Autors: Evita Bille
Avots: SIA Alpha Baltic
KOLONNA Beauty Group līdz ar īpašnieku maiņu sākusi stratēģiskas pārmaiņas savā darbībā. Ceturtdien, 31.maijā, t/c Origo ir atvērts KOLONNA skaistumkopšanas salons, kas ir pirmais uzņēmumu grupas jaunās koncepcijas vēstnesis sabiedrībai.
Koncepcijas pamatā ir ideja, ka vienuviet tiek piedāvāti skaistumkopšanas pakalpojumi, profesionāla līmeņa kosmētika un skaistumkopšanas līdzekļi, kā arī vienlaikus tiek nodrošinātas profesionālas individuālas meistaru konsultācijas šo līdzekļu izmantošanā. Tāpat skaistumkopšanas salona dizainā ir būtiskas pārmaiņas, un lielāka vieta atvēlēta tieši profesionālas kosmētikas un skaistumkopšanas līdzekļu klāstam, kas šobrīd ir piedāvājuma ziņā plašākais Latvijā.
„Jaunās koncepcijas būtība – konsultācijas skaistumkopšanas līdzekļu izvēlē sniedz nevis pārdevējs, bet gan profesionālis ar atbilstošu izglītību,” uzsver KOLONNA Beauty Group (SIA Baltic Cosmetic Holding) skaistumkopšanas pakalpojumu departamenta direktore Maija Gauja, papildinot, ka „tādējādi mūsu klients salonā saņems pilnu pakalpojumu klāstu jaunā kvalitātē, sākot no viņam piemērotas kosmētikas ieteikšanas līdz pat tieši konkrētam cilvēkam nepieciešamas un piemērotas procedūras izvēlei.”
M.Gauja atzīmē, ka zīmola KOLONNA 20 gadu pastāvēšanas laikā ir uzkrāta ievērojama pieredze, kas ir neatsverama pašreizējā darbā: „Bez pagātnes nebūtu tagadnes, un savukārt bez tagadnes nebūtu nākotnes. Zīmols ir audzis, attīstījies un šobrīd pārdzimst jaunā kvalitātē. Darbs pie koncepcijas izstrādes notika aptuveni gadu, un salona atklāšana t/c Origo ir tikai pirmais solis plānotajā attīstībā. Nākamie soļi ir pēc iespējas paplašināt salonu tīklu, kas darbojas jaunās koncepcijas ietvaros, kā arī vēl vairāk tuvoties mūsu klientu vajadzībām un strādāt ar konkrētu produktu arī klientam vēlamās procedūras vai pakalpojuma ietvaros.”
Savukārt KOLONNA Beauty Group (SIA Baltic Cosmetic Holding) tirdzniecības un iepirkumu departamenta direktors Rolands Dirvēns informē: „Koncepcija iekļauj arī sortimenta klāsta papildināšanu un vienādošanu. Tas nozīmē – KOLONNA klienti varēs pilnībā rēķināties ar to, ka tirdzniecībā būs pieejams visplašākais profesionālo matu kopšanas līdzekļu klāsts un visaugstākās kvalitātes profesionālie ādas kopšanas līdzekļi ikvienā no mūsu saloniem.”
R.Dirvēns atzīmē arī jaunumu: „KOLONNA stratēģiskajiem sadarbības partneriem ir pievienojušies divi jauni partneri – Wella un Maria Galland, kuru produkcija būs pieejama t/c Origo KOLONNA salonā. Tāpat gan jaunajā, gan esošajos salonos pieejami uzņēmuma pārstāvētie zīmoli – pasaules līderi ādas kopšanas jomā Guinot un matu kopšanas jomā L’Oreal, tādējādi nodrošinot plašu izvēli klientiem gan produktu, gan zīmolu ziņā.”
Par KOLONNA Beauty Group
KOLONNA Beauty Group (SIA Baltic Cosmetic Holding) ietilpst 25 skaistumkopšanas salonu un frizētavu ķēde Latvijā ar zīmolu KOLONNA, KOLONNA DAY SPA, Sporta klubs CENTRS. Šo uzņēmumu komandas ikdienā veido vairāk nekā 500 speciālistu. www.kolonna.com
Par Kirk Investments
Kirk Investments ir finanšu investīciju uzņēmums, kas veic ieguldījumus perspektīvu uzņēmumu attīstībā, par prioritārajām nosakot dažādu pakalpojumu jomas.Kirk Investments, izmantojot zīmolu KOLONNA ir ieguldījisdivu nozaru – skaistumkopšanas un viesnīcu – attīstībā. Lēmumu ieguldīt tieši šajās nozarēs noteica attīstības perspektīvanākotnē, kā arī tirgū pieejamais piedāvājums uzņēmumu iegādei un investīcijām.Līdz ar investīcijām jauniegūtajos uzņēmumos, tika attīstītas divas uzņēmumu grupas viesnīcu un skaistumkopšanas pakalpojumu nozarēs – KOLONNA HotelsGroup un KOLONNA Beauty Group.SIA Kirk Investments īpašnieki ir Ambiente Ltd. (64% kapitāla daļu), Uldis Cipsts (12% kapitāla daļu), Ilze Saulīte-Jansone (12% kapitāla daļu), Ineta Bojāre (12% kapitāla daļu). www.kirkinvestments.com
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.