Hardijs Madzulis, Relaks Tūre direktors par semināru "Tūrisma aģentūru tiesiskie aspekti":
“Seminārs bija ļoti vērtīgs. Uzņēmējdarbības sakārtošana atbilstoši likumdošanas tiesiskajiem aspektiem ir katra vadītāja mērķis un
uzdevums. Mūsu pieredze Eiropā un pēdējo gadu izmaiņas likumdošanā atbilstoši ES prasībām uzliek mums par pienākumu savlaicīgi apzināt un adaptēt praktisko darbību likumdošanai. Šādos semināros sākas dialogs ar valsts institūcijām, kuras detalizētāk var turpināt ALTA, jo dialoga rezultātā atklājas ari nepilnības likumā/noteikumos, kurus motivējot, ir iespējams sakārtot. Daudzi no kolēģiem tā īsti tikai saka apjaust, KAS ir konkurences padome."
Prof. Mārtiņš Ruciņš, LLU par semināru "Darbinieku motivācija":
“Seminārs bija labi organizēts, atbilstošā līmenī. Patika tas, ka lektori bija pietiekoši kompetenti. Pasniegšanas veids bija aizraujošs un garlaicīgi nebija nevienu brīdi. Ne tikai izklaidējošais moments, bet arī izziņas moments bija pietiekoši interesants, galvenokārt no tā viedokļa kā tika šie jautājumi pasniegti, kas ir tieši lektoru kompetences nopelns.”
Andris Kleins, tūrisma aģentūras Kolumbs sabiedrisko attiecību un reklāmas speciālists, komentē semināra “Tūrisma biroju iekārtojums. Filozofija. Materiāls. Tehnoloģijas” tematiku:
“Pārdomāta, sakārtota vide liecina par uzņēmuma attieksmi pret klientiem un spēj veicināt klientos interesi un lojalitāti. Ikdienā, apmeklējot konkrētas kafejnīcas, restorānus, cilvēki izvēlās vietas, kas ir tīras, kārtīgas un tas nenozīmē uzreiz augstas cenas -kārtīga vide mūsdienu sabiedrībā tagadir standarts. Sakārtota telpa atspoguļo uzņēmuma iekšējo kārtību savstarpējās, klientu un partneru attiecībās, profesionālu vidi un mūsdienu gaisotni.”
Guntars Seilis, Ventspils TIC vadītājs par semināru "E-komercija tūrismā. Tendences. Stratēģija. Tehnoloģijas.":
“Pirmo reizi bija iespēja piedalīties seminārā, kurā par e-komerciju kā īpašu tūrisma nozares sastāvdaļu tiek sniegta plaša un apkopota informācija. Tas bija noderīgi un interesanti manam darbam, jo ar e-komercijas jautājumiem tūrismā nākas saskarties arvien biežāk. Interneta loma tūrisma pakalpojumu pārdošanā palielinās un līdz ar to ir jāattīstās arī tūrisma speciālistu kompetencei un pieredzei šajos jautājumos. Arī turpmāk piedalīšos izglītojošos pasākumos par e-komerciju.”
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.