PTAC.

Apskatām 1 - 40 no 106 vārdam 'PTAC'

Vilnis Klinovičs: 3 lielākie «Impro» īpašnieki ir ķīlnieki savā valstī

Ir pienācis laiks informēt tos, kam tas interesē, kā mums klājas cīnoties ar ierēdņu radītajām nejēdzībām tūrisma likumdošanā un arī personiskās pārdomas šajā sakarā...

Viedokļi: Ceļotāja izvēli galvenokārt nosaka cena; tūrisma aģentūras vērtē riskus

Vilinošs piedāvājums atpūtas braucienam? Zema cena? Izlidošanas laiki...

Vairāk nekā 80 tūkstoši eiro - tik izmaksāja jauniešu repatriācija no Spānijas un Portugāles

Augusta sākumā Spānijā un Francijā iestrēga vairāk nekā simts bērnu no Latvijas, kuri bija devušies Latvijas tūrisma operatora SIA "Fisom" rīkotā braucienā uz sērfošanas nometni Portugālē...

PTAC atgādina: pieteikumu naudas atmaksai no «Fisom» SIA var iesniegt līdz 16. septembrim

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) jau vēstījis, ka, ņemot vērā tūrisma operatora Fisom SIA likviditātes problēmas, ceļotāji, kuru saistības Fisom SIA...

PTAC aicina patērētājus uzmanīties no krāpnieciskiem ceļojumu piedāvājumiem

Ņemot vērā, ka daudzi tūrisma pakalpojumu sniedzēji izmanto sociālos medijus, lai reklamētu izdevīgus ceļojumus, PTAC mudina patērētājus...

PTAC: kas jāņem vērā, lai elektroskrejriteni un elektrisko velosipēdu varētu reģistrēt CSDD

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC), veicot tirgus uzraudzības aktivitātes, ir secinājis, ka tirgū pieejami daudz un dažādi mikromobilitātes līdzekļi...

Vērmanes dārzā vairs nevarēs šūpoties

Ņemot vērā izskanējušo informāciju par nopietnajām traumām, kas gūtas Rīgas valstspilsētas centrā izvietotajos mākslas objektos, kā arī lai novērstu...

Travelnews.lv redaktore: Vai notikušais ar jauniešiem Spānijā un Portugālē ietekmēs uzticamību tūrisma operatoriem?

Gana skaļi izskanējis atgadījums ar SIA “Fisom” rīkoto braucienu jauniešiem uz Portugāli. SIA “Fisom” bija oficiāli reģistrēts komplekso tūrisma pakalpojumu sniedzējs, ar nodrošinājumu...

PTAC: Kā rīkoties, ja nav saņemta atmaksa par «Fisom» ceļojumu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC), izvērtējot iegūto informāciju un pamatojoties uz Ministru kabineta 2018. gada 26. jūnija...

Ceļotāju repatriācija no Spānijas un Portugāles noslēgusies veiksmīgi, Latvijā atgriezušies 147 ceļotāji

Patērētāju tiesību aizsardzības centra (turpmāk – PTAC) sadarbībā ar Ārlietu Ministrijas Konsulāro departamentu  uzsāktā 81 ceļotāja repatriācija no Spānijas, kā arī...

Latvijas ceļotāju repatriācija no Spānijas un Portugāles noritējusi veiksmīgi (papildināts)

Patērētāju tiesību aizsardzības centra (turpmāk – PTAC) sadarbībā ar Ārlietu Ministrijas Konsulāro departamentu  uzsāktā 81 ceļotāja repatriācija...

Jaunieši iestrēgst Spānijā; organizēs repatriācijas reisus

Apmēram 100 jaunieši ir iestrēguši Spānijā – cerētās nometnes vietā ir nakšņošana ellīgā karstumā Spānijā teltīs; brauciena organizators SIA “Fisoms” nav sazvanāms...

PTAC informē: Saistībā ar bažām par militārā konflikta eskalāciju Tuvajos Austrumos arī Latvijas lidsabiedrības maina lidojumu plānus

Bažījoties par situācijas eskalāciju Tuvajos Austrumos, par reisu atcelšanu un vairāku reisu lidojumu maršrutu maiņu, izvairoties no Irānas un Irākas...

