tendence.

Apskatām 401 - 440 no 1715 vārdam 'tendence'

Dome Hotel,

Latviešu radītā «Peldošā sala» saņem platīna un zelta godalgas pasaulē

Radošā apvienība “Skudras Metropole” un dizaina risinājumu uzņēmums “Don’t Panic” - gūst atzinību, saņemot PLATĪNU un ZELTU vērienīgākajā un prestižākajā pasākumu rīkotāju konkursā...

Teju katrs jaunietis Latvijā sociālajos medijos ir patērējis nepatiesu informāciju

Deviņi no desmit Latvijas jauniešiem jeb 93% ir saskārušies ar nepatiesu informāciju sociālajos medijos, savukārt 61% jauniešu atzīst, ka...

Labi laiki auto pircējiem: luksusa tehnoloģijas nu arī parastos modeļos

Auto apskatnieki vienmēr mudina cilvēkus vispirms izmēģināt automašīnu un tikai tad lemt, vai pirkt, un, ja jā, tad ar kādu aprīkojumu...

Suņiem draudzīgas vietas: ko Latvijai mācīties no citām Eiropas valstīm?

Katru gadu arvien vairāk pilsētu un uzņēmumu Latvijā un pasaulē kļūst par “suņiem draudzīgām” vietām, ļaujot suņu īpašniekiem atpūsties publiskās vietās kopā...

Krievijas uzsāktais karš Ukrainā ietekmē tūrismu Baltijas valstīs un Eiropā

Covid-19 pandēmijai un ar to saistītajiem ierobežojumiem samazinoties, tūrisma un viesmīlības nozare ar lielām cerībām gaidīja vasaras sezonu, taču Krievijas sāktais karš Ukrainā ir radījis jaunu neskaidrību...

Ēšanas paradumu spēks: kā vegānisms mainījis ēdināšanas biznesu?

Harmoniska pasaule, kurā nevienam nav jāmirst otra ērtību dēļ – kaut arī tas skan utopiski, vismaz daļa sabiedrības ir spērusi soli pretī šādam ideālam modelim...

BALTA: gada pirmajos mēnešos vētra radījusi postījumus jau 700 000 eiro apmērā

Kaut arī Latvijai milzīgas dabas stihijas nav raksturīgas, pēdējos gados arvien biežāk un stiprāk pūš vēji, paķerot līdzi arī pa kādam jumtam vai kokam...

Prāmju pārvadājumu un loģistikas uzņēmums DFDS palielina ieņēmumus par 28%

Uzņēmums DFDS, kas piedāvā pasažieru un transporta pakalpojumus, aizvadītajā gadā turpinājis izaugsmi, pateicoties apjomu un peļņas pieaugumam...

Aptauja: Katrs ceturtais Latvijas iedzīvotājs sociālajos tīklos pavada pārmērīgi daudz laika

Vērtējot sociālajos tīklos pavadītā laika daudzumu, 26% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju atzīst, ka sociālo mediju vidē uzturas pārmērīgi ilgi...

Zemes diena 2022: gudri urbānie risinājumi, kas maina cilvēku dzīvi

Urbanizācijas tempi pieaug nepieredzētā ātrumā - mūsdienās vairāk nekā 55% pasaules iedzīvotāju dzīvo pilsētās. Šī tendence pastiprina klimata krīzi un bioloģiskās daudzveidības sarukšanu...

Brīvpieejas metodika «Dabā ejot. Ko atnesi, to aiznes!» palīdzēs skolēniem apgūt dabai draudzīgu rīcību

Lai izglītotu skolēnus par dabai draudzīgas rīcības principiem un atkritumu negatīvo ietekmi uz dabas daudzveidību, Dabas aizsardzības pārvalde...

Latvijā olas ēd mazāk nekā vidēji Eiropā un ASV

Olas ir pieejams un veselīgs produkts, kā arī prognozes liecina, ka pasaulē olu patēriņš tuvākajos gados palielināsies, tikmēr Latvijā olas ēd mazāk nekā vidēji Eiropā vai ASV...

Pirms un pēc: teju 30 gadus sena, mantota kafejnīca kļūst mājīgāka un viesmīlīgāka

Kafejnīcām un restorāniem pēdējie gadi bijuši izaicinājumu pilni. Daudzas kafejnīcas pacietīgi gaidīja ierobežojumu mazināšanu, kas ļautu atkal pilnvērtīgi uzņemt...

