Kampaņa.

Apskatām 41 - 80 no 297 vārdam 'Kampaņa'

Sākas sabiedrības līdzdalības kampaņa ''Dari savu pilsētu labāku!''

Lai motivētu iedzīvotājus no visas Latvijas iesaistīties apkārtējās vides sakopšanā un labiekārtošanā, zīmols “Mežpils” šodien, 12. oktobrī, uzsāk sabiedrības līdzdalības kampaņu...

Latvijas bibliotēkas dāvinājumā saņems grāmatu “Atrastā Latvija”

Noslēdzot informatīvo kampaņu, Kultūras ministrija (KM) dāvina grāmatu “Atrastā Latvija” bibliotēkām un tūrisma informācijas centriem, kā arī KM skolām...

Zemgales smalkākās garšas jeb restorānu ceļvedis

Zemgales plānošanas reģions kopā ar visām novada pašvaldībām tūrisma informatīvās kampaņas “Zemgale aicina!” ietvaros rudens saulaini lietainajās pēcpusdienās un...

Aicina uz pasākumu «iESpēju Eiropa: ceļo un izzini»

Turpinoties informatīvajai kampaņai “Acis vaļā”, kas mudina jauniešus izzināt iespējas studijām, mācībām, praksei, kultūru iepazīšanai Eiropā...

Ar īpašu kampaņu cer uz Rīgu atvilināt rekordlielu maraton-tūristu skaitu

Ar nozīmīgākajos Rīgas tūrisma tirgos izvērstu kampaņu un saukli “Rīga – Pasaules skriešanas galvaspilsēta”, Rimi Rīgas maratona organizatori 2023. gadā iecerējuši...

«Atrastā Latvija» aptauja: Iedzīvotāji Latvijā visbiežāk ceļo kopā ar ģimeni un izvēlas doties uz dabas parkiem

Ir klāt visaktīvākais atvaļinājumu un brīvdienu izbraukumu laiks, kad daudzi Latvijas iedzīvotāji apmeklē vietējos tūrisma objektus...

Iepazīsti Latviju, apmeklējot septiņus kultūras un dabas mantojuma ceļus

Šovasar Latvijas iedzīvotāji tiek aicināti apmeklēt vairāk nekā 60 Latvijas kultūras un dabas objektus, kas piedzīvojuši vērienīgas pārvērtības...

Starptautiskās ģimenes dienas talkā iestādīti 3 000 priežu un egļu stādi

Nedēļas nogalē Lēdmanes pagastā tikās zaļi domājošas ģimenes no visas Latvijas, lai kopīgiem spēkiem iestādītu 3 000 priedes un egles...

LIVE RĪGA un «airBaltic» uzsāk Rīgas reklāmas kampaņu

20. aprīlī Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra (LIVE RIGA) un lidsabiedrība airBaltic uzsāk plašu Rīgas kā brīvdienu ceļojuma galamērķa reklāmas kampaņu Vācijā, Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā un...

Šomēnes pastiprināti kontrolēs OCTA un tehniskās apskates derīgumu

Lai skaidrotu sabiedrībai OCTA un tehniskās apskates savlaicīgas veikšanas nepieciešamību,  kā arī mazinātu to autovadītāju skaitu, kas neiegādājas OCTA vai neveic transportlīdzekļa...

82,2 % cilvēku gribētu dzīvot dabai draudzīgāk

Pat 82,2% iedzīvotāju nākotnē apņēmušies ikdienā dzīvot videi draudzīgi, liecina videi draudzīga dzīvesveida popularizēšanas kampaņas “Es daru tā!” ietvaros...

Pētījums: katrs otrais Latvijas iedzīvotājs ir diskriminēts vecuma dēļ

Katrs otrais Latvijas iedzīvotājs ir saskāries ar diskrimināciju sava vecuma dēļ...

Ārlietu ministrija aicina – #CeļoApdomīgi

2021. gada 14. decembrī Ārlietu ministrija sāk Ziemassvētku informatīvu kampaņu #CeļoApdomīgi, kuras mērķis ir sniegt ieteikumus un atgādināt Latvijas iedzīvotājiem par nosacījumiem ceļošanai svētku periodā...

