LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie tūrisma aģentūras «Estravel Latvia» vadītājas Antas Jokstes [1]

LIELĀ INTERVIJA: Esam ciemos pie tūrisma aģentūras «Estravel Latvia» vadītājas Antas Jokstes

Tūrisma aģentūras «Estravel Latvia» vadītāja Anta Jokste novērojusi, ka uzņēmumi aktīvi iegādājas dažādus ārzemju darījumu braucienus pat grupām līdz 50 cilvēkiem, vienlaikus arī Latvija ir pieprasīts galamērķis un šeit aizvien biežāk satiekam tālus viesus, piemēram, no Japānas.

BalticTravelnews.com: Pastāstiet, kāda ir šī vasara, cik aktīvi ceļo tūristi?

Anta Jokste: Cilvēki ceļo ļoti aktīvi! Daudzi ieraduma pēc meklē pēdējā brīža piedāvājumus, bet no Latvijas operatoru piedāvātajiem ceļojumiem jūlijā viss bija izpārdots. Ja vēl kaut kas paliek, tas nav tik lēti, cik cilvēki iedomājušies, ka varētu nopirkt tikai tāpēc, ka pēdējais brīdis.

Biznesa ceļojumi vasarā ir mazāk, jo lielākā daļa izmanto atvaļinājumu. Priecē, ka aizvien vairāk pieprasīti ir biznesa ceļojumi grupās, tiek veidoti dažādi saliedēšanās, reklāmas, klientu pasākumi. Darījumu ceļotāji daudz vairāk apmeklē savas nozares konferences un kongresus.

BalticTravelnews.com: Kurp uzņēmumi izvēlas vest savus darbiniekus, sadarbības partnerus?

Anta Jokste: Pārsvarā ceļo pa Eiropu, bet ir arī braucieni uz Āziju un citiem eksotiskajiem galamērķiem. Grupas ir pat 40 – 50 cilvēku lielas. Šādus ceļojumus sāk organizēt ļoti savlaicīgi un tos saplānojam līdz sīkākajām detaļām.

BalticTravelnews.com: Vai šādus braucienus veido tikai starptautiskie vai tomēr arī vietējie uzņēmumi?

Anta Jokste: Dažādi, bet kopumā var redzēt, ka uzņēmumiem klājas labi.

BalticTravelnews.com: Kādas ir individuālo ceļotāju aktuālākās vēlmes?

Anta Jokste: Individuālie ceļotāji kļūst drošāki un arī vieni daudz labprātāk dodas ārpus Eiropas uz tālajiem galamērķiem – Āziju, Austrāliju, Ameriku u.tml. Tādi cilvēki vienmēr ir bijuši, bet nu viņu kļūst aizvien vairāk. Saviem klientiem piedāvājam arī mūsu sadarbības partneru veidotos piedzīvojumu ceļojumus eksotiskajās valstīs. Maršruta sākumpunktā satiekas dažādu valstu ceļotāji, kuri veido 10 – 15 cilvēku grupu, kas, angliski runājoša gida pavadībā, apceļo attiecīgo valsti vai reģionu. Piemēram, populāri ir šāda veida ceļojumi pa Maroku, Latīņamerikas valstīm. Šo piedzīvojumu ceļojumu maršruti tiek veidoti, lai apceļotu unikālas vietas, kur individuāli aizceļot būtu sarežģīti.

BalticTravelnews.com: Kāda situācija ir ienākošajā tūrismā? Cik daudz ārzemnieku vēlas redzēt Latviju?

Anta Jokste: Kopā ar abām pārējām Baltijas valstīm aktīvi strādājam ar Japānas tirgu, es personīgi piedalos Latvijas Lauku Ceļotāja un citu organizāciju projektā "CAITO", kas ietver Latvijas, Igaunijas un Somijas lauku reģionu popularizēšanu Japānā. Vairākkārt ir notikušas darba tikšanās ar Japānas tūroperatoriem un aģentūrām, tādēļ varu apstiprināt, ka interese par Baltiju, kā unikālu galamērķi, ar katru gadu palielinās. Visas Baltijas Estravel aģentūras ir American Express Globālā biznesa ceļojumu partneru tīkla partneres, tādēļ saņemam arī pieprasījumus konferenču, kongresu un pasākumu rīkošanai. Esam arī Latvijas kongresu biroja biedri, bet šī organizācija pagaidām ir attīstības stadijā. Potenciāls tajā ir, tā kā jācer uz atdevi nākotnē.

