TŪRISMA BIZNESS | Pētījumi & Statistika

51% Latvijas iedzīvotāju ir apmierināti ar šo vasaru

Puse (51%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka ir apmierināti ar šo vasaru (14% - noteikti jā; 37% - drīzāk jā).
Nedaudz mazāk nekā puse (47%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem atzīst, ka nav apmierināti ar šo vasaru (29% - drīzāk nē; 18% - noteikti nē).
2% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.

Visbiežāk Latvijas iedzīvotāji ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norāda, ka viņiem no šīs vasaras visvairāk atmiņā paliks atvaļinājums (25%) un kāds vasaras ceļojums (23%).
Nedaudz retāk (19%) Latvijas iedzīvotāji atzīmējuši, ka no šīs vasaras visvairāk atcerēsies pārmaiņas personiskajā dzīvē (19%) un pārmaiņas darbā (16%).
15% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši, ka viņiem atmiņā paliks šīs vasaras karstais laiks (15%), savukārt 5% norādījuši, ka atcerēsies lietaino un auksto vasaru, nepastāvīgos laika apstākļus (5%).
6% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem norādījuši kādus citus šīs vasaras notikumus, kuri viņiem personiski vislabāk paliks atmiņā.
14% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi par tiem šīs vasaras notikumiem, kuri viņiem visspilgtāk paliks atmiņā.

Par aptauju

Aptauju pētījumu kompānija TNS veica aptauju laikā no 2016. gada 23. līdz 25. augustam, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 900 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.

TNS pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas iedzīvotāju kopumam ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota, balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā TNS strikti ievēro ESOMAR rekomendācijas aptauju internetā izlašu veidošanā un veikšanā.

Par TNS
TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. Mūsu klientiem tiek nodrošināts plašs pētījumu klāsts - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem.

KOMENTĀRI

(vārds) Ieraksti rezultātu

SADAļU ATBALSTA:

 
Ceļojumu un atpūtas piedāvājumi:
Atpūtas un ceļojumu piedāvājumi 22.11.2024 - 26.11.2024 27. novembrī Cesvainē Santjago ceļa stāsts Madonas TIC
„Ceļš ir ceļš un Ceļš..”. Ko tas nozīmē -noskaidrosim ceļojumu stāstu vakarā par Portugāles un Latvijas Santjago ceļos pieredzēto! | Skatīt vairāk
Latvija
 AizraujošaisViduslaiku mantojums Alūksnē Alūksnes TIC
Ir vairākas iespējas, kā izzināt un izbaudīt Alūksnes viduslaiku pils īpašo stāstu, tomēr vispilnīgāk tas atklāsies, ja izmantosi tās visas. | Skatīt vairāk
no 4 EUR
Piparkūku darbnīcas Brunavas mālotavā Bauskas TIC
Paredzētas draugiem, ģimenēm un skolas vecuma bērniem. Klašu eglīšu pasākumu vieta ar papildus aktivitātēm. | Skatīt vairāk
Ekskluzīvs piedāvājums Via Vitalité  Via Vitalité
Rezervē jebkuru no Via Vitalité programmām šajos svētku mēnešos un katru 5. dienu saņem dāvanā bez maksas! *atlaides nesummējas. Tel: +371 20 | Skatīt vairāk
no 145 EUR

Par mums / about us | Ētikas kodekss | Reklāma un Sadarbība | Kontakti | Autortiesības | Partneriem
All rights reserved © 2002 - 2024 BalticTravelnews.com | Design & maintenance © 2000 - 2024 1st-studio.com

 
Total Timed::0.7587359sec.