Autors: Jānis Pēteris Bērziņš
Avots: BalticTravelnews.com
Zemo izmaksu lidsabiedrība «Ryanair» plāno ienākt ceļojumu organizēšanas jeb tūrisma pakalpojumu tirgū – nevis veidojot savu ceļojumu aģentūru no nulles, bet gan, iespējams, iegādājoties jau esošus populārus pakalpojumu sniedzējus, piemēram «Loveholidays» un «On The Beach».
Reklāma

Kāpēc «Ryanair» to dara?
📍 Vēlas labāk izmantot neizpārdotās vietas lidmašīnās, īpaši ārpus sezonas.
📍 Citu zemo cenu aviokompāniju, kā «EasyJet» un «Jet2», panākumi ar savām tūrisma platformām rāda, ka šis modelis ir veiksmīgs.
Stratēģija un ieguldījums
📍 Ar iespējamu cita biznesa pārņemšanu lidsabiedrība «Ryanair» varētu uzreiz tikt pie 7 miljoniem klientu gadā, neieguldot laiku jauna zīmola izveidē.
📍 Šāds solis varētu izmaksāt līdz 1 miljardam ASV dolāru, kas ir mazāk nekā desmit jaunas lidmašīnas.
📍 «Ryanair» varētu nodrošināt līdz 70 % šo tūrisma pakalpojumu lidojumu ar saviem reisiem, uzlabojot reisus aizpildījumu.
Šī ir liela stratēģiska pārvērtība, jo līdz šim «Ryanair» bija diezgan atturīgs sadarbībā ar trešo pušu rezervēšanas platformām.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.