Foto: AS Latvijas balzams
Autors: Valters Kaže
Avots: AS Latvijas balzams
Tūrisma
sezonā Rīgas Melnā balzama pārdošanas apjomi AS Latvijas balzams
veikalos Vecrīgā pieaug par 30%- 40% un visvairāk šo tradīcijām bagāto dzērienu
iecienījuši tieši tūristi no Krievijas.
Reklāma
AS
Latvijas balzams aprēķini liecina, ka pieaugot tūristu plūsmai,
palielinās arī Rīgas Melnais balzams pārdošanas apjomi, kas īpaši
labi redzams Latvijas balzams
veikalos Vecrīgā un Jūrmalā. Piemēram, jauno izpildītāju konkursa Jaunais
Vilnis un tā viesu no kaimiņzemes lielā skaita iespaidā Rīgas Melnā balzama pārdošanas
apjomi Jūrmalas un Vecrīgas veikalos ik gadu jūlijā pat pārsniedz gadu
mijas pārdošanas apjomus. To, ka
Latvijas vizītkarte numurs viens ir tieši Rīgas Melnais balzams,
apliecina arī Krievijas tūrisma industrijas apvienības autobusu komisijas savu
ceļotāju vidū veiktā un starptautiskajā tūrisma izstādē “Balttour 2012”
prezentētā aptauja.
Rīgas
Melnā balzama
eksporta pārdošanas apjomi pastāvīgi pieaug, pret pagājušo gadu +30%, šogad jau
sasniedzot 30% no kopējā pārdošanas apjoma. Visstraujāk augošie eksporta tirgi Rīgas
Melnajam balzamam ir tieši Krievija, Ukraina, kā arī Polija.
“Krievija
ir lielākais no Rīgas melnais balzams eksporta tirgiem, tur to joprojām
atceras. Rīgas Melnajam balzamam ir nemainīga vērtība vietējo
iedzīvotāju acīs un arī labākā dāvana,
ko atvest no Latvijas. Tikko, apmeklējot starptautisku izstādi Maskavā
pārliecinājos, ka Rīgas Melno balzamu Krievijā atceras, zina un tas
tiešām atver sirdis - Rīgas Melnais balzams vārda tiešā nozīmē ir
Latvijas vizītkarte. Tiesa gan ne visi izstādē zināja, kas ir uzņēmums Latvijas
balzams, bet Rīgas Melnais balzams jautājumus neradīja. Pasakot šo
vārdu kombināciju, saruna dažreiz mainās par 180 grādiem, no formālas un bezpersoniskas uz draudzīgu, siltu. Gandrīz
katram ir kādas atmiņas vai notikumi ko pastāstīt saistībā ar Rīgas Melno
balzamu un Rīgu. Priecājamies, ka
Krievijā ļoti labus pārdošanas apjomus uzrāda Rīgas Melnais balzams
upeņu, kas šajā tirgū pieejams tikai gadu. Rīgas Melnais balzams upeņu
ir vieglāks un saldāks, tā pārdošanas apjomi aug ļoti strauji, kļūstot aizvien
populārākam tieši gados jaunākās auditorijas vidū. Tas vieš pārliecību, ka Rīgas
Melnais balzams neaizies nebūtībā,” pārliecināts AS Latvijas balzams zīmolu
direktors Valters Kaže.
No
2011.gada Rīgas Melnais balzams pieejams arī daudzos jaunos AS Latvijas
balzama eksporta tirgos Čehijā, Islandē, Bulgārijā, Azerbaidžānā un pat tik
tālā un eksotiskā valstī, kā Namībijā.
AS Latvijas balzams ir vadošais
alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi, kopš
1900.gada. Tā lielākais lepnums Rīgas
Melnais balzams ir viens no vissenākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem
Eiropā ar pirmsākumu jau 1752. gadā. Uzņēmumam
Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro
alkoholisko dzērienu ražotne. AS Latvijas balzams nodrošina
vairāk nekā 600 darba vietas, ir viens
no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā. AS Latvijas balzams ar vairāk,
kā 100 produktu nosaukumiem pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo
alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos izteikts tirgus līderis
Latvijā. Starp ražotajiem produktiem ir tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Stolichnaya,
Moskovskaya, Rīgas Melnais balzams un Rīgas šampanietis. AS
Latvijas balzams ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā
produkcija pieejama vairāk nekā 30 pasaules valstīs, apgūstot aizvien jaunus
eksporta tirgus. Ražošanā ieviesti
starptautiski kvalitātes standarti, tie piemēroti arī izejvielu iepirkumam,
iepakojumam, darba kultūrai. AS Latvijas balzams kvalitātes
vadības sistēma ir sertificēta saskaņā ar ISO standartiem. Produkcijas augsto
kvalitāti apliecina ne tikai simtiem apbalvojumu dažādos pašmāju un
starptautiskos konkursos gūtie kvalitātes sertifikāti, bet arī gadu desmitos
iemantotā patērētāju uzticība.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.