Latvijā strauji attīstās sociālā tīkla Facebook lietotāju saime. Daudzi tūrisma uzņēmumi ir izveidojuši savu...
Tūrisma ziņu portāla Travelnews.lv sekotāju skaits sociālajā tīklā Facebook.com pusgada laikā ir jau sasniedzis...
Sociālais tīkls Facebook.com apvieno vairāk nekā 560 miljonus interneta lietotājus un vidēji viens šī sociālā tīkla lietotājs draudzējas ar...
Daudzi ceļotāji, dodoties atvaļinājumā, uzskata par tā neatņemamu sastāvdaļa iespēju svešā zemē sēdēt bārā, iemalkot kādu kokteili un flirtēt...
Sociālie mediji ieņem stabilu vietu mūsu dzīvē. To pamanījuši arī uzņēmumi un viņu mārketinga dienesti savu uzņēmumu...
15.01.2011 tradicionālās akcijas «Tīrības dienas» organizatori aicina uzņēmumus un ikvienu individuāli iesaistīties visLatvijas sniega...
Taupīgākie tūristi pēdējā laikā aizvien biežāk vēršas pie sociālajiem tīkliem - izrādās, ka Facebook, Twitter, Foursquare un citi...
Pāri katru dienu pavada vidēji 102 minūtes, runājot viens ar otru - neprecētie pāri runā 114 minūtes, bet precētie ļaudis apspriežas...
.......bez komentāriem....
Tas autors Jānis pats ir (laucinieks), ļoti sliktā nozīmē. Tātad es, tūristi, biroju darbinieki,
Būs forši!
Drīz jau nebūšot Oktoberfestiņš, jo vietējiem, iebraucēju mušļiem nav pieņemts lietot alkoholu.
Žēl..
Tez Tour | airBaltic | Europcar | Coral Travel Latvia | Rotko muzejs | Celojumu bode | Sixt