Autors: BalticTravelnews.com
Avots: 4hoteliers.com
Biznesa ceļojumu skaits nepārtraukti palielinās, jo ekonomika turpina augt un līdz ar to uzņēmumi ļauj saviem darbiniekiem ceļot, lai visā pasaulē meklētu klientus un citas darba iespējas.
Pieaugošajam biznesa ceļojumu skaitam seko arī dažādas problēmas. Paaugstinās atlikto ceļojumu skaits, kā arī citi šķēršļi, un, jo vairāk Jūs ceļojat, jo vairāk Jūs no tiem ciešat. Tālāk ir aprakstīti 5 lielākie biznesa ceļotāju murgi.
Reklāma
Jūs tūlīt varat nokavēt lidmašīnu, jo, nezinot par izmaiņām noteikumos, Jūs netiekat cauri drošības pārbaudei.
Mūsdienu biznesa ceļotāju mantra ir "3-1-1". Vienmēr jāatceras, ka nedrīkst vest vairāk kā 3 unces (1 unce = 28,3g) šķidruma, turklāt tas obligāti jāpārvadā vienā neliela izmēra somā.
Bet šādi sīkumi tiek nepārtraukti mainīti. Sekojiet līdzi valdības noteiktajiem ierobežojumiem, tas aizņem tikai pāris minūtes pie datora pirms doties uz lidostu. Vislabākais veids, kā to izdarīt, ir pārbaudīt konkrētās lidsabiedrības mājaslapu, turklāt, ja Jūs rezervējat biļeti elektroniski, tad tie būs tikai pāris papildus klikšķi.
Reiss ir atcelts, un Jūs riskējat nokavēt tikšanos ar klientu, turklāt Jūs esat pēdējais rindā pie klientu servisa pārstāvjiem.
Jūsu mobilajā telefonā obligāti jābūt ierakstītam ceļojumu aģenta, lidsabiedrības vai mājaslapas klientu servisa telefona numuram. Standarta procedūra ir tāda, ka, tiklīdz Jūs izdzirdat par reisa atcelšanu, uzreiz kontaktējieties ar šiem cilvēkiem un konkrēti noskaidrojiet attiecīgā reisa stāvokli. Viņiem ir tāda informācija, kādas nav Jums. Līdz ar to viņi var strādāt pie izdevīgām alternatīvām, lai apmierinātu Jūsu prasības.
Seši vārdi, kurus neciena reģistrācija un biļešu kontrole.
Šie vārdi ir "Vai Jūs zināt, kas es esmu?". Darbiniekiem, kas pārbauda biļetes, neinteresē, kā un cik svarīgs Jūs esat. Viņiem ir vajadzīgs Jūsu uzvārds un informācija par lidojumu. Atstājiet "statusu" mājās, jo, runājot ar lidsabiedrību personālu, panākumus var gūt tikai ar laipnības, cieņas un nelielas empātijas palīdzību.
Jūs tikko sapratāt, ka netiekat mājās, jo personu apliecinošos dokumentus pazaudējāt citā lidostā, 2000 km attālumā no Jūsu pašreizējās atrašanās vietas.
Atcerieties, ka automašīnu nevar iznomāt, ja Jums nav autovadītāja apliecības un nevar iesēsties lidmašīnā, ja Jums nav pases. Tas nozīmē, ka personu apliecinoši dokumenti vienmēr jāglabā drošā vietā, jo bez tiem Jūs esat kā bez rokām.
Visu lidojuma laiku Jūs ar saviem kolēģiem esat apspriedis konfidenciālu stratēģiju, bet lidojuma beigās pēkšņi sapratāt, ka to visu ir dzirdējuši Jūsu konkurenti.
Biznesa kolēģi parasti apspriež savus darījumus, kad ceļo kopā un, ja viņi dodas ceļojumā kāda īpaša mērķa vārdā, tad viņu diskusijas objekts noteikti būs tieši šis mērķis. Bet nav iespējams zināt, kas Jūs var noklausīties, ja ceļojat ar lidmašīnu. Vienkārši pārliecināties, ka ir pietiekoši droši sarunāties, lai Jūs nejustos apkaunots tikai tāpēc, ka Jūsu bizness ir apdraudēts neuzmanīgo sarunu dēļ.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.