Foto: Vidzemes Tūrisma asociācija Autors: Lelde Beņķe Avots: Vidzemes Tūrisma asociācija
Parku un dārzu saimnieki no Latvijas un Igaunijas, kas iesaistījušies projektā “Dārza pērles”, pulcējās Kārļamuižā, lai veltītu 5. un 6.novembri jaunu zināšanu apguvei mārketinga, produktu attīstības un cenu veidošanas jomās. Dalībnieki pauda pateicību lektoriem, kā arī par iespēju tikties klātienē, kas veicina pieredzes apmaiņu un jaunu ideju rašanos. Daži būtiski ieteikumi no lektoriem:
Reklāma 
- lai produkts vai pakalpojums būtu veiksmīgs, tam jāspēj sniegt risinājums lietotāja problēmai vai raizēm,
- ja veicat ieguldījumus uzņēmuma mārketingā, uzstādiet konkrētus mērķus un izvērtējiet veikto aktivitāšu rezultātus, lai noteiktu, kas ir bijusi efektīvākā metode. Mūsdienās vērts apsvērt digitālā mārketinga sniegtās iespējas, piemēram, “Google AdWords”, “Facebook Live” un e-pasta mārketingu, kas var izrādīties finansiāli izdevīgākas,
- “palielināt apmeklētāju skaitu” nav vienīgais iespējamais mērķis, it sevišķi aktuālajā kontekstā, kad kolektīvi jādomā par tūrisma ilgstpējīgumu,
- rezultāti būs lielā mērā atkarīgi no ieguldītā darba un laika. Tas ir normāli, ka paiet vairāki gadi pirms uzņēmums jūt ievērojamus rezultātus no veikto aktivitāšu kopuma,
- izstrādājot mājaslapu, nevajadzētu aizmirst par SEO jeb meklētājprogrammu optimizāciju, kas palīdzēs mājaslapai kļūt atrodamai un veicinās tās apmeklētību,
- ja pašiem nav nepieciešamo kompetenču, nekautrējieties piesaistīt ekspertus no malas,
- mūsdienu piesātinātajā informācijas telpā izcelties palīdzēs tieši jūsu stāsts, nevis klasisko vērtību izcelšana (“lielākais”, “augstākais”, “vecākais” utt.). Stāstus un faktus meklējiet vēstures dokumentos, vietējo iedzīvotāju atmiņu stāstos. Stāsts var būt pamats kā pašam produktam, tā mārketingam,
- atrodiet īsto nišas auditoriju! Visus ar vienu vēstījumu un produktu nekad nesasniegsiet un neapmierināsiet,
- ienākumus var veidot ieejas maksas, produktu pārdošana un pakalpojumu (piemēram, apmācību un darbnīcu) sniegšana,
- sastādot cenu, jāatceras ierēķināt viss laiks, kas paiet, gatavojoties ekskursijai, gatavojot cienastu, uzturot un uzkopjot vidi,
- attīstot produktu un izstrādājot mārketinga plānu, domājiet par emocionālo pusi – kā vēlaties, lai klients jūtas apmeklējuma laikā un pēc tam?
Lektori: dizaina un zīmolvedības speciāliste Maarja Pajusalu, Gunnebo pils kompleksa pārstāvis no Zviedrijas Johnny Mattsson, Vidzemes Augstskolas asociētais profesors Andris Klepers un dārzu īpašnieces Heli Viedehof un Maria Palusalu.
Mācību saturs izstrādāts, pateicoties atsauksmēm un ierosinājumiem no dārzu un parku saimnieku puses, lai nodrošinātu, ka tiek saņemta lietderīga un praktiski pielietojama informācija. Seminārs rīkots projekta "Dārza pērles" ietvaros.

Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.
|
 SADAļU ATBALSTA:
 Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Riebiņu muižas vēsture iesniedzas 16. gadsimtā. Senāk lēņu īpašumus apkaimē sauca par Krevmuižu, iespējams, ka šīs muižas centrs saucās par | Skatīt vairāk
Latvija
Atvara ir jauna latviešu izpildītāja, kas guvusi plašu atpazīstamību platformā TikTok ar savu debijas singlu “Pie manis tveries”. | Skatīt vairāk
Jau 25 gadus Latvijas Piļu un muižu asociācija gādā par kultūrvēsturisko muižu iekļaušanos tūrisma galamērķos. Šoreiz Preiļu novadu akcijā | Skatīt vairāk
Teatrāls, dzīvespriecīgs, labdabīgi ironisks uzvedums, R.Paula mūzika, spilgti raksturi, asprātīgi dialogi, negaidītas situāciju maiņas. | Skatīt vairāk
 KOMENTĀRI
|