Aicina iesaistīties kampaņā no «Gaujas līdz tīrībai»

Vidzemes Augstskolas studenti Artūrs Oļševskis, Miks Kuncevičs, Kaspars Lejiņš un Agnija Putniņa aicina valmieriešus iesaistīties kampaņā “No Gaujas līdz tīrībai”...

LIAA aptauja: iedzīvotāju galamērķi Latvijā visbiežāk ir dabas takas un dzīvnieku parki

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) veiktā aptauja liecina, ka iedzīvotāji arī pandēmijas apstākļos joprojām vēlas apceļot Latviju un, ievērojot valstī noteiktās drošības prasības...

Kempings «Daugavas lokos» – Latgales Tūrisma balvas laureāts

Konferencē tika izrunātas aktuālās šī brīža problēmas, tika prezentēta jaunā Latgales Tūrisma attīstības stratēģija, realizētie projekti, novērtēta pēdējā gadā realizētā mārketinga kampaņa...

74% Latvijas autovadītāju sociālo mediju lietošanu pie stūres uztver kā vislielāko risku

Latvijā vairums jeb 74% autovadītāju ir pārliecināti, ka riskantākā rīcība, vadot automašīnu, ir sociālo mediju patēriņš...

Viļņa sola grandiozus Ziemassvētkus: Kas gaidāms šogad?

Lietuvas galvaspilsēta uzsāk svētku sezonu ar jaunu kampaņu “Grandiozi Ziemassvētki grandiozā pilsētā”, neaizmirstamu Ziemassvētku eglītes instalāciju, svētku izstāžu stendiem un unikālām ekskursijām cietumā...

Kampaņa «Covid-19 sertifikāts – drošākai ikdienai!» izmaksā 41,3 tūkstošus eiro

Pieaugot vakcinēto iedzīvotāju aptverei un interesei par digitālo Covid-19 sertifikātu, no 1. novembra tiek uzsākta informatīvā kampaņa plašākai sabiedrības informēšanai “Covid-19 sertifikāts – drošākai ikdienai!”...

Lietuvā pagarina trešās bezmaksas nakts kampaņu

Lietuvas jaunākā tūrisma kampaņa, kas piedāvā bezmaksas nakšņošanu valsts apmeklētājiem, ir pagarināta līdz 22. novembrim...

Pētījums: vīrieši Latvijā atpūšas vairāk nekā sievietes

51% Latvijas iedzīvotāju dienā atpūtai velta mazāk par divām stundām, 13% no tiem atpūšas mazāk par vienu stundu. Vēl 36% respondenti...

Mudina sabiedrību iesaistīties «Rail Baltica» staciju nosaukumu izveidē

Tāpēc no 13. oktobra līdz mēneša beigām norisinās sabiedrības iesaistes kampaņa "Kā sauksi, tā brauksi": aicinām iedzīvotājus, apkaimju biedrības un pašvaldības piedalīties balsojumā, lai palīdzētu rast topošo Rail Baltica staciju nosaukumus vietn

LIAA: pandēmijas laiks maina attieksmi pret ceļošanu pa Latviju

Tūrisma pakalpojumu sniedzēji atzīst: lai gan šī vasara objektīvu iemeslu dēļ nav bijusi tik veiksmīga kā pērnā, ikviena iniciatīva palīdz sastapt savu klientu un nāk par labu biznesam...

9 līdz šim nedzirdēti fakti par Lietuvas lielākajām pilsētām

Jaunākā Lietuvas tūrisma kampaņa sniedz iespēju ilgāk palikt valstī, sedzot apmeklētāju nakšņošanas izdevumus trešajā naktī...

Latvijas iedzīvotāji visaugstāk novērtējuši atjaunoto Stāmerienas pili

Stāmerienas pilij saņemot augstāko apmeklētāju novērtējumu, noslēgusies Kultūras ministrijas informatīvā kampaņa “Atrastā Latvija”...

Viļņa iedzīvinās rudens sezonu ar visu iemīļotiem kultūras festivāliem

Lietuvas galvaspilsētā vasaras izklaides turpināsies arī rudenī...

Klausītāji aicināti balsot un izvēlēties mūziķi vasaras koncertam

Pašmāju mūzikas cienītāji tiek aicināti piedalīties balsošanā un izvēlēties mūziķi, kurš vasarā dāvās publisku, bezmaksas koncertu visiem...