Ilze Klāva: Kā sociālo mediju lietošana ietekmē latviešu valodu?

Jokojot nereti mēdzu teikt, ka viens no sarežģītākajiem mācību priekšmetiem latviešiem ir tieši dzimtā valoda. Tās apguvi būtiski ietekmē arī sociālo mediju lietošanas paradumi...

Gandrīz katra ceturtā lietotā automašīna Latvijā ar nepatiesiem nobraukuma datiem

Baltijas valstīs turpina pieaugt lietoto auto tirgus, taču līdzās tam dati liecina, ka 24% no lietotajiem auto vietējā tirgū ir ar mainītu nobraukumu...

Kaspars Rožkalns: Ko ņemt līdzi, ceļojot no Dubaijas uz Osaku, jeb kā Latvijai veicās EXPO 2020

Kopš brīža, kad Dubaijā, Apvienotajos Arābu Emirātos (AAE), tika atklāta pasaules izstāde EXPO 2020, ir pagājis jau pusgads...

Cenu izmaiņas jauno auto tirgū: ne visi cēloņi ir īslaicīgi

Cenas pieaug ne tikai pārtikas veikalos, bet arī citās preču grupās. To ir pamanījuši arī cilvēki, kuri meklē jaunu auto. Profesionāļi uzskata...

Viedierīču ietekme – kad acis kliedz: «Par daudz!»

Pēdējo dienu notikumi likuši skandēt trauksmi psihiskās veselības un komunikācijas speciālistiem, aicinot samazināt interneta vidē pavadīto laiku un...

Jaunais «Volkswagen ID. Buzz» piedzīvo pasaules pirmizrādi

Volkswagen un Volkswagen komerctransporta zīmolu nodaļas prezentējušas jaunos ID. Buzz un ID. Buzz Cargo, kas ir viens no progresīvākajiem un ilgtspējīgākajiem...

«Volvo» nostiprina pozīcijas Latvijas tirgū

2021. gadā pēc Volvo automobiļiem saglabājās augsts pieprasījums...

Lētāk ir vairāk: pie Premium kluba durvīm klauvē jauni biedri

Bieži vien pēc tam, kad cilvēks iegādājies lielisku lietu no ne īpaši pazīstamas kompānijas, viņš sev jautā: kāpēc es tik ilgi vilku garumā, lai izmēģinātu ko jaunu...

Sandra Tetere: Konkretizēti pienākumi, izglītības prasība – ko atnesis jaunais Grāmatvedības likums?

2022.gada 1.janvārī ir stājies spēkā jaunais Grāmatvedības likums – vienas no būtiskākajām izmaiņām, ko viesis jaunais likums, skar izglītību, jo likumā...

BMW i4 un BMW 2. sērijas «Active Tourer» jau pieejami Latvijā

Jau no februāra Latvijas autovadītājiem ir iespēja apskatīt un iegādāties jaunākos BMW automašīnu modeļus – pirmo videi draudzīgo Gran Coupé elektroauto...

Ksenija Miļča: Vai labs produkts var pārdot pats sevi?

Lai gan veiksmīgākie zīmoli digitalizējās jau pirms pandēmijas, kopumā attālinātais darbs un pulcēšanās ierobežojumi sekmēja šo tendenci...

Ērtības – pilsētnieku priekšnoteikums, lai pārceltos uz mazpilsētām vai lauku reģioniem

Katram otrajam jeb vidēji 62% Baltijas pilsētu iedzīvotāju, lai pieņemtu lēmumu par pārcelšanos uz dzīvi ārpus lielajām pilsētām, ir būtiski, lai...

Piegādes deficīta sekas un atbalsts elektroauto iegādei – kas sagaida auto nozari 2022. gadā

Jaunais gads auto nozarē iezīmē pakāpenisku atkopšanos no pēdējo divu gadu laikā piedzīvotajām pandēmijas sekām...

Tūrisms skaitļos un faktos Valmieras novadā 2021. gadā

Gada sākumā apņēmības pilni ne tikai uzsākam jauno ideju realizāciju, bet arī atskatāmies uz iepriekš paveikto, lai izprastu kopējo bildi un spētu novadā tūrismu kāpināt...

