" 2018.gadā veikto salīdzinošo analīzi par Eiropas valstu dzelzceļa infrastruktūru, vidējais kravas vilciena smagums, kas tiek pārvadāts pa Somijas un Polijas dzelzceļa infrastruktūru, ir līdz 1500 tonnām, bet Vācijā - ap 500 tonnu smagi kravas vilcieni. Tikmēr Latvijā dzelzceļa infrastruktūra pilnā apjomā atbilst 22,5 tonnu ass noslodzei jeb spēj nodrošināt smago kravu pārvadājumus.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Raiņa māja Berķēnelē TAKA
Berķeneles pusmuižā pagājusi Latvijas izcilā dzejnieka, tulkotāja, drāmas meistara, politiskā un sabiedriskā darbinieka Raiņa (1865 – 1929) | Skatīt vairāk
Latvija
Atvaļinājums Liepājā. 2-5 naktis Estravel Latvia
Viesnīca atrodas vienā no Liepājas centra skaistākajiem kvartāliem – Romas dārzā, blakus Rožu laukumam. | Skatīt vairāk
no 92 EUR
Izpletņlēcēju Sporta Klubs “D.I.S.K.” TAKA
Lēciens–atrakcija ar apaļo izpletni, lēcieni tandēm sistēmā, pasažieru vizināšana ar AN -2 un JAK 18t lidmašīnu, izpletņlēcēju | Skatīt vairāk
Tūrisma piedāvājums Daugavpilī TAKA
Daugavpils ir pievilcīgs un daudzveidīgs tūrisma galamērķis, kas savus viesus sagaida un iepriecina ar plašu tūrisma piedāvājumu klāstu. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2020 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2020 1st-studio.com

 
Total Timed::0.36805296sec.