Autors: Laima Gulbe
Avots: Baltic Care
''Veselības centrs 4'' uzsāk jaunu, medicīnas jomā mazliet neierasta veida informatīvu kampaņu. Tās laikā, izmantojot veselīga humora pieskaņu, sabiedrība tiks aicināta atcerēties par profilaktisku veselības pārbaužu nozīmi dzīves kvalitātes uzturēšanā, stāstīs par jaunākajām tehnoloģijām un to sniegtajām iespējām mūsdienu medicīnā un skaistumkopšanā, atgādinās, ka ārsta apmeklējums dažkārt ieteicams ne tikai savas, bet arī apkārtējo cilvēku labsajūtas vārdā.
''Veselības centra 4'' grupas uzņēmums ''Capital Clinic Riga'' piedāvā piecu
līmeņu vispārējās veselības pārbaudes Check -up, kas ļauj ārti,
kvalitatīvi un katram pēc individuālas nepieciešamības veikt
daudzpusīguveselības pārbaudi bez uzturēšanās stacionārā. Vairāku mēnešu laikā kampaņas ietvaros tiks aplūkotas dažādas medicīnas nozares – vispārējās veselības pārbaudes jeb Check-up, dermatoloģija un estētiskā medicīna, fleboloģija un proktoloģija.
Reklāma
Kampaņas pirmā sadaļa veltīta veselības profilaktisko pārbaužu neatsveramajai nozīmei sabiedrības veselībā kopumā.
• ''Veselības centrs 4'' ir izvēlējušies viegli uztveramu izteiksmes veidu, kā uzrunāt to daļu sabiedrības, kas veselības profilaksei pievērš pārāk maz vērības. Kā liecina dažādas aptaujas un pētījumi, vismazāk par veselību rūpējas vīrieši, domājot, ka nekas slikts ar viņiem notikt nevar. Diemžēl realitāte parāda ko citu - tieši vīriešus biežāk skar pēkšņas smagas slimības, kas būtiski pasliktina viņu dzīves kvalitāti. Tāpat vīrieši visbiežāk uzskata, ka viņu veselība ir labāka, nekā tā ir patiesībā. Savukārt par savu vīru, dēlu un tēvu ārstu apmeklējumiem visbiežāk rūpējas sievietes, un, ja sievietes norādīs uz reklāmu, kas uzrunā vīriešus, iespējams, viņi aizdomāsies par nepieciešamību vismaz reizi gadā veikt elementāras pārbaudes, lai izvērtētu saslimšanas riskus. Turklāt, centrs aicina aizdomāties, ka veselības pārbaudes bieži vien izmaksā daudz mazāk nekā ielaistas vai pēkšņas smagas slimības ārstēšana.
• Lai gan kopumā cilvēku attieksme pret vispārējām profilaktiskām veselības pārbaudēm pamazām uzlabojas, tomēr viena sabiedrības daļa nenovērtē regulāro ikgadējo veselības pārbaužu nozīmi.
• ''Veselības centra 4'' valdes priekšsēdētājs un viens no kampaņas idejas autoriem Māris Rēvalds uzsver: "Mēs vēlējāmies, lielākajai sabiedrības daļai ļoti uzskatāmā veidā parādot, ka par savu veselību jārūpējas ja ne daudz vairāk, tad vismaz tik pat, cik par savu auto, reizi gadā izejot tehnisko apskati, atgādināt, ka regulāras veselības pārbaudes ir savā ziņā garants tam, ka netiks palaistas garām kādas krasas izmaiņas cilvēka veselībā, tiks novērtēti riski un novērstas iespējamās sekas. Kā zināms – laikus atklātas slimības var arī neattīstīties tālāk, tās ir daudz vieglāk ārstēt un ārstēšanas rezultāti ir daudz labāki".
• Tehniskā apskate reizi gadā – tāds ir reklāmas kampaņas sauklis. Pārfrāzējot un attiecinot uz cilvēku – veselības pārbaude reizi gadā ir tava nepieciešamība!
Veselīga humora deva nevienu nav nogalinājusi, bet gan gluži pretēji - humora izjūta, prieks un smaids nāk veselībai tikai par labu. Tas jau ir pierādīts un visā pasaulē zināms. Esam izdevuši informatīvus materiālus ar nelielu humora pieskaņu par "Veselības centra 4" pakalpojumiem pastkartīšu formātā. Sakrāj visas 7 un piedalies balvu izlozē!
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.