Estravel aģentūrām ir raksturīgi arī rīkot dažādas vietējās akcijas, piemēram, tikko bija Ģimeņu mēnesis, kas nozīmē daudzus pieprasījumus ceļojumiem Latvijas reģioniem - Siguldu, Liepāju u.c. Cilvēki labprāt izvēlas interesantus maršrutus pa lauku sētām, pilīm, muižām, kur iekļautas dažādas aktivitātes. Kādreiz pieprasīta bija tikai Rīga, bet no šī pamazām atvirzāmies, jo cilvēki vēlas redzēt arī pārējo Latviju. Viss notiek!

BalticTravelnews.com: Runājot par ienākošo tūrismu - kas Jūsu skatījumā pietrūkst, lai ērti ceļotu pa reģioniem?

Anta Jokste: Protams, ka Latvijas ceļi ir mūžsena problēma, bet citas izejas nav... Mums ļoti pietrūkst kvalitatīva vilcienu satiksme, kā tas ir jebkur citur pasaulē. Var ceļot ar autobusiem, bet ir problēma cilvēkiem piegādāt biļetes. Starptautiskajos maršrutos viss kārtībā, bet vietējā satiksmē tas notiek tā – kurjers iet uz autoostu un biļetes nogādā personīgi klientam. Tas nav ērti. Laukos cilvēku ir maz, transports īsti nav vajadzīgs, tādēļ arī tūristiem nokļūšana ir problemātiska. Ļoti cerīgi skatāmies uz Rail Baltica projektu, kas savienos lielākās pilsētas. Gan jau būs padomāts par būvniecības procesu, lai pārāk netraucētu pilsētniekiem un tūristiem. Piemēram, Tokijā pārliecinājos, cik daudz padomāts par pārējo ērtībām – cilvēki tikai redz ceļamkrānus, bet pašu būvniecību, kas saistīta ar gatavošanos olimpiādei, vispār neizjūt.

Savukārt ar Rīgas domi procesā ir sarunas par Tūrisma nodokli, kur arī es piedalos kā Latvijas Tūrisma Aģentu un Operatoru Asociācijas (ALTA) pārstāvis. Ņemot vērā Viļņas paraugu, mums no Rīgas domes vajadzīgs skaidrs plāns, kādiem mērķiem iekasēto naudu izmantos. Mums nepietiek, ka vārdos vien pastāsta par iecerēm uzlabot infrastruktūru, bet nauda nonāks kopējā kasē... Ir vajadzīga konkrētība plānos - piemēram, ka izveidos autobusu stāvvietas centrā, izliks norādes, informatīvos stendus, attīstīs konkrētu sabiedrisko transportu, nodrošinās kārtību ielās u.tml. Mūsu vēlme ir, lai Rīgas tūrisma nodokli neiekasētu par katru nakti, bet kā konkrētu summu, neatkarīgi no ceļotāja dzīvošanas ilguma. Tas ir svarīgi, lai Latvijā veicinātu ilgāku tūristu uzturēšanos. Domājams, ka tūrisma nodokli varētu sākt iekasēt ne ātrāk kā 2021. gadā. Praktiski tas nozīmēs, ka nodokli vajadzēs iekasēt naktsmītnēm, un mums ir cerība, ka process tiks kontrolēts.

BalticTravelnews.com: Latvijā ienākuši divi jauni tūroperatori ITAKA un TUI. Vai šīs kompānijas ienesušas kaut ko jaunu, vai kaut kas uzlabojies vai gluži pretēji - pasliktinājies?

Anta Jokste: TUI franšīzes turētājs TT Baltics Latvijas tirgū ienāca skaļi, bet ne ar jauniem galamērķiem. TUI piedāvājums cenu ziņā, salīdzinot ar pārējiem konkurentiem, ir izdevīgāks ģimenēm ar bērniem, jo spēj nodrošināt TUI ķēdes viesnīcas ar ļoti labvēlīgu cenas politiku ģimenēm ar bērniem. Diemžēl piedāvājumā nav augstākās klases viesnīcas. Ļoti maz pārdodam TUI ceļojumus, bet tas saistīts ar to, ka pamatā esam korporatīvo klientu ceļojumu aģentūra, un tikai nedaudz tirgojam brīvdienu komplektus. No klientiem neesmu dzirdējusi nevienu sūdzību par TUI darbu.