24. jūlijs vēsturē: Atsāk kursēt atjaunotais Siguldas gaisa trošu vagoniņš

2001. gada 24. jūlijā atsāka kursēt pēc avārijas atjaunotais Siguldas gaisa trošu vagoniņš. Tas avarēja 2001. gada 6. jūnijā...

PTAC padomi drošai atpūtai ūdenī, izmantojot peldlīdzekļus

Jūlijs lutina ar lieliskiem laikapstākļiem, un arī šogad, tāpat kā citus gadus, vasaras periodā peldēšana ir viens no populārākajiem atpūtas veidiem...

Kā pasargāt sevi ceļojuma laikā?

Ceļošana ir lielisks veids, kā izbaudīt jaunas kultūras un aizraujošas pieredzes, vienlaikus saistīta ar daudziem nezināmajiem...

Auto noma. Rubrika: PTAC padomi ceļotājiem

Auto nomas izmantošana ir noderīgs veids, kā nodrošināt sev privātā transporta iespējas situācijās, kad pašam savs auto nav pieejams...

Aviopasažieru tiesības. Rubrika: PTAC padomi ceļotājiem

Mūsdienās ceļošana, izmantojot gaisa pārvadātāju pakalpojumus, daudziem jau ir kļuvusi par ierastu lietu, jo tas ir ērts un ātrs pārvietošanās veids...

Līgums un pirmslīgums. Rubrika: PTAC padomi ceļotājiem

Pirmais, ar ko saskaras ikviens ceļot gribētājs, ir informācija par iecerēto tūrisma braucienu. Lai plānotais ceļojums noritētu atbilstoši vēlmēm...

PTAC: patērētāji neapzinās riskus, kas var rasties, ceļošanai izvēloties nelicencētu tūrisma pakalpojumu sniedzēju

Reaģējot uz Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (turpmāk – PTAC) saņemto informāciju par ceļojumu piedāvājumiem, ko piedāvā nelicencēti tūrisma pakalpojumu sniedzēji...

Patērētāju ABC – zini kā rīkoties, ja radušās problēmas ar internetā pasūtītu preci

Iepērkoties interneta veikalos vai sociālajos tīklos, cilvēki nereti sastopas ar situācijām, ka iegādātā prece ir neatbilstoša vai, sliktākajā gadījumā, pircējs pat nesaņem kāroto pirkumu...

Ēriks Lingebērziņš: Droša ceļošana kā tūrisma aģentūras pakalpojums

Saistībā ar pēdējā mēneša laikā izskanējušo informāciju un krāpniecisku e-pasta vēstuļu izsūtīšanu nolūkā iegūt maksājumu karšu datus...

PTAC padomi – kā neļaut sevi apmānīt un pārliecināties, ka interneta veikals ir uzticams

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) informē, ka 2023. gada 11 mēnešos kopā saņemti 3366 patērētāju rakstveida iesniegumi par dažādām situācijām...

PTAC pieņem lēmumu pret Juriju Vasiļjevu, piemērojot soda naudu, un uzdod izbeigt negodīgu komercpraksi

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) 2023. gada 18. decembrī ir pieņēmis lēmumu patērētāju kolektīvo interešu pārkāpuma lietā, ar kuru personai Jurijam Vasiļjevam...

Tuvojoties Ziemassvētkiem, PTAC un Eiropas patērētāju informēšanas centrs uzsāk informatīvu kampaņu «Netici brīnumiem internetā!»

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ik dienu saņem vidēji 20 jautājumu un sūdzību par iepirkšanos internetā...

PTAC pieņem lēmumu pret SIA MIASFOR (”to hike”), piemērojot soda naudu 10 000 EUR apmērā, un uzdod izbeigt negodīgu komercpraksi

SIA MIASFOR (Reģ. nr. 50203261361), kas piedāvā ceļotājiem sociālās saziņas vietnēs Facebook un Instagram kompleksus tūrisma pakalpojumus (ceļojumus) ar preču zīmi “to hike”...

Izdod informatīvu ceļvedi par uzturvērtības un veselīguma norādēm uz iepakojumiem

Vai iepērkoties Tu pievērs uzmanību marķējumam uz pārtikas produktu iepakojuma? Un ne tikai zīmolam priekšpusē, bet arī pārējai informācijai uz produkta marķējuma?...

