Autors: Nameda Zelle
Avots: Mmacomms.lv
2024. gadā “McDonald's” atzīmē 30 gadu jubileju Latvijā, nostiprinot savu līderpozīciju restorānu nozarē ar ievērojamu apmeklētāju un darbinieku skaitu, kā arī nozīmīgu ieguldījumu sabiedrībā, vienlaikus daloties ar ambicioziem plāniem turpināt inovāciju un izaugsmes attīstību nākamo gadu laikā Latvijā.
“McDonald's” uzsāka savu darbību Latvijā 1994. gadā, atverot restorānu Vecrīgā, kas bija uzņēmuma pirmais restorāns visā Baltijā. Trīs desmitgadēs tas ir saglabājis savu pozīciju kā visvairāk apmeklētākais restorāns ne tikai Latvijā, bet arī visā Baltijas reģionā. Šodien Latvijā darbojas 14 “McDonald's” restorāni, un, pateicoties pastāvīgai izaugsmei un jaunu darba vietu izveidei, uzņēmuma darbinieku skaits šobrīd ir sasniedzis 900.
Reklāma
Šis gads ir bijis pozitīvs “Premier Restaurants”, kas pārvalda “McDonald’s restorānus Latvijā – īpaši apmeklētāju skaita ziņā. Līdz 2024. gada beigām “McDonald's” plāno sasniegt jaunu apmeklētāju skaita rekordu Latvijā – 10,8 miljonus, tādējādi apliecinot savu apņemšanos nodrošināt izcilu apkalpošanu, veicināt apmeklētāju lojalitāti un stiprināt “McDonald’s” kā vienu no populārākajiem zīmoliem Latvijā.
Šos panākumus veido nepārtraukta izaugsme, izcila apkalpošana, inovatīvas pieejas un spēja iedvesmot cilvēkus dažādās paaudzēs, kā arī pastāvīga ieguldīšana darbinieku labklājībā un profesionālajā attīstībā.
“Mēs ar prieku svinam 30 gadu jubileju kopā ar mūsu apmeklētājiem. Esam lepni par uzticības pilnajām un lojālajām attiecībām, kuras esam izveidojuši ar restorānu apmeklētājiem šo gadu laikā. Turpināsim aktīvi strādāt, lai pārsniegtu mūsu viesu ekspektācijas un nostiprinātu “McDonald's” kā vadošo zīmolu ēdināšanas nozarē. Nākamo trīs gadu laikā “McDonald's” plāno vēl vairāk stiprināt savu līderpozīciju tirgū un ieguldīt vairāk nekā 8 miljonus eiro attīstībā. Investīcijas galvenokārt tiks novirzītas uz digitālajām inovācijām, jaunu restorānu atvēršanu un esošo restorānu modernizāciju,” norāda Vladimirs Janevskis, “McDonald's” vadītājs Baltijā.
“Mēs augstu vērtējam “Premier Restaurants” Latvijā stratēģisko redzējumu un apņemšanos veicināt ilgtspējīgu izaugsmi un pozitīvu ietekmi sabiedrībā. Gadu gaitā “McDonald’s” ir spēlējis nozīmīgu lomu ekonomisko saišu stiprināšanā un iespēju radīšanā vietējiem uzņēmumiem. “McDonald’s” bija viens no pirmajiem starptautiskajiem zīmoliem, kas izveidoja savu klātbūtni Latvijā pēc valsts neatkarības atgūšanas. Tāpēc “McDonald’s” ir kļuvis par simbolu Latvijas pārejai uz Rietumu tirgiem un jaunām partnerībām, kas palīdzējušas veidot spēcīgās ekonomiskās saites, kuras baudām šodien,” saka Jurģis Miezainis, Ekonomikas ministrijas parlamentārais sekretārs.
“Mums ir liels gods būt augstu novērtētiem ne tikai no mūsu pastāvīgi pieaugošā klientu loka, bet arī kā vienam no vadošajiem darba devējiem. Saskaņā ar “PricewaterhouseCoopers” (PwC) “Darba devēja zīmola” datiem “McDonald's” ieņem pirmo vietu darba devēju izvēles ziņā, salīdzinot ar tiešajiem un netiešajiem konkurentiem pārtikas nozarē. Šis atzinums apliecina “McDonald's” pievilcību kā darba devējam, kas veicina pozitīvu darba kultūru visā Latvijā un Baltijā. Papildus ieguldījumiem biznesa attīstībā “McDonald's” plāno novirzīt vairāk nekā 2 miljonus eiro līdz 2027. gadam darbinieku profesionālajai attīstībai, darba vides uzlabošanai un modernu personālvadības tehnoloģiju, tostarp ar mākslīgo intelektu darbinātu rīku, ieviešanai,” norāda Vladimirs Janevskis.
2007. gadā Maltā bāzēts uzņēmums “Premier Capital plc” kļuva par “McDonald's” attīstības licences turētāju Baltijas valstīs un kopš tā laika ir turpinājis attīstīt zīmola klātbūtni reģionā, ieguldot vairāk nekā 30,4 miljonus eiro Latvijā, palielinot restorānu skaitu no 6 līdz 14 un būtiski ieguldot darbinieku labklājībā, apmācībā un motivācijas programmās.
Svinot šo nozīmīgo jubileju, “McDonald's” saglabā apņemšanos nodrošināt izcilu pieredzi saviem viesiem, ieguldīt savos darbiniekos un turpināt pozitīvi ietekmēt Latviju arī turpmākajos gados.
*Pētījumu veica “PricewaterhouseCoopers” (PwC), aptaujājot kopumā 1504 respondentus un 313 “McDonald's” darbiniekus Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.