ITAKA Latvijā ir pārstāvis, un ar Polijas ITAKA tūroperatoru esam strādājuši jau agrāk. Darbu toreiz pārtraucām, jo viss notika poļu valodā. Par ITAKA mēs priecājamies, jo ienāca ar jauniem galamērķiem. Piemēram, interesants bija maijā piedāvātais ceļojums uz Madagaskaru. Cena bija neticami pievilcīga! Ja cilvēkiem ir interese, tad var šajā ceļojumā doties ar ITAKA no Varšavas. Žēl, ka anulēja ceļojumus uz Krētas salas mazpazīstamāko pusi - iespējams, vajadzēja vairāk piestrādāt pie reklāmas par jaunu galamērķi, kas atšķiras no citiem Krētas piedāvājumiem. Līdzīgi notika ar ceļojumiem uz Bodrumu, Turcijā, kur arī ir pilnīgi atšķirīga daba nekā Antālijā un citos konkurentu piedāvātajos kūrortos.

Mums patīk ITAKA darbinieku atbalsts un piedāvātā ceļojumu cenu struktūra, jo visās aģentūrās un arī ITAKA birojā katrs ceļojums maksā vienādi. Šādu uzņēmuma politiku ļoti augstu novērtējam! Nenotiek cenu dempings, kas raksturīgi darbā ar citiem tūroperatoriem – cilvēks iziet pa vienām durvīm, ieiet nākamajās un saņem vēl atlaidi.

BalticTravelnews.com: Vai nākotnē visiem pašreiz Latvijā strādājošajiem tūroperatoriem būs vieta?  

Anta Jokste: Ceļojumus galvenokārt pārdod aģentūras, un viss atkarīgs no tā, cik labi katrs tūroperators tās atbalstīs, kāds būs servisa līmenis ceļotājiem, kopējais piedāvājums. Vajadzīgs balanss starp cenu un kvalitāti. Ja cilvēks maksā par ceļojumu pieczvaigžņu viesnīcā, tad viņam arī jāsaņem viss apsolītais un attiecīgais apkalpošanas un atbalsta līmenis jebkādu jautājumu gadījumā.

Jāsaprot, ka cilvēki atvaļinājumā uz vietas dzīvo vismaz nedēļu un visu negatīvo ilgi atcerēsies. Mūsu, kā ceļojuma aģentūras, uzdevums, ir atbalstīt klientu visa ceļojuma laikā. Kompānijas politikā tas ir viens no pamata nosacījumiem, bet bieži vien mums ir grūti panākt no tūroperatoriem, lai cilvēks saņem tieši to, par ko ir samaksājis.

Vinnētāji būs tie tūroperatori, ar kuru darbu būs apmierināti gan ceļotāji, gan ceļojumu aģentūras.

BalticTravelnews.com: Kāda ir optimāla cena ceļojumam, ko cilvēki šobrīd ir gatavi maksāt daudz nedomājot? Ja salīdzinām, tad kafija par diviem, trīs eiro mūsdienās nešķiet dārga. Cik dārgs ir ceļojums par vidēji pieejamu cenu?

Anta Jokste: Ja runa ir par sagatavotu tūroperatora piedāvājumu, tad nedēļas atpūtai optimāla summa varētu būt aptuveni 500 eiro. Bieži vien cilvēki lūdz, lai piemeklējam ceļojumu, par kuru viņi divatā maksātu ne vairāk par 1000 eiro. Iespējams, ka piedāvājums būs tik labs, ka viss būs iekļauts, un nesanāks pat nekādi papildu tēriņi, ja vien ceļotājam nebūs vēlme braukt vēl kādās ekskursijās. Tām vēl maksimums varētu iztērēt 200 – 300 eiro.

BalticTravelnews.com: Estravel ir pārstāvēts visās Baltijas valstīs - daudz savā starpā tiekaties! Ar ko katrā valstī atšķiras cilvēki, tūrisma bizness?

Anta Jokste: Katrā valstī ekonomika ir atšķirīga, un skaidrs, ka arī mentalitāte ir katram sava. Korporatīvie klienti katrā valstī ir dažādi - Latvijā un Igaunijā mēs apkalpojam starptautisku uzņēmumu nelielas pārstāvniecības, kurās ir neliels skaits darbinieku. Piemēram, tajās strādā menedžeri, mārketinga speciālisti u.tml.

