Latvijas tirgū ienāk jauns un inovatīvs SMS atsauksmju serviss - DASMS

«Latvijas tirgū ienāk jauns, inovatīvs īsziņu jeb SMS atsauksmju serviss DASMS, ar kura palīdzību apkalpojošās jomas uzņēmumu klienti varēs nosūtīt savas atsauksmes, viedokļus, jautājumus, ieteikumus vai komentārus tieši uzņēmuma vadībai», informē servisa pārstāvis Latvijā un SIA Feedback valdes priekšsēdētājs Rolands Romanovskis.

Kā stāsta Romanovskis, DASMS potenciālie klienti ir tie uzņēmumi, kuri darbojas apkalpošanas sfērā un sniedz jebkāda veida servisa pakalpojumus saviem klientiem. Tie ir veikali, viesnīcas, veselības centri, sporta zāles, restorāni, frizētavas un daudzi citi uzņēmumi, kuri, pateicoties mūsu jaunajai SMS atsauksmju sistēmai, spēs uzlabot sava uzņēmuma apkalpošanas kvalitāti, uzzināt  klientu viedokli par uzņēmuma darbu, kā arī veidot tiešo dialogu ar saviem klientiem.

«Esam pilnvērtīgi aktivizējuši mūsu mājaslapu dasms.lv, kurā uzņēmumi ir aicināti pieteikties mūsu pakalpojumam patstāvīgi, kā arī šobrīd jau veicam pārrunas ar daudziem lieliem klientiem par mūsu servisa aktivizēšanu un ieviešanu», skaidro Romanovskis.

Runājot par DASMS atsauksmju sistēmas darbību, Romanovskis norāda, ka pakalpojuma vietās būs izvietoti informatīvi paziņojumi jeb «informeri» ar kādu konkrētu jautājumu klientam (piemēram, «Kāda bija apkalpošana?» «Ir idejas?», «Jūs esat apmierināti? «Palīdziet uzlabot apkalpošanu!» u.c.) un aicinājums sūtīt savas  jebkāda veida atsauksmes tieši uzņēmuma vadītājam vai direktoram. Maksa par šādu īsziņu būs tieši tik liela, cik ir noteikts pēc katra sūtītāja operatora tarifa.

«Šobrīd es viennozīmīgi redzu pozitīvu tendenci un sava veida «klientu apkalpošanas kultu», jo ļoti daudzi uzņēmumi uztraucas par savu klientu labsajūtu, noskaņojumu un arvien biežāk runā par to, ka ir jāinvestē attiecībās ar klientiem, izglītojot uzņēmuma darbiniekus un ieviešot jaunus risinājumus komunikācijas uzlabošanai», saka Romanovskis. «Tieši tāpēc uzskatu, ka, pieslēdzot mūsu pakalpojumu, lielākais ieguvums ir tāds, ka uzņēmējs, izmantojot mūsu ērto komunikācijas instrumentu, spēs efektīvi pārvaldīt savus biznesa procesus, uzlabos apkalpošanas līmeni uzņēmumā, redzēs attiecību tendenci ar saviem klientiem, apzinās klientu apmierinātību ar  preču vai pakalpojumu kvalitāti un, pats galvenais, - spers soli pretī savam klientam un veidos ar viņu tiešo dialogu.»

Runājot par konkurenci, Romanovskis norāda, ka tiešo konkurentu DASMS atsauksmju servisam nav. Vienīgais netiešais konkurents ir pašu uzņēmumu mājaslapās pieejamās atsauksmju sadaļas, taču tās esot daudz grūtāk pielietot. Baltijā un Eiropā līdzīga formāta servisa un pakalpojuma nav.

Viņš arī atklāja, ka tuvāko divu gadu laikā tiek plānots atvērt pārstāvniecību Lietuvā un Igaunijā ar perspektīvu iziet arī uz Eiropas tirgu

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Grupas “Klaidonis” jubilejas svinības Tukuma TIC
Kantrīmūzikas koncerts un jaunā albuma prezentācija “Klaidonim 20”. | Skatīt vairāk
Latvija
Liepājas skaņas Rundāles pilī Bauskas TIC
14. decembra vakars Rundāles pils Baltajā zālē būs veltīts kamermūzikai. | Skatīt vairāk
Latvijas izaicinājums'25 sākas Veclaicenē Alūksnes TIC
Iesāc jauno 2025. gadu ar aktīvu atpūtu un ļaujies aizraujošu ainavu, cienījamu kilometru un izklaidējošu uzdevumu pilnā piedzīvojumā pašā ziemas | Skatīt vairāk
Izdota Bauskas novada tūrisma himna Bauskas TIC
Noklausies jauno hitu un seko līdzi izaicinājumam - tūrisma himna nu jāizveido #LiepājaTravel komandai! | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::3.75221419sec.