Foto: BalticTravelnews.com
Autors: Laura Vendele
Avots: TNS
Lielākā daļa (69%) Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 55 gadiem jaunajā 2014. gadā vēlētos algas vai citu ieņēmumu paaugstināšanos. Salīdzinoši biežāk vairāk finansiālos labumus Jaunajā gadā vēlas gūt cittautieši, kā arī speciālisti, darbinieki. To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, decembra beigās veiktais pētījums.
43% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju jaunajā 2014. gadā vēlētos veselības uzlabošanos pašam un tuvākajiem. Ceturtā daļa (25%) iedzīvotāju vēlētos stabilu valsts valdības darbu, piektā daļa – jaunu darbavietu (22%) un attiecību uzlabošanos savā ģimenē (18%).
Reklāma
Vēl piektā daļa (21%) Jaunajā gadā vēlētos ar dzīvesvietu saistītu jautājumu vai problēmu sakārtošanu. Salīdzinoši biežāk šādu vēlmi pauž iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 29 gadiem, Pierīgas iedzīvotāji, skolnieki un studenti, mājsaimnieces un par mājsaimniecību atbildīgie.
15% Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju jaunajā 2014. gadā vēlētos ar izglītību saistītu jautājumu atrisināšanos sev un/vai tuvākajiem. Salīdzinoši biežāk starp šādu atbildi sniegušajiem ir iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kā arī skolnieki un studenti.
1% Latvijas iedzīvotāju jaunajā 2014. gadā vēlētos saglabāt līdzšinējo situāciju.
Par aptauju
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompāniju LNT, raidījumu 900 sekundes, laikā no 2013.gada 17. līdz 19. decembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas ekonomiski aktīvos iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS stingri ievēro ESOMAR rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.
Par LNT
LNT ir viens no vadošajiem televīzijas kanāliem Latvijā, kas izstrādā un pārraida kvalitatīvus audiovizuālos produktus daudzveidīgai TV skatītāju auditorijai. LNT saviem skatītājiem piedāvā interesantu un aizraujošu televīzijas programmas klāstu, tajā iekļaujot raidījumus par politiskiem, sociāliem un kultūras notikumiem - LNT ziņas, Tautas balss, LNT Top10, pavāru raidījumus visai ģimenei un izklaidējošus šovus. Skatītājus priecē arī labākās Holivudas un Krievijas filmas un seriāli. LNT uzrunā Latvijas sabiedrību un iedrošina pievērsties sirsnīgiem, tradīcijām bagātiem projektiem - „Eņģeļi pār Latviju”, „Gada varonis”, „Labestības diena”, „Dziedošās ģimenes”, „OKartes skatuve” un „Latvijas Zelta Talanti”, sniedzot iespēju sadzirdēt vienam otru, novērtēt sevi un būt lepniem par to cik daudz mēs spējam paveikt kopā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.