Savukārt Lietuvā redzams, ka kompānijas ienāk ar citu vērienu, saimnieko milzīgās ēkās, kur atrodas pat vairāki simti darbinieku un nodarbojas ar ražošanu, veido savus IT atbalsta un attīstības centrus, tirdzniecības uzņēmumus reģionā utt. Līdz ar to arī Estravel Lietuvā ir pavisam cita veida darbs, lai apkalpotu šāda apjoma korporatīvos klientus. Tomēr Lietuvā arī ceļojumu aģentūru starpā ir nežēlīgāka konkurence, lielākā cieņā ir draudzīgas savstarpējas attiecības – roka roku mazgā... Lietuvā ir vērojami arī savstarpēji strīdi, tiesu darbi utt. Visās valstīs ir konkurence, bet Igaunijā konkurence ir caurspīdīgāka.   

BalticTravelnews.com: Vai atšķiras arī galamērķi, uz kuriem dodas katras valsts iedzīvotāji?

Anta Jokste: Minimāli. Igaunijas ceļotāji gan vairāk izmanto Skandināvijas valstu iespējas, Helsinku tuvumu.

BalticTravelnews.com: Kā Baltijas valstis izskatās kopumā starptautiskajā tirgū? Vai tās ir konkurētspējīgas ienākošajā tūrismā?

Anta Jokste: Viennozīmīgi jā! Katra no valstīm runā savā valodā, katras valsts daba, arhitektūra, vēsture, mentalitāte atšķiras, tajās ir droši. Tas viss tūristiem ir interesanti. Labā ziņa ir arī tā, ka pēc divu stundu brauciena ceļotājs ir jau pāri robežai nākamajā valstī.

Cenas ziņā, salīdzinājumā ar Rietumeiropu un Skandināviju, aizvien esam ļoti pievilcīgi. Ja mums Baltijas valstu ceļojumam jāpievieno vēl kāda nakts Stokholmā vai Helsinkos, uzreiz jūt sadārdzinājumu. Cenu paceļ pilnīgi visi pakalpojumi – mazliet dārgākas ir viesnīcas, bet serviss, transports, gidu pakalpojumi, ēdināšanas izmaksas ir pat divreiz augstākas.

BalticTravelnews.com: Kā izskatās ar darbaspēka nodrošinājumu tūrisma jomā? Augstskolas atzīst, ka tagad mazāk nāk iestāties romantiķi, kuri domā, ka tūrisms ir foršs, tāpēc studēšu, bet vairāk ir studentu, kuri mērķtiecīgi izdara izvēli.

Anta Jokste: Estravel kolektīvs ir diezgan nemainīgs, tādēļ par darbinieku trūkumu nevaru neko teikt. Starp Estravel uzņēmumiem arī notiek darbinieku apmaiņa. Baltijas valstu darbinieki atbilstoši vajadzībai var strādāt jebkurā mūsu birojā. Svarīgas ir angļu valodas zināšanas. Strādājot ar korporatīvajiem klientiem, krievu valoda nav tik aktuāla. Esmu savulaik pieņēmusi darbiniekus, kuri nerunā krieviski, bet nebija nekādu problēmu. Viņi gan vēlāk to šeit uz vietas iemācījās.

Tomēr nozarē kopumā ir jūtams darbinieku trūkums, visiem aģentūrās nepieciešami darbinieki ar pieredzi. Lai viņi sāk darbu rīt un visu māk, nevis aģentūrai vēl jāiegulda milzīgs darbs apmācībā. Nav noslēpums, ka notiek darbinieku staigāšana, meklējot labākus nosacījumus, mainot vidi, lai neizdegtu.

Tiem, kuri plāno studēt tūrismu, ieteiktu apzināties, ka tūrisms un iespējamā ceļošana nākotnē ir viena lieta, bet galvenais būs darbs un prasme strādāt ar cilvēkiem. 90% jauniešu baidās saņemties un piezvanīt klientam un tas nekam neder! Pa telefonu būs daudz jārunā, cilvēki būs jāapkalpo klātienē un jānodrošina pakalpojums atbilstošā kvalitātē. Protams, būs vajadzīga precizitāte, jo no mums arī atkarīgs kā cilvēkam klājas vienā vai otrā vietā pasaulē, kur viņš bieži atrodas viens pats. Jāuzņemas atbildība par darbu un iespējamajām sekām.

