Autors: Justīne Veinberga
Avots: BalticTravelnews.com
Mūsdienās teju ikvienā veikalā tiek ieviestas klientu lojalitātes programmas un kartes. Arvien biežāk šādi palutināt klientus izvēlas arī restorāni un kafejnīcas, jo, maksājot par maltītēm, punktus un atlaides uzkrāt ir sevišķi izdevīgi, turklāt tas notiek ātrāk nekā, piemēram, apģērbu veikalos.
Par šādas programmas esamību un priekšrocībām sīkāk noskaidrojām vienā no labākajiem kokteiļbāriem Baltijā T.G.I. Friday’s. Ar Travelnews.lv sarunājās menedžere Oļesja Jakovjuka.
Reklāma
"Esam izveidojuši vienu klientu kartes programmu trīs mūsu tīkla restorāniem vienkopus - T.G.I.Friday’s, IL Patio un Planeta Sushi. Ja patīk ar ģimeni vai draugiem pavadīt brīvo laiku mūsu restorānos, tad "Goda Viesis" ir unikāla programma, ar kuras palīdzību jūs varat uzkrāt bonusus un norēķināties ar tiem mūsu restorānos."
Jautājām, kas šajā izvēlē ir īpašs, un ar ko tā atšķiras no citām zināmajām?
"Uzkrāt bonusus ir tikpat vienkārši kā citās līdzīgās programmās, taču mēs esam izvēlējušies vienu no lielākajiem sākuma atlaižu līmeņiem, proti, pavadot laiku mūsu restorānos, Jūs iegūstiet bonusu uzkrājumu 12% apmērā no rēķina summas. Turpmāk šos Bonusus (virtuāla nauda uz Kartes) var izmantot pilnīgai vai daļējai ēdienu un dzērienu apmaksai mūsu restorānos, uzrādot to darbiniekam. Protams, kad Jums atgriezīs ar bonusiem apmaksāto čeku, uz tā būs izdrukāta summa, iztērētie Bonusi un Jūsu konta atlikums."
Izrādās, tas vēl nav viss. Svinot dzimšanas dienu jebkurā no šiem restorāniem, klients var saņemt bonusu uzkrājumu 30% apmērā no rēķina summas. Turklāt nedēļas laikā pēc dzimšanas dienas jebkurā restorānā Jūs gaidīs dāvana no kompānijas. Tāpēc vien ir vērts paņemt līdzi karti un personas apliecinošu dokumentu.
Runājot par to, vai neskaitāmās kartes un programmas cilvēkiem jau nekļūst par apgrūtinājumu, T.G.I. Friday’s vadība uzsver vērtības, ko šīs programmas tomēr nes: "Cilvēkiem, kam šādas lietas traucē, neviens neko neuzspiež. Bet tiem, kas prot baudīt dzīvi, ir cita attieksme. Pirmkārt, šīs it kā nieka plastikāta kartiņas darbojas kā cieņas apliecinājums starp viesi un mums kā uzņēmumu. Tā ir iespēja savā ziņā personificēt attiecības un komunikāciju mūsu starpā. Otrkārt, atverot maciņu un tur ieraugot dzelteno saulespuķi, klients vienmēr asociēs to ar mums, ar jauki pavadītu randiņu, patīkamu atmosfēru vai cilvēkiem."
Vairāk par restorānu interneta vietnē www.fridays.lv
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.