Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com/israelheute.com
Izraēlas vadošais pārtikas un dzērienu ražotājs «Strauss Group» ir atsacījies no nosaukuma ''Turku kafija'', kas līdz konfliktam Gazas sektorā gandrīz 60 gadus bija ļoti iecienīts maltās kafijas iepakojuma produkts Izraēlā. Sociālajos tīklos izvērtas asas diskusijas par kafijas nosaukumu, kuras valsts ir naidīgi noskaņota pret Izraēlu. Turcijas valsts prezidents Redžeps Tajips Erdogans nav nosodījis 2023.gada 7.oktobra Hamas slaktiņu pret Izraēlas civiliedzīvotājiem. Tagad ‘’Turku kafija’’ uz nenoteiktu laiku tiek piedāvāta ar patriotiskiem nosaukumiem – ''Izraēlas tauta dzīvo'', ''Uzvarētāju paaudze'', ''Mums nav citas zemes'' vai ''Kopā mēs esam stipri''.
Reklāma

Savukārt Turcijā lielas problēmas ir kafijas dzērienu tīklam «Starbucks», kas ir publiski atbalstījis Izraēlas pozīciju, lai gan aktīvas uzņēmējdarbības šajā valstī nav. Musulmaņu zemēs izskan publiski aicinājumi boikotēt «Starbucks» kafiju.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.