Ja cilvēks strādā ceļojumu aģentūrā, tad ceļošana tiek uztverta profesionāli. Protams - bieži vien jābrauc inspekciju braucienos, kur jāpārliecinās par piegādātāju piedāvātajiem produktiem - viesnīcām, ekskursijām u.c. Šādi braucieni nav izklaide, bet darbs, no kura kvalitātes arī atkarīga tālākā ceļojumu pārdošana un klientu apmierinātība.

BalticTravelnews.com: Kāds ir Estravel grupas apgrozījums?

Anta Jokste: Estravel Baltijas grupas apgrozījums pārsniedz 100 miljonus EUR gadā. Estravel Igaunijā pieder 40% tirgus, nesen tika iegādāta vēl viena aģentūra, kura šogad pievienojās Estravel grupai. Estravel grupas uznēmumi darbojas Baltijā, Somijā, Austrālijā un ASV.

BalticTravelnews.com: Ja jums būtu jānodzīvo pa gadam kādā valstī, kuras izvēlētos un kāpēc?

Anta Jokste: Gadu es varētu nodzīvot jebkur! Izvēlētos Japānu, jo tur cilvēki nepazīst stresu. Visa valsts ekonomika gādā par cilvēka labsajūtu, nodrošinot viņa spēju produktīvi strādāt.  Esmu turp daudz ceļojusi un varu teikt, ka attieksme pret cilvēku personīgi ir tāda, kā nekur citur pasaulē. Japāņiem tradicionāli un vēsturiski ir mums neaptverama pienākuma apziņa. Piemēram, atvaļinājumā viņi iet ar grūtībām, jo pārdzīvo, ka kolēģiem tādēļ būs jāstrādā vairāk. Valsts ar dažādām metodēm risina jautājumus, lai cilvēki tomēr atpūstos. Cik esmu bijusi Japānā, neesmu dzirdējusi raudošu bērnu. Jautāju, kā tas ir iespējams? Skaidras atbildes protams nav, bet saprotams, ka cilvēkiem tur nav stresa – uz ielām nav trokšņa, transportā nezvana telefoni, visur ir trokšņu slāpējamās sienas – viss notiek klusumā, lai lieki nepiesārņotu smadzenes.

Vēl gadu es varētu nodzīvot Londonā, Lielbritānijā. Man ļoti patīk šī pilsēta, jo, kad es LU studēju svešvalodas – angļu valodu un literatūru, protams, ļoti sapņoju kādreiz nokļūt Lielbritānijā. Mēs mācījāmies angļu paradumus, Londonas ģeogrāfiju, transporta kartes, ievērojamo objektu atrašanās vietas utt., bet padomju laikā necerējām, ka jebkad to realitātē ieraudzīsim. Kad beidzot nokļuvu Londonā, stāvēju pie Bigbena, Parlamenta ēkām un Temzas un man bira asaras – beidzot tas bija noticis! Es Londonā vienmēr jūtos labi un ērti.

Vēl padzīvotu Singapūrā, kur es pirmo reizi nokļuvu tikai pirms diviem gadiem. Biju uz sevi mazliet dusmīga, ka neaizbraucu ātrāk un kā varēju piemirst par tās eksistenci. Singapūra man atgādina Lielbritāniju, jo stipri jūtama britu kolonijas ietekme. Man patīk turienes kārtība, tīrība, cilvēki – visa saziņa ir angļu valodā. Skaisti, ērti, kompakti. 

BalticTravelnews.com: Kur esat bijusi nesenos, bet iespaidojošos ceļojumos?

Anta Jokste: Atvaļinājumā devos uz Madagaskaru, esmu sajūsmā! Tā ir visīstākā Āfrika, lai gan esmu bijusi arī Namībijā. Uz Madagaskaru jābrauc šobrīd, jo sala ar tās īsto kolorītu, dabu un cilvēkiem drīz strauji mainīsies. Pēc 10 gadiem, pēc manām domām, būs vēl viena Maurīcija sala, jo šobrīd itāļu un citu zemju investori iegulda līdzekļus īpašumos, straujā tempā tiek celtas viesnīcas, labiekārtotas kūrortu teritorijas un golfa laukumi, un, iespējams, lemurus un vietējos jaukos iedzīvotājus pavisam drīz varēsim sastapt tikai nacionālajos dabas parkos...

