Autors: Justīne Veinberga
Avots: BalticTravelnews.com
Nevienam nav jaunums, ka interneta pieeja mūsdienās ir dzīves neatņemama sastāvdaļa. Nu jau arī jebkurā sabiedriskā vietā. Travelnews.lv vērsās pie Radisson viesnīcu ķēdes Latvijā mārketinga vadītājas Aigas Lapiņas, lai noskaidrotu viedokli par bezvadu interneta pieslēgumu ķēdes viesnīcās un restorānos.
"Protams, visās četrās Radisson viesnīcās Rīgā - Radisson Blu Daugava Hotel, Radisson Blu Elizabete Hotel, Radisson Blu Hotel Latvija, Radisson Blu Rīdzene Hotel – ir pieejams bezmaksas bezvadu internets. Šajā gadsimtā internets ir lieta, kura uzņēmumā vajadzīga, lai vispār spētu konkurēt. Šobrīd WIFI pieslēgums pieejams pat mazākajās kafejnīcās un tējnīcās, nemaz nerunājot par lielām viesnīcām. Līdz ar to varu teikt, ka šis pakalpojums par maksu jau kļuvis par tādu kā vēsturi, pat nevaru tā nosaukt vietu, kur par internetu vēl būtu jāmaksā," izsakās Aiga.
Reklāma
Tieši šī iemesla dēļ aktuāla ir situācija, ka klienti bieži vien, atklājot, ka konkrētajā vietā nav WIFI pieejas, dodas citur. Jautājam, kādi novērojumi šai sakarā bijuši Radisson viesnīcu un restorānu telpās. Aiga: "Grūti spriest, kā tas notiek vietās, kur tiešām nav interneta, jo mums tas ir pieejams. Bet noteikti zinu, ka ir cilvēku kategorija, kuri tikšanās vai nakšņošanas vietu izvēlas pēc šī faktora. Pie mums gan var novērot gandrīz panikas situāciju, ja viesnīcu pieslēgumam gadījušies kaut mazākie traucējumi. Pat ja tā ir tikai pusstunda – recepcija tiek "bombardēta" ar zvaniem un jautājumiem "kas par lietu". Tas nozīmē tikai vienu – kāds tīklā darbojas vienmēr un jebkurā brīdī."
Tāpat restorānos un kafejnīcas novērojama tendence izmantot tikai interneta pieeju, izlaižot pamatpakalpojumu. Aiga saka, ka šai sakarā Radisson īsti neapgrozās tas klientu loks, kas tā rīkotos restorānā, ja nu vienīgi pirmā stāva lobby bāros. Internetu pārsvarā izmanto numuriņos un konferenču telpās, restorānos mazāk.
"Tomēr restorāna sakarā esam pamanījuši vienu parādību. Proti, Hotel Latvia Sky Line bārā arvien pieaug ģeogrāfiskā "atzīmēšanās" viedtālruņos. Tas savukārt ir ļoti svarīgi mums un arī visiem cietiem uzņēmumiem, kas izmanto sociālos tīklus un ir tajos aktīvi," tā mārketinga vadītāja Aiga Lapiņa.
Vairāk informācijas par Radisson Blu tīklu www.radissonblu.com
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.