No 1. marta paredzēts atcelt lielāko daļu ierobežojumu publisko pasākumu norisei, kultūrvietu darbībai un apmeklēšanai

Pēc 28. februāra, beidzoties ārkārtējai situācijai, būs iespējams atcelt lielu daļu šobrīd spēkā esošo epidemioloģiskās drošības pasākumu, būtiski mazinot ierobežojumus kultūras norišu organizēšanai un...

«Novaturas»: Pakāpeniska tūrisma nozares atveseļošanās un optimistiskas prognozes 2022. gadam

Baltijas valstīs lielākajam tūroperatoram “Novaturas”, kas ietver arī Latvijas uzņēmumu “Novatours”, 2021. gads bijis straujas atveseļošanās gads...

Salokāmo viedtālruņu ceļvedis: ko apsvērt pirms iegādes?

Salokāmie viedtālruņi ir pēdējā laika modes tendence, kam seko visi tehnoloģiju ražotāji, katrs mēģinot radīt savu unikālo versiju...

Skolēnu mammas var satraukties mazāk: Veikti grozījumi epidemioloģiskās drošības noteikumos izglītības iestādēs

2022. gada 8. februārī Ministru kabinets lēmis, ka izglītības procesā iesaistītie ar Covid-19 kontaktpersonu statusu var atgriezties klātienes izglītības procesā, neievērojot īpašos mājas karantīnas nosacījumus...

Nekustamā īpašuma attīstītāju alianse pieprasa atcelt prasību pēc vakcinācijas sertifikāta tirdzniecības centros

Strauji mainoties epidemioloģiskajai situācijai, Eiropas valstis viena pēc otras atceļ tajās noteiktos ierobežojumus, tai skaitā prasību uzrādīt...

Aptauja: 41% jauno darba ņēmēju visbūtiskākais ir elastīgs darba grafiks

41% jauno darba ņēmēju Latvijā vecumā no 18 līdz 29 gadiem, meklējot darbu, kas savienojams ar mācībām, visbūtiskākais aspekts ir...

Jeļena Budanceva : Pandēmija nav nogalinājusi kultūru

Pandēmijas radītie ierobežojumi ir metuši lielu izaicinājumu kultūras nozarei, taču tā nav nogalinājusi kultūru – tas nav iespējams, un vēsture to ir pierādījusi...

Premium auto segments Baltijā pērn piedzīvojis izaugsmi

2021. gadā apjoma auto tirgus segmentu ilgstoši ietekmēja pusvadītāju trūkums, tikmēr premium tirgus turpināja augt, īpaši palielinoties elektrisko automobiļu pieprasījumam...

Aicina atcelt prasību pēc vakcinācijas sertifikāta tirdzniecības centros

Nekustamā īpašuma attīstītāju alianse Latvijas lielāko tirdzniecības centru vārdā vērsusies pie valdības ar atklāto vēstuli, aicinot izvērtēt jaunākās saslimstības tendences...

Izveidots 2022. gada pasākumu ceļvedis Valmieras novadā

Jauns gads sācies ar jaunu cēlienu arī pasākumu jomā, pieņemot dažādus izaicinājumus, kas pēdējos gados skar šo nozari...

Inga Šīna: Darbībai digitālajā vidē vajadzīgi ne tikai IT risinājumi, bet arī jauns skats uz biznesu

Lai gan statistika liecina, ka pandēmijas laikā liela daļa mazo un vidējo uzņēmumu ir pielāgojušies un pilnībā vai daļēji pārcēluši savu darbību uz digitālo vidi...

Video intervija ar Intu Pērkoni no «Amserv Motors» un Artūru Zandmani no «Avis Latvija»

Tūrisma ziņu portāls «Travelnews.lv» uz sarunu aicināja auto dīlera firmas «Amserv Motors» vadītāju...

Trešdaļa iedzīvotāju šogad plāno netērēt vairāk naudas, kā nopelnīts

Trešdaļa jeb 33% Latvijas iedzīvotāju, lai uzlabotu savu finanšu situāciju, šogad plāno netērēt vairāk naudas, kā tiek nopelnīts...

Atpakaļ Uz priekšu

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::2.10052204sec.