PTAC aicina patērētājus rūpīgi izvērtēt iespējamo dalību InCruises klubā

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC), veicot ceļojumu piedāvājumu izpēti interneta vietnēs, tostarp sociālajos tīklos, ir konstatējis, ka interneta vietnē...

PTAC ieteikumi patērētājiem: Ilgtermiņa auto noma - vērtīgi zināt, pirms uzņematies saistības

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina patērētājus, izmantojot auto nomas pakalpojumus, ņemt vērā būtisku informāciju un pievērst uzmanību svarīgām niansēm, kas...

Praktiski padomi veiksmīgai sadarbībai ar influenceriem - kā mazināt riskus un gūt rezultātu

Ietekmētāju sociālie tīkli ir viens no kanāliem, kā uzņēmumi var nepastarpināti un salīdzinoši ātri sasniegt auditoriju, taču nereti ieguvumiem līdzi nāk arī riski, kurus...

Ceļotāja vēlas atgūt savu iemaksāto naudu ar PTAC lēmumu, taču Latvijas tūrisma firma to ignorē

Travelnews.lv redakcijā pēc padoma vērsās ceļotāja no Latvijas, kurai nav paveicies ar tūrisma firmu, tāpēc viņa vēlējās izklāstīt savu pieredzes stāstu...

Izbeigts «Jēkaba aģentūras» maksātnespējas process

Zemgales rajona tiesa izbeigusi SIA “Jēkaba aģentūra” maksātnespējas procesu, vēsta “Dienas Bizness”, atsaucoties uz informāciju Maksātnespējas reģistrā...

Pilnveidots normatīvais regulējums par kompleksu un saistītu tūrisma pakalpojumu sniedzēju un ceļotāju tiesībām un pienākumiem

Informācija par grozījumiem 2018.gada 26.jūnija Ministru kabineta noteikumos Nr.380 “Noteikumi par kompleksa un saistīta tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un sniegšanas kārtību...

PTAC padomi, izvēloties tūrisma pakalpojumus

Turpinoties aktīvai tūrisma sezonai un ņemot vērā saņemtās patērētāju sūdzības, kā arī sniegtās konsultācijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) sniedz noderīgus ieteikumus...

Valsts policija aicina atsaukties SIA «Ceļojumzinis» klientus, kuri cietuši no tūrisma aģentūras prettiesiskām darbībām

Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes Kriminālpolicijas pārvaldes 3.biroja 3.nodaļā atrodas kriminālprocess par SIA “Ceļojumzinis” veiktām, iespējams, prettiesiskām darbībām...

Tūroperators «TT Baltics», iepriekš «TUI Latvija», aicina klientus vērsties pie valsts iestādēm

Esam jau iepriekš informējuši, ka uzņēmumam ir piemērotas sankcijas, tādēļ ir apturēta visa saimnieciskā darbība: ir nobloķēti mūsu bankas konti...

Papildināta: informācija par situāciju saistībā ar sankcionēto uzņēmumu SIA «TT Baltics»

Ņemot vērā, ka pret tūrisma operatora SIA “TT Baltics” (plašāk pazīstams kā TUI koncerna pārstāvis Baltijā) patiesā labuma guvēju ir vērstas Eiropas Savienības sankcijas...

PTAC brīdina patērētājus un komersantus neiekrist ES sankciju apiešanas darījumos

Saistībā ar Krievijas Federācijas īstenoto teritoriālās integritātes graušanu un iebrukumu Ukrainā Eiropas Savienība un virkne citu demokrātisko valstu ir piemērojušas...

Jurista ieteikums iedzīvotājiem, iegādājoties preces internetā

Vienpadsmit mēneši, advokāta algošana un Patērētāja strīdu risināšanas komisijas iesaiste – tas viss bija nepieciešams, lai uzņēmums kompensētu zaudējumus iedzīvotājam par tiešsaistē iegādātu preci ar defektu...

PTAC: Kas jāņem vērā, iegādājoties medicīnisko masku vai respiratoru?

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) aicina iedzīvotājus rūpīgi izvērtēt masku kvalitāti, pirms iegādes pievēršot uzmanību...

Uz priekšu

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::3.51648211sec.