Lemurs ir mazs, mīļš, pūkains mērkaķītis. Viņi ir droši, nāk klāt, sēžas uz pleca, bet nezog. Cilvēki Madagaskarā ir draudzīgi, gatavi nopelnīt, bet neubago kā, piemēram, Indijā. Daudzviet cilvēku mājokļi ir palmu zaru būdiņas, ēdiens tiek vārīts uz oglēm, ūdens sakrāts no lietus. Taču viņi ļoti mīl savu ģimeni, daudzos bērniņus un ir acīmredzami laimīgi! Un mums ir jāpierod pie domas, ka arī bez ledusskapja un televizora cilvēki var dzīvot laimīgi savā zemē.

BalticTravelnews.com: Kā Jums patīk atpūsties Latvijā, varbūt esat atklājusi kādu interesantu vietu?

Anta Jokste: Man ir ļoti liels prieks par Latvijas muižām, pilīm, kuras ir atjaunotas, ar lieliskām naktsmītnēm. Piemēram, Mālpils muiža, Ēdoles pils, kā arī Villa Santa. Cilvēki šajās vietās kļūst aizvien profesionālāki. Pērn biju sajūsmā apmeklējot Zoltners restorānu, Zemgalē. Priecē, ka cilvēki ārpus pilsētām cenšas, strādā un saprot, kas vajadzīgs gan Latvijas gan ārzemju ceļotājam.

Ar Estravel Latvia kolektīvu katru gadu dodamies braucienā ar laivām. Šogad braucām pa Gauju no Valmieras līdz Cēsīm. Upmalā ir daudz jaunu sakoptu nakšņošanas vietu tūristiem. Prieks, ka šāda veida ceļošana kļūst arvien populārāka. Rudeņos parasti ejam pārgājienā, lai iepazītu Latvijas laukus, mežus un dabas un kultūras pieminekļus. Visos šāda veida pasākumos iesaistām darbinieku ģimenes, un mūsu pulks kopā ir vairāk nekā 50 cilvēku. Kolektīvā ir trīs daudzbērnu ģimenes, lielai daļai ir divi bērni.

BalticTravelnews.com: Kurš aktīvās atpūtas veids Jums ir tuvāks?

Anta Jokste: Esmu atsākusi smaiļošanas aktīvās gaitas, ar ko nodarbojos līdz studijām. Savulaik biju PSRS sporta meistarkandidāte smaiļošanā.  Prieks, ka arī tagad jaunieši nodarbojas ar airēšanas sportu, un Latvijai ir vairākas uzlecošā zvaigznes starptautiskā arēnā. Treniņos braucu ar sporta smailīti – vieninieku un iespēju robežās piedalos veterānu sacensībās, kur startēju, vieninieku un divnieku distancēs. Pērn ar puisi no Limbažiem Latvijas veterānu olimpiādē divniekiem ieguvām 1. vietu.  

BalticTravelnews.com: Kas smaiļošanā ir svarīgākais?

Anta Jokste: Līdzsvara izjūta. Iesācējam paiet mēnesis, kamēr iemācās tajā sēdēt, jo tikko airis izņemts no ūdens, laiva apgāžas. Tas ir kā braukt ar velosipēdu. Interesanti, ka satikos ar treniņu biedrēm pēc 30 gadiem, atradām treneri, aizdevāmies uz Lielupes bāzi, iesēdos laivā un aizbraucu. To nevar aizmirst. Svarīga ir fiziskā sagatavotība, izturība – strādā visi muskuļi. Līdzīgi kā peldēšanā. Smaiļošanas sporta bāzes ir Limbažos, Salacgrīvā, Ventspilī, Brocēnos, Jelgavā. Septembra sākumā varbūt piedalīšos smaiļošanas sacensībās Lucavsalā. Visu gadu arī peldu, un man patīk apmeklēt viesnīcas Baltic Beach peldbaseinu, kurā ir jūras ūdens. Pēc darba iesēžos automašīnā, un jau pusstundā esmu tur.  

UZZIŅA

  • 1996. gada 27. novembrī Igaunijas uzņēmums Estravel AS dibināja tagadējo filiāli Estravel Latvia

  • No 2001. gada līdz šim brīdim Estravel Latvia vadītāja ir Anta Jokste.

  • Uzņēmumu grupai Baltijā ir 10 klientu apkalpošanas biroji, no tiem 8 Igaunijā, 1 Latvijā un 1 Lietuvā.