Aicina aizrautīgos piedzīvojumos Siguldā ārpus ierastā (Video)

Ar kampaņu “Piedzīvo, kā Sigulda aizrauj!” Siguldas novads aicina tūristus šajā sezonā iepazīt novadu ārpus tradicionālajiem un visu iemīļotajiem tūrisma galamērķiem...

Latvijas iedzīvotāji visaugstāk vērtē atjaunotās pilis

Pirmajā informatīvās kampaņas “Atrastā Latvija” mēnesī Latvijas iedzīvotāji visaktīvāk apmeklējuši objektus, kas atrodas tuvu Rīgai, bet augstāko novērtējumu...

Kā lepni nest seniora titulu

Kā nezaudēt možu garu un arī 80 gados justies kā 30, stāsta Sabiedrības integrācijas fonda (SIF) kampaņas “Atvērtība ir vērtība” 2021. gada vēstnese psiholoģe Iveta Aunīte...

Ārlietu ministrija mudina ceļot apdomīgi un uzticēties tūrisma profesionāļiem

2021. gada 15. jūnijā Ārlietu ministrija sadarbībā ar citām iestādēm un organizācijām sāk informatīvu kampaņu digitālajā vidē #CeļoApdomīgi...

Kampaņā «Jūra meklē saimnieku» jauniešus aicina iepazīt nozari

Lai iepazīstinātu jauniešus ar izglītības iespējām jūrniecībā un veicinātu nozares attīstībai nepieciešamo speciālistu piesaisti, Latvijas uzņēmums “LSC” turpina kampaņu “Jūra meklē saimnieku”...

«Compensa» ar E-klases programmu «Drošā skolēna polise» atbalsta rehabilitācijas centru «Poga»

E-klases programma “Drošā skolēna polise” kļuvusi par rehabilitācijas centra “Poga” atbalstītāju...

Ar interaktīvu testu «Uzmini vecumu!» aicina aizdomāties par stereotipiem vecuma dēļ

Sabiedrības integrācijas fonda informatīvās kampaņas “Atvērtība ir vērtība” ietvaros mudina šos priekšstatus mainīt un aicina izpildīt interaktīvu testu “Uzmini vecumu!”...

«Stena Line» vēlas līdz 2022. gadam divkāršojot sieviešu īpatsvaru vadošos amatos

Zviedrijas prāmju uzņēmums piecu gadu laikā palielinājis augstākstāvošos amatos nodarbināto sieviešu skaitu par 42% un uzstādījis ambiciozu mērķi līdz nākamā gada beigām sasniegt 30 % sieviešu īpatsvaru visos vadošajos amatos...

Somija piesaista tūristus un speciālistus ar kampaņu «esi soms 90 dienas»

Somija nav ieceļotāju sapņu valsts, taču uzsāktā kapmaņa ‘’esi soms 90 dienas’’ ASV, Kanādā un Lielbritānijā ir radījusi...

«Coca-Cola» Ziemassvētku simtgadi atzīmē ar īpaši mīļu video

Coca-Cola aicina novērtēt mūsu tuvinieku klātbūtni gan klātienē, gan virtuāli, jo vislabākā dāvana, ko varam dāvināt ikvienam Ziemassvētku laikā esam mēs paši...

Evija Pugača: Ārlietu ministrijas kampaņa aizliedz atļautas lietas

Iebiedēt, aizliegt, likt justies vainīgiem tiem, kuriem ir jāceļo? Iznīcināt pilnībā tūrisma nozari?...

Cik Ārlietu ministrija tērē kampaņai «NECEĻO! Tā ir drošāk!»?

2020. gada 9. novembrī Ārlietu ministrijas uzsāktā kampaņa “NECEĻO! Tā ir drošāk!” sabiedrībā izraisīja neizpratni...

Kā sevi pasargāt privātajos, sabiedriskajos un koplietošanas transportlīdzekļos

2020. gada novembrī Latvijas Automoto biedrība (LAMB) un biedrība “Latvijas Sarkanais Krusts” sāk sabiedrības izglītošanas kampaņu “Brauc vesels!”...

Atpakaļ Uz priekšu

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::5.35287499sec.