Briti kritizē plānus izbūvēt jaunu ātrvilcienu maršrutu

Lielbritānijas valdība paziņojusi par plāniem pagarināt ātrvilcienu dzelzceļa maršrutu posmā no Londonas uz Anglijas ziemeļiem, turklāt šāds solis, pēc premjerministra Deivida Kamerona domām, ļaus uzplaukt stagnējošajai ekonomikai.

Taču valdība saskārusies ar kritiku no lauku reģionu iedzīvotāju puses – viņi nevēlas pieļaut dzelzceļa maršruta izbūvi cauri gleznainajām pļavām.

Dzelzceļa līnija "HS2" jeb "High Speed 2" jau šobrīd tiek pagarināta, lai ar ātrgaitas maršrutu savienotu Londonu un Birmingemu Anglijas centrālajā daļā, taču līdz 2033. gadam plānots izbūvēt posmus līdz Mančestrai un Līdsai, vismaz uz pusi samazinot laiku, ko starp šīm pilsētām nepieciešams pavadīt ceļā šobrīd.

Taču plaši kritizēts tiek arī visai gausais līnijas izbūves temps.

Varas iestādes atzīst, ka 38,3 miljardu eiro vērtais "HS2" projekts ļaus nodarbināt vismaz 100 000 cilvēku, kā arī atvieglos transporta plūsmu līdzšinējos dzelzceļa maršrutos un uz lielceļiem.

Transporta departaments atzinis, ka laiks, ko būtu jāpavada ceļā no Mančestras uz Birmingemu, jaunajā dzelzceļa līnijā nepārsniegtu 41 minūti, bet maršrutu no Mančestras uz Londonu ātrvilciens veiktu tikai stundā un astoņās minūtes – aptuveni uz pusi mazāk kā šobrīd.

Kā ziņo Lielbritānijas masu mediji, vairāk nekā 70 kampaņu grupas izrādījušas pretestību "HS2" būvniecībai. Viena no tām, "Stop HS2", savu nostāju pamato izsakoties, ka jaunais projekts, pretēji solītajam, nesīs uzlabojumus nevis valsts ziemeļu vai centrālajiem reģioniem, bet tikai Londonai, tādēļ tā īstenošana neesot tik nepieciešama, kā apgalvo valdība.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.78135085sec.