  • Estravel grupas uzņēmumos ir aptuveni 200 darbinieku – no tiem Estravel Latvia 20 darbinieki.

  • Viena no pirmajām privātajām Igaunijas ceļojumu aģentūrām – Estravel, 1997. gada 27. novembrī atver savu pastāvīgo pārstāvniecību Latvijā, ar mērķi nodrošināt ienākošā tūrisma pakalpojumus visā Baltijā un veikt ceļojumu organizēšanu vietējiem klientiem. 1998. gadā tiek atvērts arī Lietuvas birojs.

  • 2015. gada beigās sākotnējais Estravel dibinātājs Aivo Takis (Igaunija) visu aģentūru tīklu iegādājās atpakaļ savā īpašumā, paredzot straujāku un dinamiskāku izaugsmi visām Estravel Baltijas aģentūrām un kopā ar jauno grupas locekli Aero travel aģentūru Austrālijā.

  • Visas Baltijas Estravel aģentūras ir American Express Globālā biznesa ceļojumu partneru tīkla partneri.

EKSPRESS JAUTĀJUMI & ATBILDES

Esmu dzimusi un izaugusi...

Rīgā

Viena no manām jaunākajām atziņām ir...

Uzticēt vairāk atbildības citiem

Mans iecienītākais restorāns (-ni)...

Bibiliotēka Nr1 (Rīga), 3 Pavāru restorāns (Rīga), Tai Boh (Tallina)

Būt patiesam...

Ir klausīt savai sirdsbalsij

Trīs lietas, kuras es šovasar paveikšu...

Vismaz 3 darba dienas atpūtīšos un nelasīšu e-pastus, izmantošu dāvanu kartes Baltijas viesnīcās, piedalīšos smaiļošanas sacensībās

Ja nolemju rīkot svinības, tad...

vispirms uzaicinu viesus un tad saplānoju visu pārējo

Enerģiju atjaunoju...

Skrienot, peldot, airējot

Vislabākās zāles ir...

Miegs

No kultūras dzīves šogad baudīšu...

Kādu koncertu Rojas un Ventspils koncertzālēs

Sporta notikums Nr.1 man šogad būs...

Lucavsalas open sacensības smaiļošanā

Latvijā šovasar noteikti apskatīšu...

Rundāles pils dārzu

Ticu, ka man izdosies doties ceļojumā uz...

Franču Polinēziju

Mans novēlējums Baltictravelnews.com...

Turpināt priecēt lasītājus ar labām ziņām, liekot uzsvaru uz sabiedrības viedokļa veidošanu par ceļojumu nozari, tās produktiem un īpatnībām! 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

1 Gada 08/01/2019 22:22 Viena no profesionālākajām Latvijas aģentūrām. Precīzi darbinieki, labi piedvājumi. Pārbaudīts. Iesaku.

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Pasākumi Valmierā Septembrī Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Septembrī aicinām piedalīties Valmieras maratonā un citos kultūras, izziņas un sporta pasākumos Valmieras pusē! | Skatīt vairāk
Latvija
Izstāde "Hlorofila stabules" Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Valmieras Integrētajā bibliotēkā, Cēsu ielā 4, līdz 2019.gada 26.septembrim skatāma mākslinieces Ērikas Kumerovas personālizstāde “Hlorofila | Skatīt vairāk
Autobusu noma - NEOPLAN LUX (57 sēdvietas) AP SAULI
Lielām grupām iesakām mūsu divstāvīgo skaistuli ar 57 sēdvietām. Ietilpība, komforts un stabilitāte uz ceļa! | Skatīt vairāk
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 13.08.2019 - 31.08.2019  Izstāde "Valmiera/Gaujas krasti"  Valmieras Tūrisma informācijas centrs
Atverot Valmieras Sv. Sīmaņa baznīcas atjaunoto torni, 26.jūlijā plkst.11.00 baznīcā līdz 30.augstam būs skatāma Valmieras Dizaina un mākslas | Skatīt vairāk
Tez Tour
NEDĒĻAS LASĪTĀKAIS
Populārakie piedāvājumi
APMEKLĒTĀKIE UZŅĒMUMI
Baltijas tūrisma objekti

Par mums | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Vakances | Prakse studentiem | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2019 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2019 1st-studio.com

 
Total Timed::0.5794332sec.