Autors: Daiga Bazule
Avots: BalticTravelnews.com/Telegraph.co.uk
Direct Line apdrošināšanas kompānija nosaukusi iemeslus, par ko visbiežāk sūdzas viesnīcu viesi visā pasaulē. Visbiežāk minētās sūdzības bijušas par trokšņainajiem kaimiņiem, kam seko skaļie celtniecības darbi, kas tiek veikti netālu no viesnīcas.
Viesi sūdzas arī par zemas kvalitātes ēdieniem viesnīcās, kaitinošiem ceļotājiem, kuri izklāj savus dvieļus baseina malā un sauļojas jau no paša rīta, zemas kvalitātes kafiju, bērnu ēdienkartes un tīrības trūkumu.
Reklāma

Vēl viesi sūdzējušies par pārmērīgi augstu izcenojumu bezvadu interneta pakalpojumiem, neelastīgiem ierakstīšanās un izrakstīšanās laikiem, pārāk uzbāzīgiem amerikāņu viesmīļiem un skaļiem gaisa kondicionieriem.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.