Autors: Mārtiņš Švarcs
Avots: Gadling.com/BalticTravelnews.com
Pārguruši, neizgulējušies un pat dezorientēti ceļotāji, kuri tā vien alkst pēc tasītes karstas kafijas, lidostās manāmi ik brīdi. Lai atvieglotu viņu ciešanas, jaunas reklāmas kampaņas ietvaros O. R. Tambo starptautiskajā lidostā Dienvidāfrikā sagurušākie pasažieri tika cienāti ar bezmaksas kafiju. Viss, kas jādara, lai saņemtu kārdinošo dzērienu – jānožāvājas.
Uzņēmums "Douwe Egberts" lidostas telpās bija novietojis kafijas automātu ar sejas atpazīšanas tehnoloģiju. Ierīce tika aktivizēta brīdī, kad pie tās stāvošā persona nožāvājās. Ikviens, kuram izdevās izpētīt tās darbības principu, acumirklī saņēma tasīti karstas kafijas.
Reklāma
Tomēr kafijas automāta kampaņa ir tikai viens no neparastākajiem reklāmas trikiem lidostās. Kā ziņo CNN, daudzi uzņēmumi ir pārliecināti, ka tieši aviotūristi ir perfektā mērķauditorija reklāmai – galu galā viņi nereti jūtas iesprostoti, satraukti, nogarlaikojušies un gatavi pievērst uzmanību lietām vai apstākļiem, kas ikdienā, iespējams, šķistu nenozīmīgi vai pat muļķīgi. Nemaz nerunājot par to, ka ļaudīm, kuri var atļauties iegādāties aviobiļetes, vairumā gadījumu ir salīdzinoši lieli ienākumi, ko viņi gatavi tērēt tikko iepazītā produkta iegādei.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.