Foto: Publicitātes attēls
Autors: Evita Bille
Avots: Ka.lv
Starptautiskais mazumtirdzniecības veikalu tīkls “SPAR” uzsāks darbu Latvijā, jau šovasar atverot pirmos veikalus. Uzņēmums, kuram ir 90 gadu pieredze tirdzniecības jomā, ienāks tirgū ar kvalitatīvu produktu klāstu un augstiem klientu apkalpošanas standartiem.
“SPAR” ir starptautiska savstarpēji neatkarīgu vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības uzņēmumu grupa, kas pārstāv vienotu zīmolu un sadarbojas, lai nodrošinātu augstas kvalitātes, ekonomiski izdevīgu iepirkšanās pieredzi. Uzņēmumu partnerības pamatā ir pieredzes, zināšanu un informācijas apmaiņa, ieguldot produktu sortimenta izveidē un sakārtošanā, loģistikas uzlabošanā un mārketingā.
Reklāma
“Esam gandarīti būt pasaulē vadošā mazumtirdzniecības tīkla “SPAR” partneri. Mūsu uzdevums ir palīdzēt vietējam biznesam augt, pārņemot pasaules labāko praksi un iegūstot pieeju ievērojamam resursam, ko nodrošina dalība “SPAR” kooperācijā. Esam pārliecināti, ka mūsu valstī joprojām ir brīva niša kvalitatīvam un izdevīgam veikalu tīklam, kas spēs nodrošināt augstas kvalitātes iepirkšanās pieredzi par pieņemamām cenām,” stāsta “SPAR Latvija” valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers.
Veikalu tīkls “SPAR” Latvijā veidos sadarbību ar mazumtirdzniecībā jau strādājošiem uzņēmējiem, palīdzot viņiem sakārtot un attīstīt biznesu. Tiks uzlabota un modernizēta veikalu koncepcija un pircējiem piedāvātais sortiments, ieviešot arī jaunumus. Sākotnēji paredzēts, ka aptuveni 20% no veikalu sortimenta veidos “SPAR” zīmola produkcija, kas ražota ievērojot īpaši augstas kvalitātes prasības. Piegādes ķēdes balstīsies gan uz centralizētām preču piegādēm, gan uz vietējo ražotāju loģistiku un izstrādātajām sistēmām. Tāpat arī tiks veikti ieguldījumi mārketingā un veiktas darbinieku apmācības pēc “SPAR” klientu apkalpošanas standartiem.
“Pievienojoties “SPAR” tīklam, veikalu īpašnieki saņem neatsveramu atbalstu sava uzņēmuma darbībai. Viņi saņem “SPAR” pieredzes un zināšanu bāzi, pieeju plašākam sortimentam un partneru produkcijai, jaunas tehnoloģijas un inventāru par izdevīgākām cenām, darbinieku apmācības un citus ieguvumus, kas atvieglo un uzlabo ikdienas darbu, bet uzņēmuma īpašnieki var koncentrēties uz citiem biznesa attīstības aspektiem,” stāsta A. Vilcmeiers, papildinot, ka “patlaban esam sarunu procesā ar vairākiem nozarē jau strādājošiem mazumtirgotājiem, kas ir ieinteresēti darboties “SPAR” tīklā un radīt veiksmīgu pamatu biznesa attīstībai, lai veicinātu sava uzņēmuma konkurētspēju, produktivitāti un rentabilitāti.”
Par “SPAR”
“SPAR” ir pasaulē vadošā autonomā pārtikas mazumtirdzniecības ķēde. Uzņēmums uzsāka darbību 1932. gadā ar vienu veikalu Nīderlandē, savukārt patlaban tīklā darbojas vairāk nekā 13 500 veikali 48 pasaules valstīs, ik dienas apkalpojot 14,5 miljonus klientu. 2020. gadā tika atvērts 181 jauns veikals un sasniegts 39,8 miljardu eiro apgrozījums.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.