TŪRISMA BIZNESS | Bizness

«GIATA» un «Ratehawk» mērķis ir paplašināt viesnīcu kartēšanas risinājumu datu bāzi

«GIATA» un «Ratehawk» mērķis ir paplašināt viesnīcu kartēšanas risinājumu datu bāzi

GIATA ar lepnumu paziņo par stratēģisku partnerību ar Ratehawk. Ratehawk rezervēšanas rīks ceļojumu nozares profesionāļiem sniedz informāciju par vairāk nekā 2,6 miljoniem naktsmītnēm. Šī partnerība ievērojami uzlabos GIATA viesnīcu datu kartēšanas risinājuma MultiCodes precizitāti.                       

GIATA MultiCodes, kas lepojas ar pasaulē lielāko viesnīcu datu bāzi, risina datu neatbilstības problēmu ceļojumu nozarē, nodrošinot vienotu kodu katrai naktsmītnei. RateHawk ieteiks GIATA kā savu iecienītāko kartēšanas pakalpojumu nodrošinātāju un būs galvenais naktsmītņu datu piegādātājs GIATA MultiCodes, nodrošinot nemanāmu integrāciju starp platformām un uzlabojot datu uzticamību ceļojumu aģentūrām, ceļojumu operatoriem un tiešsaistes rezervēšanas platformām.

"Mēs ļoti priecājamies par sadarbību ar Ratehawk, līderi ceļojumu rezervēšanas un izplatīšanas jomā," sacīja Rainers Šēfers [Rainer Schäfer], GIATA pārdošanas viceprezidents. "Šī partnerība ļaus mums uzlabot mūsu MultiCodes kartēšanas risinājuma precizitāti un dziļumu, nodrošinot mūsu klientiem visaugstāko datu precizitātes līmeni."

RateHawk API izplatīšanas daļas vadītājs Kristofers Džala (Christopher Jallah) komentēja: "Uzņēmumā RateHawk mēs esam apņēmušies saviem partneriem nodrošināt vislabāko patērētāju pieredzi. Kā ilggadējs GIATA piegādātājs mēs novērtējam viņu centību veikt naktsmītņu satura kūrēšanu un viņu augstos standartus efektīviem kartēšanas risinājumiem. Padziļinot mūsu sadarbību, tiks uzlabota mūsu satura kvalitāte un vienkāršota mūsu mijiedarbība ar API partneriem.”

Šī stratēģiskā partnerība ir paredzēta, lai sniegtu ievērojamas priekšrocības abiem uzņēmumiem, kā arī plašākai ceļojumu nozarei. Apvienojot GIATA zināšanas datu kartēšanā ar Ratehawk plašo naktsmītņu datu bāzi, sadarbības rezultātā tiks iegūti precīzāki naktsmītņu dati, samazināsies rezervācijas kļūdas un uzlabosies abu uzņēmumu klientu apmierinātība. Ceļojumu aģentūras, ceļojumu operatori un tiešsaistes rezervēšanas platformas piedzīvos nemanāmu integrāciju un uzlabotu datu uzticamību.

Par GIATA

GIATA tika dibināts 1996. gadā un ir tehnoloģiju uzņēmums, kas specializējas tūrismā un kura galvenā mītne atrodas Berlīnē. Uzņēmuma digitālie produkti, kas fokusēti uz nerezervējamu saturu, ir vērsti uz 20 000 klientu un partneru 74 valstīs, tostarp naktsmītnēm, naktsmītņu ķēdēm, tiešsaistes ceļojumu aģentūrām, ceļojumu operatoriem, ceļojumu aģentūru sadarbību un globālajām izplatīšanas sistēmām. Sīkāku informāciju skatīt www.giata.com

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Programma ANTISTRESS Rehabilitācijas centrs Jaunķemeri
10 dienas programmā “Antistress” būs kā ceļojums, kas ved arvien tālāk prom no enerģijas trūkuma, noguruma, nomāktības, bet ved arvien tuvāk | Skatīt vairāk
no 700 EUR
Jūras velšu cienītājiem ķemmīšgliemenes! Le Dome
Dažādās ķemmīšgliemenes tiek atlasītas ar rokām, lai iegūtu augstākās kvalitātes un maigu garšu. | Skatīt vairāk
Brīvdienas Astūrijas karalistē Latvia Tours
Masu tūrisma nesapostīts, īsti vēl neapgūts Pireneju pussalas gabaliņš, kas patiesībā slēpj sevī varenu pagātni, plaukstošu nākotni un elpu | Skatīt vairāk
no 659 EUR
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 12.09.2024 - 30.09.2024 Ekskursiju laiks Rēzeknē!  Rēzeknes pilsētas TIC
Gaisā jūtams rudens, tas nozīmē, ka ir laiks saplānot savu izzinošo ekskursiju Rēzeknē. Pilsēta Latgales sirdī piedāvā piedzīvot aizraujošu | Skatīt vairāk

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.63150907sec.