Foto: BalticTravelnews.com
Autors: Emiliya Besaeva
Avots: Ratehawk.com
2025. gada 25. martā starptautiskā rezervēšanas platforma „RateHawk” kopā ar „airBaltic” un „Air France–KLM Royal Dutch Airlines” sarīkoja nozares speciālistiem brokastu semināru ar nosaukumu „Pasaule, ko vieno lidojumi un tehnoloģijas”. Rīgā nozares līderi iepazīstināja ar pasaules tendencēm, jaunumiem un šo semināru apmeklēja aptuveni 70 Latvijas ceļojumu organizēšanas profesionāļi.
„RateHawk” informēja, ka 2024. gadā Baltijas valstu ceļojumu aģentu 10 biežāk rezervētie starptautiskie galamērķi bija Vācija, Spānija, Itālija, Francija, Polija, Apvienotā Karaliste, Beļģija, ASV, AAE un Turcija.
Reklāma
Turklāt uzņēmums uzsvēra Nīderlandes izšķirīgi svarīgo satiksmes mezgla lomu, lai savienotu Baltijas valstis ar visu pasauli. „airBaltic” un „Air France–KLM” lidojumu biežums uz Amsterdamu, kas ir viens no lielākajiem satiksmes mezgliem Eiropā, visā reģionā veicina savienojamību ar populāriem tālajiem galamērķiem, piemēram, Spāniju, Itāliju, ASV, Apvienoto Karalisti un citiem. Lai apmierinātu augošo pieprasījumu, „airBaltic” jau ir paziņojusi par lidojumu biežuma palielināšanu uz Amsterdamu no Rīgas, Tallinas un Viļņas, sākot ar 2025. gada 30. martu.
Tāpat „RateHawk” pievērsa uzmanību arvien lielākajai tehnoloģiju nozīmei ceļojumu nozarē. Uzņēmums nodrošina ceļojumu organizēšanas profesionāļiem lietotājdraudzīgu saskarni un plašu 2,6 miljonu izmitināšanas variantu klāstu vairāk nekā 220 valstīs. Salīdzinājumā ar 2023. gadu „RateHawk” 2024. gadā paplašināja pakalpojumu sniedzēju tīklu visā pasaulē par 30 % līdz 300 vairumtirgotāju, savukārt uzņēmuma tiešo līgumu ar viesnīcām apjoms pieauga par 39 % un kopumā aptver 120 tūkstošus īpašumu.
Uzņēmējdarbības attīstības vadītājs Latvijā Jānis Romans sacīja: „Uzņēmumam „RateHawk” 2024. gads Baltijas valstīs bija sekmīgs. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu sadarbības partneru ir par 19 %. Mēs arī ieviesām vairākus jaunus pakalpojumus, tostarp vilcienu biļešu pārdošanu un automobiļu nomu, kā arī optimizējām dažas funkcijas, piemēram, komisijas maksas un aviobiļešu cenas atmaksāšanu, lai padarītu procesus vēl vienkāršākus un efektīvākus. Šis sarīkojums ir lieliska izdevība tikties ar sadarbības partneriem, apmainīties domām par nozares tendencēm un parādīt, kā mūsu platforma var dot ieguldījumu ceļojumu nozares tālākajā attīstībā.”
Pēc „airBaltic”, „Air France–KLM” un „RateHawk” prezentācijām sarīkojums noslēdzās ar saviesīgām brokastīm, kas sniedza iespēju apspriest nozares aktualitātes un veidot jaunus kontaktus.
Visā pasaulē „RateHawk” sadarbības partneru kopskaits ir pārsniedzis 90 tūkstošus. Platforma piedāvā ceļojumu organizēšanas profesionāļiem vairāk nekā 2,6 miljonus izmitināšanas variantu un vairāk nekā 400 lidsabiedrību, tostarp vairāk nekā 150 zemizmaksu lidsabiedrību, aviobiļetes, kā arī transfērus vairāk nekā 150 valstīs. Sadarbības partneriem, kas izmanto iOS vai „Android” pārvaldītas ierīces, ir pieejama „RateHawk” mobilā lietotne. Tā jau ir lejupielādēta vairāk nekā 100 tūkstošus reižu.
Par rakstu pārpublicēšanas noteikumiem lūdzam kontaktēties ar Travelnews.lv redakciju.