TŪRISMA BIZNESS | Bizness

Parku un dārzu saimniekiem jaunas zināšanas un iedvesma

Parku un dārzu saimnieki no Latvijas un Igaunijas, kas iesaistījušies projektā “Dārza pērles”, pulcējās Kārļamuižā, lai veltītu 5. un 6.novembri jaunu zināšanu apguvei mārketinga, produktu attīstības un cenu veidošanas jomās. Dalībnieki pauda pateicību lektoriem, kā arī par iespēju tikties klātienē, kas veicina pieredzes apmaiņu un jaunu ideju rašanos.


Daži būtiski ieteikumi no lektoriem:

  •     lai produkts vai pakalpojums būtu veiksmīgs, tam jāspēj sniegt risinājums lietotāja problēmai vai raizēm,
  •     ja veicat ieguldījumus uzņēmuma mārketingā, uzstādiet konkrētus mērķus un izvērtējiet veikto aktivitāšu rezultātus, lai noteiktu, kas ir bijusi efektīvākā metode. Mūsdienās vērts apsvērt digitālā mārketinga sniegtās iespējas, piemēram, “Google AdWords”, “Facebook Live” un e-pasta mārketingu, kas var izrādīties finansiāli izdevīgākas,
  •     “palielināt apmeklētāju skaitu” nav vienīgais iespējamais mērķis, it sevišķi aktuālajā kontekstā, kad kolektīvi jādomā par tūrisma ilgstpējīgumu,
  •     rezultāti būs lielā mērā atkarīgi no ieguldītā darba un laika. Tas ir normāli, ka paiet vairāki gadi pirms uzņēmums jūt ievērojamus rezultātus no veikto aktivitāšu kopuma,
  •     izstrādājot mājaslapu, nevajadzētu aizmirst par SEO jeb meklētājprogrammu optimizāciju, kas palīdzēs mājaslapai kļūt atrodamai un veicinās tās apmeklētību,
  •     ja pašiem nav nepieciešamo kompetenču, nekautrējieties piesaistīt ekspertus no malas,
  •     mūsdienu piesātinātajā informācijas telpā izcelties palīdzēs tieši jūsu stāsts, nevis klasisko vērtību izcelšana (“lielākais”, “augstākais”, “vecākais” utt.). Stāstus un faktus meklējiet vēstures dokumentos, vietējo iedzīvotāju atmiņu stāstos. Stāsts var būt pamats kā pašam produktam, tā mārketingam,
  •     atrodiet īsto nišas auditoriju! Visus ar vienu vēstījumu un produktu nekad nesasniegsiet un neapmierināsiet,
  •     ienākumus var veidot ieejas maksas, produktu pārdošana un pakalpojumu (piemēram, apmācību un darbnīcu) sniegšana,
  •     sastādot cenu, jāatceras ierēķināt viss laiks, kas paiet, gatavojoties ekskursijai, gatavojot cienastu, uzturot un uzkopjot vidi,
  •     attīstot produktu un izstrādājot mārketinga plānu, domājiet par emocionālo pusi – kā vēlaties, lai klients jūtas apmeklējuma laikā un pēc tam?


Lektori: dizaina un zīmolvedības speciāliste Maarja Pajusalu, Gunnebo pils kompleksa pārstāvis no Zviedrijas Johnny Mattsson, Vidzemes Augstskolas asociētais profesors Andris Klepers un dārzu īpašnieces Heli Viedehof un Maria Palusalu.


Mācību saturs izstrādāts, pateicoties atsauksmēm un ierosinājumiem no dārzu un parku saimnieku puses, lai nodrošinātu, ka tiek saņemta lietderīga un praktiski pielietojama informācija. Seminārs rīkots projekta "Dārza pērles" ietvaros. 

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Glika dienas Alūksnē Alūksnes TIC
Godinot Bībeles tulkotāju Ernstu Gliku 370. gadskārtā un svinot Bībeles tulkojumam 330 gadus, Alūksne aicina uz “Glika dienām”! | Skatīt vairāk
Latvija
Pavasara stādu tirgus Šlokenbekas muižā Tukuma TIC
4. maijā plkst. 10.00–15.00 Šlokenbekas muižā Stādu, amatnieku un mājražotāju gadatirgus. | Skatīt vairāk
Karogu brauciens | Tukumā Tukuma TIC
Visi auto entuziasti, pasākumu apmeklētāji un aktīvās atpūtas cienītāji, sarosāmies! Tiekamies Tukumā 12.maijā plkst 12:00 Pauzera pļavā! | Skatīt vairāk
Golfa diena Madonā Madonas TIC
Pļavu golfa laukums "Kalnozoli" atklāj jauno sezonu ar Vislatvijas golfa dienu. | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::1.24762106sec.