Autors: Jānis Aprīlītis
Avots: BalticTravelnews.com
Ņemot vērā, ka pēc pandēmijas Latvijas tūrisma atkopšanās ir notikusi daudz lēnāk, nekā kaimiņvalstīs, atbildīgās amatpersonas izsludināja konkursu par labāko un efektīvāko mārketinga kampaņu, jaunu tūrisma tirgu atrašanai. Uzvarēja vislētākā kampaņa ar nosaukumu “Nebrauc, te brūk”.
Kampaņas organizētāji uzskata, ka kampaņa, kas tiks plaši reklamēta daudzu valdību aizliegtajā “TikTok” izpelnīsies plašu interesi, jo, kā zināms, aizliegtais auglis esot salds. Proti, kā jau liecina kampaņas nosaukums “Nebrauc, te brūk”, tiek dots mājiens, ka uz Latviju nav jēga braukt. Bet tas varētu raisīt plašu tūristu interesi, kuri dotos noskaidrot, kas te brūk, un kāpēc nevajag braukt.
Reklāma
Šīs kampaņas mērķauditorija ir Āzijas valstis, kas šobrīd ir visbagātākās un mīl eksotiku, tādēļ sagaidāms, ka kampaņa, kas izmaksa 40 miljonus eiro, pievilinās ne mazāk kā 10 000 ceļotājus, kuri katrs atstās vismaz 100 eiro.
Lai gan raugoties no finansiālā viedokļa šāds risinājums nav īpaši izdevīgs, raugoties īstermiņā, ilgtermiņā kampaņā iztērētie līdzekļi noteikti apmaksāsies, uzskata kampaņas pasūtītāji, norādot, ka citi piedāvājumi bijuši vēl dārgāki, tādēļ, lai taupītu nodokļu maksātāju naudu, izvēlēts lētākais ceļš.
Šī ir pirmā 1. aprīļa ziņa
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.